Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Atkins kosthold > Induksjonen

Ny Atkinstilhenger!!!

Induksjonen De første 14 dagene med Atkins

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 04-01-07, 19:30   #1
Sissi
Medlem

Sissi sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Sissi er ny på veien
Question

Ny Atkinstilhenger!!!

Jeg er helt ny her inne, også ny med Atkins. Jeg begynnte på tirsdag, og holder ennå ut Heheh...

Hvor mange kg er det vanlig å gå ned i uken?
Også lurte jeg på om det er vanlig om man må på do etter at man har spist? Jeg må alltid på do etter jeg har spist, lurer på om det har noe med karbohydratene å gjøre?

Hilsen Meg

Sissi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-01-07, 20:05   #2
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Ny Atkins tilhenger!!!

Hei og velkommen til oss !

Det finnes ikke noe fasitsvar hvor mye det er vanlig å gå ned i uken. I snitt ca. 1 kg er vel vanligst tenker jeg. Alt fra 0.5 til 1.5 er normalt. De første to ukene vil en alltid ta av mer fordi kroppen "renses". For kvinner kan det bety mellom 1 og 2 kg. Men som sagt, det finnes ingen fasit.

På grunn av større fettinntak enn "normalt" er det mange som opplever at de går oftere på do i begynnelsen. Spesielt etter måltider. Noen opplever treig mage andre det motsatte. Dette justerer seg også etterhvert.

Alt er normalt

Jeg har spist etter Atkins sine prinsipper stort sett siden 1982 og har kun problemer med fordøyelsen når jeg spiser karbo- og stivelsesrike matvarer. Eller ferdigmat (posemat & sånn). Når jeg spiser "rent" og lavkarbo trives kropp & sjel !

Gammel 04-01-07, 20:13   #3
Gir
Seniormedlem

Gir sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Trondheim
Alder: 46
Gir er virkelig snillGir er virkelig snillGir er virkelig snillGir er virkelig snill

Sv: Ny Atkinstilhenger!!!

Hei og velkommen hit
Jeg har også begynt med Atkins (igjen etter at jeg falt ut på kjøret )
Lykke til

Gir er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gudene vet .... Jeg vet ikke Svar med sitat
Gammel 04-01-07, 21:18   #4
Trillian
Juniormedlem

Trillian sin avatar

Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Sandefjord
Alder: 53
Trillian er på en erverdig vei

heisan!

fersk på atkins jeg og, selv om jeg har gått igjenno m 3 uker med induksjon i sommer, så ikke helt ny til konseptet...

startet på tirsdag jeg og, kanskje vi kan følge hverandre litt da....

Trillian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/atkins Svar med sitat
Gammel 04-01-07, 21:35   #5
Sissi
Medlem

Sissi sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Sissi er ny på veien

Hehe.. Tusentakk for svar å støtte.. Seff kan vi følge hverandre, jeg er så heldig at både min mor å min kjæreste er med på det så det blir litt enklere da Men jeg kjenner suget etter sjokolade allerede :S

Hilsen Meg

Sissi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:16.