Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Kjempeusikker...noen som kan hjelpe meg??

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 21-02-07, 22:19   #1
Smileygirl
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Vestlandet
Alder: 42
Innlegg: 14
Smileygirl er på en erverdig vei
Unhappy

Kjempeusikker...noen som kan hjelpe meg??

Vel, da får eg bare spørre dere her inne, så mange erfarne folk her =)
Er 25 år, 171 høy og veier pr. dags dato ca. 71 kg. Vil ned til 62-65, så begynte på ketolyse sammen med noen medslankere på slankenett =) Men.. så går det hele i stå da. Gikk ned 1. uken litt, men ikke gått ned siste ukene.. snart 1 mnd. siden start. Og så lurer eg på om eg kanskje "veier for lite" til å gå på kuren.. at det ikkje vil ha effekt... Siden den anbefales for mer overvektige da..
Tingen er den at eg ska kjøpe brudekjole i april og har ikkje "tid" til å gå i uuuuuukesvis uten NOEN nedgang.. går heller ikkje inn i cm.. har sjekket det.. følger opplegget nøye, nøye med karber, vanninntak, trening, unngår søtstoff.... men nothing happens!
Så lurer på å gå mer over til "vanlig sunn kost og trening" igjen.. føler det e lettere på et vis når eg kan ha frukt etc. som mellommåltid.... men e bare SÅ usikker på dette!! E det noen som kan anbefale ett eller annet??

__________________




Smileygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 21-02-07, 23:30   #2
Gamla
Potius sero, quam numquam
 
Gamla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Innlegg: 1.103
Gamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressurs

Sv: Kjempeusikker...noen som kan hjelpe meg??

Opprinnelig lagt inn av Smileygirl, her.

Vel, da får eg bare spørre dere her inne, så mange erfarne folk her =)
Er 25 år, 171 høy og veier pr. dags dato ca. 71 kg. Vil ned til 62-65, så begynte på ketolyse sammen med noen medslankere på slankenett =) Men.. så går det hele i stå da. Gikk ned 1. uken litt, men ikke gått ned siste ukene.. snart 1 mnd. siden start. Og så lurer eg på om eg kanskje "veier for lite" til å gå på kuren.. at det ikkje vil ha effekt... Siden den anbefales for mer overvektige da..
Tingen er den at eg ska kjøpe brudekjole i april og har ikkje "tid" til å gå i uuuuuukesvis uten NOEN nedgang.. går heller ikkje inn i cm.. har sjekket det.. følger opplegget nøye, nøye med karber, vanninntak, trening, unngår søtstoff.... men nothing happens!
Så lurer på å gå mer over til "vanlig sunn kost og trening" igjen.. føler det e lettere på et vis når eg kan ha frukt etc. som mellommåltid.... men e bare SÅ usikker på dette!! E det noen som kan anbefale ett eller annet??

Hei Smileygirl!
Skjønner at du føler du er kommet litt i tidklemme nå! Brudekjolen er alltid viktig, og selvsagt vil du helst være nede i den vekt du ønsker.
Jeg er likevel sikker på du med dine 71 kg vil bli en kjempeflott brud i en flott brudekjole!!
Synes godt du kan gå over til nokså "vanlig kost og trening". La bare kosten inneholde mindre karbohydrater enn "vanlig" kost, - spis frukt, mer fiber og lite fett. Kan ikke love at alle ønskede kiloer forsvinner, men forhåpentligvis noen.
Din kjære synes sikkert at du er flott just som du er, uansett!
Lykke til!

__________________
Stor klem fra Gamla!

Medlem av Ren mat-klubben
Gamla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo vedlikehold Svar med sitat
Gammel 22-02-07, 12:06   #3
Smileygirl
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Vestlandet
Alder: 42
Innlegg: 14
Smileygirl er på en erverdig vei

Sv: Kjempeusikker...noen som kan hjelpe meg??

Tusen takk for svar =) Kommer til å gå over til mer normal kost ja, men vil passe på karbohydratene ja! Men mer fiber, frukt/grønt etc.... ikke så mye brød (kommer vel fortsatt til å spise det grove ketolysebrødet) litt knekkebrød etc... Trenger det for energien tror eg, for den e rimelig lav på denne kuren... Nå gleder eg meg til å ha et eple som mellommåltid senere i dag =) Og suppe til middag.... mmm..
Så får eg heller se, om eg prøver ketolyse igjen senere =) Litt dumt, har jo skapet fullt i alle vitaminene etc. som skulle brukes, men kan vel ta vitamintilskudd likevel kanskje.......

__________________




Smileygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 22-02-07, 13:52   #4
Gamla
Potius sero, quam numquam
 
Gamla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Innlegg: 1.103
Gamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressurs

Sv: Kjempeusikker...noen som kan hjelpe meg??

Opprinnelig lagt inn av Smileygirl, her.

..........
Litt dumt, har jo skapet fullt i alle vitaminene etc. som skulle brukes, men kan vel ta vitamintilskudd likevel kanskje.......

Hei igjen!
Ikke noe dumt det Smileygirl!
Bare bruk vitamin- og mineraltablettene!

PS.: Og dette ble mitt innlegg nr.1001!

__________________
Stor klem fra Gamla!

Medlem av Ren mat-klubben
Gamla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo vedlikehold Svar med sitat
Gammel 22-02-07, 18:22   #5
Smileygirl
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Vestlandet
Alder: 42
Innlegg: 14
Smileygirl er på en erverdig vei

Sv: Kjempeusikker...noen som kan hjelpe meg??

Hehe La faktisk merke til det da eg så 1. svaret fra deg, at det var innlegg nr. 1000! Var litt kult det da, hehe

Vel, eg e nå over på normal lett sunn kost - men passer meg for de store karbohydratbombene! Dagens middag var suppe, sånn toro-greie da (var sen fra jobb) men totalt kun 12 karber, så må nå være bra Frukt er også kjøpt inn.. ska ha litt til kvelds tenke eg!! Så e spent på om eg får nedgang nå ja!

Tuuuusen takk for gode råd iallefall - vitamintablettene brukes, vil nok iallefall trenge krom nå for å få vekk søtsug.... men ska styre meg, det e nå helt sikkert!!

__________________




Smileygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo :) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
PCO noen med erfaring eller kunnskap? Maz PCOS og karbohydratkontroll 10 08-04-08 11:34
Noen som kan hjelpe meg litt? (broccoli) Enrica Lavkarbo generelt 5 10-07-06 04:13
Kan Noen Hjelpe Meg??? Fettet Lavkarbo generelt 8 08-02-06 23:50
Noen her som er glad i cola? Ikke etter å ha lest dette Kristian Generell ernæringsdebatt 3 14-03-05 05:15


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no