Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 26-02-07, 14:50   #126
Gerd
Jeg kan og jeg vil!

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Kjempeflott start du har hatt!!! Lykke til videre!!!

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 26-02-07, 14:57   #127
Hyper
Seniormedlem

Hyper sin avatar

Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 42
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Velkommen og LYKKE Til

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 26-02-07, 15:38   #128
Nicpins
Seniormedlem

Nicpins sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Melhus
Alder: 55
Nicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastisk

Takker og bukker for trivelig mottagelse og velkomst fra Gerd og Hyper! Takk også til alle andre her inne, som bruker av tiden sin til å bidra med masse relevant kunnskap, innsikt, forståelse og oppmuntring til oss alle! SAMMEN ER VI DYNAMITT, FOLKENS! Jii-Haaa!

Klemmer og Kudos til alle!

Livet handler om hvordan man håndterer Plan B.
Nicpins er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - 54 kg med Ketolyse og generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 26-02-07, 15:39   #129
Hyper
Seniormedlem

Hyper sin avatar

Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 42
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Du passer glimrende inn her.....En herlig gjeng som finnes her inne...

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 26-02-07, 18:47   #130
Gerd
Jeg kan og jeg vil!

Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Hyper, her.

Du passer glimrende inn her.....En herlig gjeng som finnes her inne...

Signerer Hyper jeg!!!

Gammel 01-03-07, 21:18   #131
nomma
Seniormedlem

nomma sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Trøndelag
Alder: 53
nomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt likt

En stund siden jeg var her inne.. og ser at det er kommet mange nye.. Så trivelig..

Vil ønske velkommen til forumet til El-longe, Groost, Keiko, Nynne, Zarai, Bondejenta og Nicpins..
Til Don juan og Traxior ønsker jeg velkommen til tråden..

Det som er bra med denne tråden er å finne trøst i at en ikke er alene.. jeg kjenner meg så hjemme i alt som blir sagt her inne.. blant annet det å ikke kjenne seg stor.. men å skamme seg når en ser bilder ..

Det er så bra å se at flere og flere finner veien inn hit, og her er det godt å være.. Her finnes det så mange utrolig hyggelige og kunnskapsrike folk..

Vi greier dette folkens..

"her we go again"
nomma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 02-03-07, 09:52   #132
Nicpins
Seniormedlem

Nicpins sin avatar

Hvor: Melhus
Alder: 55
Nicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastisk

Ja, er det ikke et snedig fenomen det der at man ikke føler seg hverken feit eller stor???? Det gjør ikke jeg heller, føler meg helt vanlig og normal og helt som meg selv, jeg. Helt til jeg får se bilde av meg selv, og holder på å dåne av skam over diiigre overarmer, trippelhake og låvedør-ræva.
Eller, Guuud forby, når jeg skal prøve å kjøpe meg et klesplagg.... Merkelig det der.

Har også begynt å legge merke til at man blir oversett i mange sammenhenger når man er feit. Blir oversett og ikke regnet med. Ens meninger eller eksistens blir ikke validitert på samme måte lenger, liksom. Det virker som om samfunnet også hele tiden stadfester at man har mindre verdi som menneske når man er feit.

Blir aldri spurt om jeg trenger hjelp i en klesbutikk lenger f.eks.
Selv om jeg har en godt romslig økonomi og godt kunne lagt igjen HAUGER med penger i butikken hvis jeg bare hadde fått bittelittegrann service til gjengjeld..... Hmm... Jaja, their loss.

Det finnes en bitteliten klesbutikk i ei bittelita bygd i Trøndelag, den bygda jeg opprinnelig bor i når jeg ikke pendler land og strand rundt. I den butikken jobber ei supertrivelig dame, som faktisk SER meg. Når jeg kommer inn der får jeg hjelp til alt, -størrelser, snitt, farger og modeller, og blir kledd opp fra topp til tå, med masse smil og service. Den dama tjener inn godt til butikken sin hun....i mitt tilfelle så foretrekker jeg å legge igjen pengene mine der, fordi der blir jeg SETT og VALIDITERT som menneske. Når jeg går ut derfra etter masse ekstraservice så føler jeg meg ikke feit lenger, jeg føler meg som ei dronning. DET er verd pengene, det. (Har forresten fått vite at den supertrivelige dama i butikken -hun var feit før, hun også ) Jaja, sånn går nu dagan.

