Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Forbrenningspiller!

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 09-02-07, 11:34   #26
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Forbrenningspiller!

Hissige debatter kan det bli ja.
Jeg tror at de fleste som satser på lavkarbo, allerede har prøvd alt annet!! Det har i vertfall jeg. Og besviset er : Enda feitere etter hver kur. Så piller virker ikke!!! Har prøvd de fleste kategorier: de som fjerner væske , de du dr**** av og de som er så fæle at du spyr av!
Mitt råd er da; fortsett med ketolysekuren, tenk fremover og planlegg og forbered deg allerede nå på at kostholdet må legges om for resten av livet.. For det å gå ned i vekt er faktisk lettest. Det som er arbeid og kan være vanskelig er stabiliseringen.

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 09-02-07, 11:50   #27
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Forbrenningspiller!

Opprinnelig lagt inn av Aline, her.

De slankepillene jeg har hørt om fungerer utmerket om man følger den vedlagte mat og treningsplanen

Jeg er meeeget skeptisk

Ja, sant? Ei jeg gikk på skole med gikk ned 20 kg på slankepiller. Vi var alle veldig imponert over disse pillene... Men i ettertid, nå når jeg har lært litt mer, skjønner jeg at det ikke var pillene som funka. Det stod nemlig på pakka at det var veldig viktig å spise noe hver 3 time til faste tider mens man tok de....
Hun hadde til og med vekkeklokka på kl 7 hver morgen i helgene og spiste et knekkebrød og la seg til å sove igjen for å holde planen. Så selvfølgelig gikk hun ned når forbrenninga ble kickstartet på den mnåten!

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 25-02-07, 09:38   #28
Nicpins
Seniormedlem
 
Nicpins sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Melhus
Alder: 54
Innlegg: 991
Nicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastisk

Sv: Forbrenningspiller!

Opprinnelig lagt inn av Jeanett, her.

Takk folkens!
Det var cayenne tablettene jeg mente! Annonsen er her nå, så jeg var inne å så på de.. Men er det noen som har prøvd de sammen med ketolyse kuren?? Er også litt skeptisk til "slanke piller"..

Jeg følger ketolysekuren og bruker Caye ved siden av de andre foreskrevne vitaminene og mineralene. Synes ikke at Caye burde presenteres som "slankepiller" i reklamen/annonsen, for det blir bare tøysete... Litt dumt, egentlig, fordi dette kosttilskuddet fungerer veldig effektivt på andre måter.

Jeg har alltid hatt store problemer med dårlig fordøyelse og treg mage, helt siden jeg var barn. "Gått på do" nesten bare annenhver uke å sånn... Har i årevis prøvd alle veldokumenterte og også tildels mindre dokumenterte remedier mot dette, uten at noe av det har hatt synderlig effekt på meg. Alle gamle kjerringråd er forlengst utprøvd, for å si det sånn.... Har også hatt veldig treg mage på ketolyse, og selv om det står i boka at man må "påregne noe mindre avføringsmengde og derfor sjeldnere toalettbesøk" på ketolyse, så har dette likevel vært problematisk for meg. Jeg har også alltid vært frossen, med dårlig blodsirkulasjon - arvelig, påstår slekta. Jeg antar at dårlig fordøyelse og blodsirkulasjon kanskje henger sammen....?!

Caye virker ihvertfall som en indre "varmeovn" på meg, og hjelper meg til å "gå på do". Hjelper også på blodsirkulasjonen, har faktisk begynt å bli varm på beina for første gang i mitt liv Har ikke opplevd noen negative bivirkninger ift ketolyse/ketose med å bruke dette kosttilskuddet, så det virker ikke som det er til hinder for kuren på noen måte.

Men ja.......slankepiller er noe helt borti natta meningsløst tøysete, helt enig!!!!!! Uheldig markedsføring, synes jeg, når dette kosttilskuddet (cayennepepper) har så fin innvirkning på mange andre områder. Menmen, folk er jo veldig forskjellige, og det som virker på meg trenger jo ikke å virke på deg, dessverre.

Ha en fin dag, og stå på videre med ditt livsprosjekt!

__________________

Livet handler om hvordan man håndterer Plan B.
Nicpins er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - 54 kg med Ketolyse og generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-02-07, 10:47   #29
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Forbrenningspiller!

