Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Atkins sjokolade

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 23-08-06, 17:00   #1
xCamilla
Juniormedlem

xCamilla sin avatar

Medlem siden: Aug 2006
Alder: 40
xCamilla er på en erverdig vei

Atkins sjokolade

Hei.
Jeg er innmari glad i sjokolader men går på ketolysekuren, så det er jo bare å glemme..
Men, så fant jeg noen sånne sjokolader fra atkins i butikken.. er det lov å spise disse når jeg går på ketolysekuren?

xCamilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-08-06, 17:08   #2
Charmtassen
Seniormedlem

Charmtassen sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Hedmark
Alder: 64
Charmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastisk

Sv: Atkins sjokolade

Jeg har prøvd ... (og flere med meg). De er gode (synes jeg - det varierer hva folk synes), men vekta stopper opp. Og jeg har bare prøvd et par ganger, men det samme skjedde begge gangene.

Isteden unner jeg meg av og til (hvis jeg har vært flink og hvis jeg har igjen flere karb'er av dagskvota mi) - 10-15 g 70% sjokolade (eller enda høyere på prosenten). Det høres ikke så mye ut, men når jeg sitter der om kvelden med en god kopp kaffe med fløte i og koser meg med disse 10 grammene - ja, da er det faktisk nok. Akkurat nok til å stille den dumme søthungeren!

Charmtassen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-08-06, 17:13   #3
xCamilla
Juniormedlem

xCamilla sin avatar

Okei. ja, nei da skal jeg ikke prøve de.. men nøtter det er lov? vanlige peanøtter altså..? går det greit?

Gammel 23-08-06, 17:22   #4
Charmtassen
Seniormedlem

Charmtassen sin avatar

Charmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastisk

Peanøtter går ..., men du bruker jo en del karbohydrater på det da. Du sparer en del ved å velge f.eks. valnøtter isteden.
Sjekk her (bla litt nedover i linken):
http://www.lavkarbo.no/matvaretabell/frukt-og-gronnt

Ellers så får jeg jo si som alle andre her inne når noen starter opp på noe nytt:
Les boka godt! (Trenger ikke å si: Finn en kostholdsfilosofi, for du har jo valgt ketolysekuren). I boka står alt du trenger å vite, men selvfølgelig hjelper vi også til når vi kan!
Velkommen forresten!

Gammel 23-08-06, 18:02   #5
xCamilla
Juniormedlem

xCamilla sin avatar

Ok, takk skal du ha.
du mener den boka som heter slank med ketolysekuren? bare så ikke jeg tar feil

Gammel 23-08-06, 18:13   #6
Lemen
Seniormedlem

Lemen sin avatar

Medlem siden: May 2006
Alder: 45
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Hei!

Jeg ville bare si at jeg synes det er helt ok å spise en Atkinsbar i ny og ne. Har ikke merket noe på vekten på grunn av de enda

Men dette er nok individuelt, og du må prøve deg frem!

Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-08-06, 18:18   #7
Charmtassen
Seniormedlem

Charmtassen sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Lemen

Men dette er nok individuelt, og du må prøve deg frem!

Det var det jeg mente, men som jeg ikke klarte helt å få fram her. Så Lemen har helt rett!

Opprinnelig lagt inn av xCamilla

du mener den boka som heter slank med ketolysekuren? bare så ikke jeg tar feil

Yepp! That's the book!

Gammel 24-08-06, 16:43   #8
Torkil
Seniormedlem

Torkil sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 67
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk
Smile

Opprinnelig lagt inn av Charmtassen

Jeg har prøvd ... (og flere med meg). De er gode (synes jeg - det varierer hva folk synes), men vekta stopper opp. Og jeg har bare prøvd et par ganger, men det samme skjedde begge gangene.

Isteden unner jeg meg av og til (hvis jeg har vært flink og hvis jeg har igjen flere karb'er av dagskvota mi) - 10-15 g 70% sjokolade (eller enda høyere på prosenten). Det høres ikke så mye ut, men når jeg sitter der om kvelden med en god kopp kaffe med fløte i og koser meg med disse 10 grammene - ja, da er det faktisk nok. Akkurat nok til å stille den dumme søthungeren!

Hei
Jeg er så enig. Nyt de 15 gram, smak godt etter ta dem med kaffe og evt ( hmmmm, ehhh , en liten cognac - uten for mye KH!) det kan gi vel så stor nytelse som bevisstløst å kjøre 250 gram firkølver inn i systemet.

Vennlig Hilsen
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fakta og feiloppfatinger om Atkins Ernæringsmessige Tilnærming HP Atkins kosthold 22 24-06-08 16:56
Atkins' diett - farlig eller genial? donjuanwannabe Lavkarbo generelt 27 22-05-08 08:08
Lavkarbo resurser HP Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 32 01-08-05 11:13

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:10.