Livet handler om hvordan man håndterer Plan B.
Nicpins er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - 54 kg med Ketolyse og generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-03-07, 09:59   #133
Gerd
Jeg kan og jeg vil!

Sitat:

Når jeg går ut derfra etter masse ekstraservice så føler jeg meg ikke feit lenger, jeg føler meg som ei dronning. DET er verd pengene, det. (Har forresten fått vite at den supertrivelige dama i butikken -hun var feit før, hun også )

Det er sjelden man møter sånne som hun, ja!!! Tenk så godt hun har det med seg selv, som kan være naturlig overfor ALLE!!!! Sånne trenger vi flere av!!!

Gammel 02-03-07, 13:00   #134
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Jeg må innrømme at 99% av tida er det helt greit for meg å bli oversett. Særlig i klesbutikker. Vil kikke i fred uten overivrige ekseditører som skal være "hjelpsomme".
Også er det greit når man f.eks er på byen, og bare kunne observere på sidelinja. Har flere slanke, single veninner som er på sjekkern på byen, og jeg må innrømme at noen av de komplimentene/oppmerksomheten de faller for er direkte billig! Noe man slipper å bli "lurt" av i mitt tilfelle
Men jeg syns problemet er større i jobbsammenheng. Merket det veldig godt sist jeg søkte jobber og var på intervjuer.

Gammel 02-03-07, 13:48   #135
Monen
Medlem

Monen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Lier
Alder: 41
Monen har en fantastisk aura rundt segMonen har en fantastisk aura rundt seg

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Merket det veldig godt sist jeg søkte jobber og var på intervjuer.

Det med jobber har jeg også merket. Jeg har sendt mange søknader med bilde opp gjennom.Var på noen få intervjuer,men fikk ingenting. Var arbeidsledig ganske mange måneder for en stund siden.
Så skulle jeg begynne å søke jobber igjen nå, etter å ha gått ned 25 kilo. Sendte med bilde i søknaden, ble inkalt til intervju og fikk jobben. Dette KAN selvfølgelig ha vært tilfeldig.. Men jeg TROR ikke jeg hadde fått jobben hvis jeg ikke hadde gått ned. Dette er en butikkjobb.
Jeg har enda mer enn nok å ta av, men jeg skiller meg ikke så ut i mengden lenger, liksom...

Gammel 02-03-07, 14:06   #136
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Ja, jeg jobbet som vikar i flere år uten å få fast jobb, i flere forskjellige oppdrag. Og selv om det ikke var overtydelig lå det alltid en murrende følelse under om at jeg ikke fikk fastansettelsen pga utseendet mitt. De skrøt jo alltid av andre ting, men når spm om fast jobb kom opp ble det alltid forskjøvet. Fikk vite tilfeldig at hun som tok over som vikar etter meg på den ene plassen ble ansatt etter 2 mnd....

Gammel 02-03-07, 15:16   #137
Monen
Medlem

Monen sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Ja, jeg jobbet som vikar i flere år uten å få fast jobb, i flere forskjellige oppdrag. Og selv om det ikke var overtydelig lå det alltid en murrende følelse under om at jeg ikke fikk fastansettelsen pga utseendet mitt. De skrøt jo alltid av andre ting, men når spm om fast jobb kom opp ble det alltid forskjøvet. Fikk vite tilfeldig at hun som tok over som vikar etter meg på den ene plassen ble ansatt etter 2 mnd....

Urettferdig .Vi skal selvfølgelig være forsiktige med å gjemme oss bak at man ikke får jobb fordi vi er for tykke. MEN mange ganger er jeg sikker på det stemmer..

Gammel 03-03-07, 16:01   #138
Bondejenta
Medlem

Alder: 43
Bondejenta er på en erverdig vei

Er enig med det dere sier... Føler meg av og til oversett, verste jeg vet er å dra på kino med vennegjengen... kjøper jeg snop føler jeg som at alle tenker : har ho ikke fått nok eller? og hvis jeg IKKE kjøper snop så føler jeg at de tenker : herregud, prøver ho å spille sunn?

Vet det er bare tankene som svirrer, men det er ikke alltid gøy å stikke innom butikker og handle klær heller... sjeldent jeg får spørsmål om jeg trenger hjelp eller noe... men så fort det kommer ei tynn dame inn så iler de til henne... men kan så klar være tilfeldighet.. men det er sånn jeg føler det...

