Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Dårlig øko og lavkarbo.

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 25-11-06, 20:39   #1
Titti
Seniormedlem

Titti sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Dårlig øko og lavkarbo.

Denne uka har vi dårlig råd frem til jeg får lønn neste helg.
Noen tips til billig lavkarbo-mat?

Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 25-11-06, 21:18   #2
chili
Seniormedlem

chili sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Hedmark
Alder: 53
chili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjent

Sv: Dårlig øko og lavkarbo.

Tunfisk på boks
Nakkekotteletter(4 stk), kjøttdeig(1 kg) og laksefileter(4 stk) eller laksekoteletter: alt dette med merket Euroshopper! 1/2 eller 1/3 av prisen enn feks gilde eller findus. Fåes kjøpt på rimi.

Linser (kanskje ikke så barnevennlig..) (12.90 for 500g) Innvandrerbutikk.

Kjøp grønnsaker på innvandrerbutikk, ikke rimi o.l.!

Priseks: laksefileter fra euroshopper: 29 kr, samma vare fra enghav/findus: 79 kr...
Laksekotteletter: 19 kr...(euroshopper).

ps: jeg jobber ikke for euroshopper, assa!

Sist redigert av chili : 25-11-06 kl 21:36. Årsak: glemte et par ord..
chili er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Optimal Ernæring/Fedon Lindberg Svar med sitat
Gammel 25-11-06, 21:28   #3
Titti
Seniormedlem

Titti sin avatar

Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

He he, jeg dro faktisk på Rimi i dag (liker egentlig ikke å handle der).
Kjøpte euroshop kjøttdeig og pålegg.

Og så dro jeg på Meny og handlet billig firstprice-egg. Tror det er 25 i pakka til 25 kr.

Jeg kjøpte også stooor pakke med brokkolitopper fra frossendisken, glemte å kikke etter andre ting i frysa, men handlet fisk fra first price på Meny.

Så vi overlever nok denne uka også

Gammel 25-11-06, 21:29   #4
kristih
Seniormedlem

kristih sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sverige
kristih er ny på veien

Sånne bokser med avskjär etter at de har skåret pålegg. Gjerne store fine biter med pålegg som er under halve prisen og du kan selv bestemme hvor tykke skiver du vil ha:-)

Gammel 25-11-06, 21:34   #5
themonk
Medlem

themonk sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Follo
Alder: 43
themonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressurs

Lungemos, lever, prior frosne kyllinglår, egg på innvandrersjappe, tilbudskjøttdeig.

Du klarer deg nok fint.

Gammel 25-11-06, 21:35   #6
Titti
Seniormedlem

Titti sin avatar

Øy, lungmos...jeg er ikke så desp. altså

Gammel 25-11-06, 21:36   #7
kristih
Seniormedlem

kristih sin avatar

kristih er ny på veien

hehe nei lungemos var litt vel dröyt, men det er mye billig fårikål kjött der ute . Stor gryte kan vare i mange dager:-)

Gammel 25-11-06, 22:25   #8
Fridolina
Seniormedlem

Fridolina sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Oslo
Alder: 45
Fridolina er en juvelFridolina er en juvelFridolina er en juvel

hvor bor du enn? Langt fra svenske grensa?

Skulle si tunfisk i boks jag.. kan brukes til mye..

Jag trur att jag skulle vare mye rikere, viss jag ikke hade en sambo! jag kan prinsip spise va som helst f eks omelett till middag eller grønnsakswook med masse krydder..Billig mat!!! men det er ikke gott nok til sambon min (han spiser lav-karbo).. han ska ha en kjøtt bit han..DYRT

Er på mine siste "ønskekilon" nå Mål: 60 kg
ca 3,5 år senare och uppe i 73 kg igensucks
[/IMG]
Fridolina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-11-06, 22:43   #9
bubavon
Medlem

bubavon sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Hvor: oslo
Alder: 42
bubavon har en fantastisk aura rundt segbubavon har en fantastisk aura rundt seg

Opprinnelig lagt inn av themonk, her.

Lungemos, lever, prior frosne kyllinglår, egg på innvandrersjappe, tilbudskjøttdeig.

Du klarer deg nok fint.

mmmmm...lever...det må vel være det man får mest helse for pengene av.

Gammel 26-11-06, 00:13   #10
Fridolina
Seniormedlem

Fridolina sin avatar

Opprinnelig lagt inn av bubavon, her.

mmmmm...lever...det må vel være det man får mest helse for pengene av.

Har spist gås?, lever en gang på resturang i sverige og det var DRIT godt!!!!

men men..lever handler veldigt mye om , hvordan man tillager den (krydder osv) eller jag tørr vartfall ikke å prøve..

