Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Seniormedlem
Medlem siden: May 2005
Hvor: Trøndelag
Alder: 52
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvilken bok skal en anbefale som introduksjon til lavkarbo kost?Jeg har en bror som jeg gjerne vil ha "omvendt" til lavkarbo-kost.. Han er overvektig og sliter med høyt blodtrykk og på grensen til diabetes.. Han har i likhet med deg vært stort sett hele livet.. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken bok skal en anbefale som introduksjon til lavkarbo kost?Jeg har hatt veldig god erfaring med å lese "endelig slank" http://www.bokkilden.no/SamboWeb/pro...2339027&rom=MP men den tittelen er kanskje litt vel rett på sak?
![]() |
![]() |
#3 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Mar 2007
![]() |
Sv: Hvilken bok skal en anbefale som introduksjon til lavkarbo kost?Hva med et videokurs om ketolyse til 279, hvis han ikke er glad i å lese? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Atkins
![]() |
![]() |
#4 |
Potius sero, quam numquam
Sv: Hvilken bok skal en anbefale som introduksjon til lavkarbo kost?
Kjempegod ide Hanssi! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo vedlikehold
![]() |
![]() |
#5 |
Støttemedlem
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 54
Sv: Hvilken bok skal en anbefale som introduksjon til lavkarbo kost?Jeg tror kanskje gutta faller fortest for skaldemann sin måte å skrive på. Enkel, rett frem og ikke noe mikk |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Østlandet
Alder: 54
![]() ![]() |
Sv: Hvilken bok skal en anbefale som introduksjon til lavkarbo kost?Jeg tror også jeg vil anbefale boka til Skaldeman, den er skrevet på en morsom måte og er ikke alfor vitenskaplig. I tillegg virker det som om et kosthold med mye animalske matvarer apelerer til menn. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
![]() |
![]() |
#7 |
Administrator
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Sv: Hvilken bok skal en anbefale som introduksjon til lavkarbo kost?Selv om jeg har sansen for Ketolysekuren og Atkins, ville jeg faktisk ha anbefalt boka "Fedons Metode", - den siste utgaven av "kost i balanse". Den introduserer lavkarbo kosthold på en fin måte, samtidig som den ikke virker så sensasjonspreget som f.eks. Skaldeman - eller så "skremmende" som mange finner som Atkins. Nå kommer det jo an på hvor mye han er villig til å legge om. Hvis han virkelig er villig til å tak et tak ville jeg absolutt anbefale Slank med Ketolysekuren, enten bok, eller som de har foreslått her, videokurset. Det er genialt for folk som ikke liker å lese !
![]() |
![]() |
#8 |
Seniormedlem
Medlem siden: May 2005
Hvor: Trøndelag
Alder: 52
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken bok skal en anbefale som introduksjon til lavkarbo kost?Tusen takk for gode råd.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Seniormedlem
Hvor: Harestua
Alder: 48
Sv: Hvilken bok skal en anbefale som introduksjon til lavkarbo kost?Kanskje du kan kjøpe fedons metode nå for å vekke interessen, og så videokurset om ketolyse til jul, så har du allerede julegaven klar også!
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem
Hvor: Akershus
Alder: 76
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken bok skal en anbefale som introduksjon til lavkarbo kost?Det kan nok virke mot sin hensikt å gi en lavkarbofilosofibok dersom broren din i utgangspunktet ikke er motivert nok for dette. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Atkins - The Founding Father
![]() |
![]() |
#11 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 58
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken bok skal en anbefale som introduksjon til lavkarbo kost?Jeg er ikke glad i å lese bøker, men jeg vil gjerne vite hvorfor ting virker. Derfor elsker jeg å lese dypgående lavkarbobøker. En blir jo mye mer overbevist når forfatteren viser at han har peiling selv om en ikke forstår alt som er skrevet i boka. Sånn tror jeg det er med alle som har teknisk innsikt. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten
![]() |
![]() |
#12 |
Medlem
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Kristiansund
Alder: 64
![]() |
Sv: Hvilken bok skal en anbefale som introduksjon til lavkarbo kost?Har kun lest boka Slank med Ketolysekuren slev. Jeg fant den i allefall ikke for vitenskapelig eller tunglest. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
PCO noen med erfaring eller kunnskap? | Maz | PCOS og karbohydratkontroll | 10 | 08-04-08 11:34 |
Hva syns dere om dette? CKD-diet | Iset | Lavkarbo generelt | 15 | 15-07-05 14:20 |
Bli med i 21-klubben! | nalana | Trening | 66 | 10-03-05 15:30 |
Glutamin | friflex | Kosttilskudd | 9 | 08-02-05 14:50 |