Jeg har hatt en type i 8 år, men han døde i høst, og etter det har jeg vært ute på byen av og itl med jentene- bare for å gjøre noe gøy... er ikke på sjekkeren enda.. men merker fort at jeg blir ofte sittende igjen alene mens de andre jentene blir bydd opp på dans eller noe... Men har noen kjekke venninner som sier nei takk for å holde med meg med selskap.. jeg har sagt at jeg vil at DE skal kose seg og ikke tenke på meg når vi er ute og har det kjekt...

Jeg innbiller meg at hvis jeg blir "tynn" igjen, så vil alt bli lettere, både psykisk og fysisk... for jeg føler som at når folk ser på meg så tenker de hvor stor jeg er... kan jo være tilfeldighetsblikk også... men pakker emg heller inn i store klær etterpå...

Bondejenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-03-07, 16:11   #139
Monen
Medlem

Monen sin avatar

Jeg kjenner meg igjen i mye av det du sier, Bondejenta. Så leit å høre om kjæresten din

Jeg var jo stor da jeg møtte mannen, men langt fra så stor som jeg var før jeg begynte å gå ned. Og aldri i verden om jeg trodde han da han sa jeg så bra ut..

Jeg tror mye av de tingene vi føler og tenker er fordi man ikke føler seg bra og vel med seg selv.
Jeg har begynt å slanke meg endel ganger( ), og det som gjentar seg hver gang er: Jeg får helt andre typer blikk selvom jeg egentlig ikke har gått ned så mye at det syns. Men man føler seg sunnere og bedre, og får en helt annen holdning.
Selvfølegelig er det noen som ikke liker det de ser, men sånn er det vel med de tynne også??
Som jeg skrev da jeg skrev et annet sted om hvorfor jeg vil ned i vekt: Jeg vil ikke automatisk tenke at når noen ser på meg så er det fordi jeg er feit..

Jeg og har tenkt hvor fint og flott alt kommer til å bli bare jeg blir tynn... Men nå som jeg er litt nærmere målet, så skjønner jeg at det ikke kommer til å skje.. Men jeg føler meg bedre, det gjør jeg (Skal ned ca. 20 til, tenker jeg.)

Gammel 03-03-07, 16:34   #140
Bondejenta
Medlem

takk skal du ha...

jeg var tyyyynn da jeg møtte typen, 50 kg mindre enn jeg veier nå.. Men han sa hele tiden uansett hvor mye jeg la på meg at jg var sexy og pen i hans øyner... men det hjalp ikke stort hehe

ei venninne av meg som er her inne har gått ned mye- ho stråler av selvtillit og ser godt ut, selv om ho skal ned femten- tjue kilo til.... Ho sier selv at alt er så mye lettere og ho ser verden på en ny måte.. sånn vil jeg også ha det ikke sitte hjemme på sofaen og gomle i meg all kake og snop jeg kommer over

men har gått på dette i 8 dager og føler meg så mye friskere og mer vel... selv om jeg ikke har sjekka vekten enda men har innsett at så lenge jeg føler meg mer vel så er jeg på rett vei...

Gammel 03-03-07, 16:41   #141
Monen
Medlem

Monen sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Bondejenta, her.

takk skal du ha...

jeg var tyyyynn da jeg møtte typen, 50 kg mindre enn jeg veier nå.. Men han sa hele tiden uansett hvor mye jeg la på meg at jg var sexy og pen i hans øyner... men det hjalp ikke stort hehe

ei venninne av meg som er her inne har gått ned mye- ho stråler av selvtillit og ser godt ut, selv om ho skal ned femten- tjue kilo til.... Ho sier selv at alt er så mye lettere og ho ser verden på en ny måte.. sånn vil jeg også ha det ikke sitte hjemme på sofaen og gomle i meg all kake og snop jeg kommer over

men har gått på dette i 8 dager og føler meg så mye friskere og mer vel... selv om jeg ikke har sjekka vekten enda men har innsett at så lenge jeg føler meg mer vel så er jeg på rett vei...