Jeg tror at alle som setter sin lit til slankepiler burde foreskrives filmen "Requim for dream" først.
Jeg er så skuffet over hvordan noen ikke klarer å tenke mer langsiktig enn at de skal gå ned de kiloene på en så lettvinn og "effordless" måte som mulig. Har man først en forstyrret metabolisme, også en som kommer senere i livet, så er det ikke bare sånn å gå ned til der man var før man fikk barn/fikk en livskrise/ble samboer etc... Har først kroppen begynt å reagere sånn så tror jeg ikke det er noen vei tilbake til en tilværelse av spis-hva du vil. Av hva jeg har sett av venner i hvert fall.
Hovedsaken er å finne en diett, være seg Atkins, Skaldemann, Vektvokterne eller whatever, så lenge man kan leve på den resten av livet. Det er jo det som er hele poenget, og man vinner ingenting på å kickstarte noen prosesser med slankepiller, da de har en tendens til å ødelegge for deg over tid i sin enkelthet, spesielt dersom de funker...
Jeg tenker spesielt på ei venninna som har tent på alt mulig, forbrenningste, nutrilett, herbalife, eplecideredikk etc... Nå sist på karboblokkere. Joda, det funker alt sammen, men så er det hvor lenge man skal bruke disse... Så fort kuren er over, så er kiloene på vei tilbake.
Jeg kan godt forstå hennes situasjon, for vi snakker om ei jente som var slank som et spett fram til noen år inn i tjueåra.
Jeg begynner dog så vidt å få henne på kroken med lavkarbo, så får vi se

Til deg, Nicpins, har bare såvidt hørt om disse Caye-pillene, og de skal visst være ganske ufarlige. Men en ting jeg har erfart etter en del måneder på lavkarbo er at kroppsvarmen er bedre. Jeg pleide å være iskald på ryggen, puppene, magen til nesten en hver tid, samt at alle andre lemmer ble veldig fort kalde. Jeg kommer fra et uhorvelig kaldt sted, og kan aldri tenke meg å flytte tilbake nettopp fordi jeg er en skikkelig fryspinn!
Men nå, som også migrenen er borte (i følge massøren min så har ryggkalden min og migrenen en sammenheng) så er også kroppsvarmen mer stabil, jeg blir ikke like fort kald, og de kroppsdelene jeg beskrev overfor, er stort sett normalt varme.
Lavkarbo er finfine greier, sant

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 25-02-07, 10:50   #30
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Forbrenningspiller!

Flott utrykkt Jorun !
Jøss du er god !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 25-02-07, 11:13   #31
Nicpins
Seniormedlem
 
Nicpins sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Melhus
Alder: 54
Innlegg: 991
Nicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastisk

Sv: Forbrenningspiller!

Ja, nei, veit ikke jeg...er ikke noen ekspert akkurat, på noen som helst måte Er bare ekspert på min egen kropp jeg... Og bittelitt kosttilskuddsekspert, på grunn av endeløs indoktrinering fra min mor i barndommen og oppveksten... Det eneste sikre som kan sies om denne typen kosttilskudd er at de trenger ikke nødvendigvis å ha lik innvirkning på alle, det kommer helt an på hva hvert enkelt individ trenger og mangler i sin kropp og sitt kosthold...

Men jeg ville bare si fra til Jeanette om at dette kosttilskuddet etter min ringe erfaring ihvertfall ikke har noen negativ innvirkning på ketosen.

Klemklemklem til alle! Ha en fin søndag!

__________________

Livet handler om hvordan man håndterer Plan B.
Nicpins er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - 54 kg med Ketolyse og generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-02-07, 11:37   #32
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Forbrenningspiller!

Opprinnelig lagt inn av Nille, her.

Flott utrykkt Jorun !
Jøss du er god !

Hoho! Takker, I've learned from the best

Og Nicpins, jeg er så enig så enig, vi er alle eksperter på vår egen kropp, og det må man aldri glemme. Føler man seg dårlig, skal det vanskelig bestrides av noen som helst innen hviken som helst profesjon.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 26-02-07, 09:34   #33
Jeanett
Medlem
 
Jeanett sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Alder: 36
Innlegg: 253
Jeanett er ny på veien

Sv: Forbrenningspiller!

Veldig veldig enig med dere!!! Takk for fine råd og meningen om disse tablettene. har bestemt meg for å ikke kjøpe de. Det går så bra uten nå, så jeg tør ikke mikse og trikse noe nå!!!

__________________
Startvekt 76 kg, målet er 60 kg
Jeanett er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no