[/IMG]
Gammel 26-11-06, 00:15   #11
Titti
Seniormedlem

Titti sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Fridolina, her.

hvor bor du enn? Langt fra svenske grensa?

Skulle si tunfisk i boks jag.. kan brukes til mye..

Jag trur att jag skulle vare mye rikere, viss jag ikke hade en sambo! jag kan prinsip spise va som helst f eks omelett till middag eller grønnsakswook med masse krydder..Billig mat!!! men det er ikke gott nok til sambon min (han spiser lav-karbo).. han ska ha en kjøtt bit han..DYRT

He he, samme med min sambo, vi må ha kjøtt til middag hver dag, hvis ikke blir han kjøttsulten på kvelden

Bor et stykke fra svenskegrensa ja, så vinninga går ofte opp i spinninga når en tar det som en tur, får da skal en jo koooose seg på tur også

Gammel 26-11-06, 00:28   #12
Fridolina
Seniormedlem

Fridolina sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Titti32, her.

He he, samme med min sambo, vi må ha kjøtt til middag hver dag, hvis ikke blir han kjøttsulten på kvelden

Bor et stykke fra svenskegrensa ja, så vinninga går ofte opp i spinninga når en tar det som en tur, får da skal en jo koooose seg på tur også

Gutter!!! kan gott spise fisk sier han..men ikke uten gulerøtter og poteter.. halloooooooo..bortsjemt guttunge fra bergen!!!!!

Vi drar til sverige 1-2 ganger i måneden..handler det vi har penger till..han har firma bil med gratis bensin, så vi kjener så utroligt mye på det...Vi røyker ju også.. så då då blir det vartfall billigt!!!!

bare 1.5 timer til Tøcksfors fra Oslo.kjøpesentret er åpent til 2100, var dag!!!

[/IMG]
Gammel 26-11-06, 09:41   #13
themonk
Medlem

themonk sin avatar

themonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressurs

Apropos lever, så fant jeg en liten pakke med kyllinglever i frysedisken på Ultra her om dagen. Tror faktisk det var prior. Kyllinglever er veldig fint, for det er så enkelt å tilberede. Veldig billig er det også.

Hest kan forresten anbefales. Det er "billig" luksusmat. Koster omtrent halvparten av oksekjøtt, men er mye mørere.

Gammel 26-11-06, 13:00   #14
nalana
Seniormedlem

nalana sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Hest finner man vel ikke i hvilken som helst frysedisk

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen. Svar med sitat
Gammel 26-11-06, 14:37   #15
kristih
Seniormedlem

kristih sin avatar

kristih er ny på veien

Nei men spör du så er det overraskende mange som har:-) Spis mer hest så slipper vi å sende de på lange transporter til slakterier i östeuropa... Hest er best, også på skiva.-)

Gammel 26-11-06, 17:31   #16
Titti
Seniormedlem

Titti sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Fridolina, her.

Gutter!!! kan gott spise fisk sier han..men ikke uten gulerøtter og poteter.. halloooooooo..bortsjemt guttunge fra bergen!!!!!

Vi drar til sverige 1-2 ganger i måneden..handler det vi har penger till..han har firma bil med gratis bensin, så vi kjener så utroligt mye på det...Vi røyker ju også.. så då då blir det vartfall billigt!!!!

bare 1.5 timer til Tøcksfors fra Oslo.kjøpesentret er åpent til 2100, var dag!!!

Vi bor i Vestfold, så vi pleier å ta fergen til Strømstad og kjøre rundt via Moss-Horten når vi skal hjem. Har ikke vært på Harryhandel siden i sommer, så det begynner å bli tomt i frysa nå

Masse penger å spare ja! Men som sagt går det jo litt penger når man tar det som en tur også.

Gammel 26-11-06, 18:28   #17
themonk
Medlem

themonk sin avatar

Opprinnelig lagt inn av nalana, her.

Hest finner man vel ikke i hvilken som helst frysedisk

Det vet jeg ikke helt nei... De har det i ferskvaredisken på Ultra i Trondheim i alle fall. Koster 149,- kr kiloen for rein ytrefilet. Minner litt om reinsdyr i grunnen. Veldig mørt og smakfullt. Var litt skeptisk før jeg hadde smakt det. Høres jo litt skummelt ut å spise hest, men det er godt altså.

Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Stabil psyke med lavkarbo? Merete A Fysisk og mental helse 9 11-06-06 19:20
Lavkarbobøker - dårlig kvalitet firth Lavkarbobøker 6 27-05-06 03:58
graviditet og Lavkarbo Lynx Lynx Lavkarbo generelt 16 28-10-05 15:25
Lavkarbo for de med liten tid og dårlig råd? Helene Lavkarbo generelt 17 25-10-05 22:30

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:25.