Så flink du er som klarer å ikke veie deg! Jeg veier meg fler ganger daglig, jeg... Er jo helt tåpelig.
Håper du får like godt utbytte av ketolyse som jeg har/har hatt! Jeg gikk ned 4.5 kilo første uka, 11 kilo den første mnd. Men ettersom jeg har forstått så er all slags lavkarbo veldig gunstig for oss som har PCOS. Så det var deilig å finne en kur jeg faktisk gikk ned på
Nå veier jeg ca. 5 kilo mindre enn da jeg møtte typen, så det er deilig=)

Du skal se det at nå som du begynner å føle deg mer vel, så får du en helt anne utstråling og møter mennesker på en helt annen måte Merker på meg selv at jeg holder hodet litt mer hevet

Gammel 03-03-07, 17:10   #142
Bondejenta
Medlem

Hehe, jeg har ikke lyst å veie meg for ofte... Er redd for at vekten skal vise noe annet enn jeg føler meg

Håper jeg får like bra resultater som deg du er virkelig flink må jeg si
Er fornøyd om jeg bare har gått ned en kilo nå på mandag faktisk - selv om jeg ser mange har gått ned fire kg eller noe sånt den første uken med ketolyse , men har ikke så store forhåpninger

Men bare at jeg stråler litt og følger med våren så er jeg gald

Gammel 03-03-07, 17:26   #143
Gerd
Jeg kan og jeg vil!

Det er herlig og ha fått velvære Sånn har jeg deg også. Blir mer rett i ryggen og hever hodet.. Rett og slett fornøyd!!! Jeg ser med glede frem mot våren... For første gang på maaaange år....
Det er viktig at vi ser helheten og ikke bare kg.... Dette er en livsstilsendring på flere måter... Og så er vi snille med kroppen vår når vi spiser lavkarbo og rein mat....

Gammel 03-03-07, 18:19   #144
Monen
Medlem

Monen sin avatar

Det er BARE positivt hvis man klarer å ikke bli så opphengt ivekta... Skulle ønske jeg klarte det!
Og det er greit å ikke ha så høye forhåpninger;mye morsommere å bli positivt overraska
jeg også ser fram imot vår/sommer.. Det har jeg alltid gjort, men hvert år blir jeg like skuffa når jeg skal kjøpe meg sommertøy/bikini Men i år tror jeg faktisk det blir annerledes! Bare jeg kunne blitt kvitt den magen altså. Den er ikke proposjonal me dresten av kroppen, SÅ irriterende!

Ønsker dere alle en flott lørdagskveld! Jeg har fikset meg ferdig og sitter bare og venter på at mannen kommer hjem fra jobb, skal på kino

Gammel 03-03-07, 19:29   #145
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Monen, her.

Jeg vil ikke automatisk tenke at når noen ser på meg så er det fordi jeg er feit..

Jeg tenker også automatisk det... Og jeg merker jeg går veldig i forsvarsposisjon hver gang jeg må gå forbi noen tett intill, særlig om det står 2-3 sammen. og jeg tenker alltid ut en bitende replikk jeg kan møte evt kommetarer med. Egentlig utrolig slitsomt.

Men når det gjelder det at alt skal bli så mye lettere når man blir tynn.... Jeg tenkte det før, men jeg har heldigvis kommet meg ut av det. Jeg bare gikk og ventet på at jeg skulle bli tynn så livet mitt kunne begynne....Mens jeg la på meg mer for hver sultekur/hastekur jeg prøvde.
Og jeg har en veninne som har gått ned maaaange kilo. Hun vil ikke si nøyaktig hvor mange, men jeg vet at det er mellom 40 og 50 kilo. Og hun har det ikke noe bedre med seg selv nå enn hun hadde før. Faktisk var hun mye mer livlig og avslappa et sted midt i mellom der hun begynte og der hun er nå. Jeg tror hun nå har vært tynn såpass lenge at hun har blitt vant til det på en måte, og ikke lenger kan hente selvtillit i det hun har fått til. Så om man ikke kan tro på noen andre sider av seg selv enn det ytre så hjelper det ikke hvor bra man ser ut....

Men selv om jeg føler jeg har ganske god selvfølelse på alt annet enn kroppen, så blir jeg fortsatt overrasket over at jeg faktisk har funnet en hyggelig fyr å være sammen med. Og jeg tar det som en selvfølge at han ikke tenner på meg, og jeg ville ikke blitt det spor overrasket om han fant noen andre og dro sin vei. Og de tingene vet jeg at jeg hadde vært tryggere på med en annen, mindre kropp.

Gammel 05-03-07, 06:36   #146
Bondejenta
Medlem

Det finnes mannfolk som er glade i vår indre skjønnhet

Men det som Carisma sa om forsvarsposisjon kjenner jeg så godt til. Jeg er klar med kommentarer og regner med at jeg får det snart jeg skal gå forbi en gjeng. Men kanskje det er bare i hodet mitt, er egentlig lenge siden noen har kommentert vekten min direkte. Men jeg føler som alle tenker på det når de ser meg. Ikke lett å være kvinne og føle alt mulig rart

Gammel 05-03-07, 12:54   #147
nomma
Seniormedlem

nomma sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Trøndelag
Alder: 53
nomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt likt

Opprinnelig lagt inn av Bondejenta, her.

å dra på kino med vennegjengen... kjøper jeg snop føler jeg som at alle tenker : har ho ikke fått nok eller? og hvis jeg IKKE kjøper snop så føler jeg at de tenker : herregud, prøver ho å spille sunn?

var en kjent dame som tok opp akkurat det der på ett tv-program jeg så.. hun snakket om hvis hu sto på gaten og spiste en pølse i brød, så tenkte folk at det der skulle du ikke ha spist for det er ikke bra for deg.. men sto hun og spiste ett eple, tenkte folk det der skulle du ha spist mer av for det er bra for deg.. det hun ville frem til tror jeg at hvorfor er det allment godkjent å legge seg opp i spisingen til overvektige mennesker, mens normalvektige får spise i fred..

men er det bare vi overvektige som tenker sånn eller tenker normalvektige også slik.. jeg mener.. jeg kan sitte å se på andre overvektige å tenke slik.. men ville jeg ha gjort det hvis jeg ikke trodde at andre tenkte sånn om meg.. forstår dere hva jeg mener.. ble litt rotete dette...

"her we go again"
nomma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-03-07, 13:58   #148
Gerd
Jeg kan og jeg vil!

Torkil skrive noe i boka si som er veldig treffende:
Jeg siterer:

"Kroppen bestemmer

Mye tyder på at kroppen bestemmer selv hvilken mat vi velger å spise. Er du i tvil om riktigheten av dette, kan du se hva den overvektige spiser ved koldtbordet sammenlignet med hva den slanke legger på tallerkenen.
Den overvektige velger ikke bevvist raffinerte karbohydrater. Nei, han ligger under for kroppens hormonelle signaler om hvilke behov den har for næring. Disse signalene styres av kroppens og hjernens hormoner. Mange liker ikke denne påstanden, fordi den ikke passer med den moraliseringen og fordømmelsen vi liker å utsette overvektige mennesker for."

Sist redigert av Gerd : 05-03-07 kl 13:59. Årsak: skriveleif
Gammel 06-03-07, 13:52   #149
Nillomien
Seniormedlem

Nillomien sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Halden
Alder: 40
Nillomien er ny på veien

Hei alle sammen. Vet ikke helt hva jeg skal skive, men kan jo fortelle litt om meg.
Jeg kommer fra halden og blir straks 22 år. Har 3 flotte barn. ei jente på 2,5 år og to gutter på 14 mnd.
jeg har en bmi på 33 og det er så alt får mye desverre.
Planen er å gå ned 25 til. har klart gått ned 5 kg på litt over en mnd nå. så satser på å gå ned 5 kg i mnd.
Går på Atkins. og er veldig fornøyd med det=)

Delemål 1: 105
Mamma til 4 flotte barn, Ei jente på 6,2 gutter på snart 5 og en liten tass som ble 1 år 2 juli
Nillomien er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-03-07, 15:35   #150
Gerd
Jeg kan og jeg vil!

Velkommen hit Nillomien

Gratulerer med - 5 kg hittil... Flere vil det bli

Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Sukker - en ulv i fåreklær HP Artikler 15 03-04-09 09:23
En litt lengre innføring i PCOS Albertine PCOS og karbohydratkontroll 1 27-10-08 00:03
PCO noen med erfaring eller kunnskap? Maz PCOS og karbohydratkontroll 10 08-04-08 11:34
En liten själ talar med Gud Fedonisten Livets lyse side 1 05-05-04 19:57

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:08.