Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Ville bare takke og si "hei:-)

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 30-04-07, 22:49   #1
Pc-snuppa
Medlem
 
Pc-snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus et sted
Alder: 53
Innlegg: 191
Pc-snuppa er virkelig snillPc-snuppa er virkelig snillPc-snuppa er virkelig snillPc-snuppa er virkelig snill
Smile

Ville bare takke og si "hei:-)

Hei, alle her inne (og som gidder og lese dette)!

Har vært medlem siden 2006, men har ikke følt at jeg har hatt noe kunnskap og bidra med. Men nå har jeg gått på Atkins i over ett år og har greid og tilegnet meg litt egen-erfaring. Men jeg må jo bare innrømme at jeg har høstet masse av dere her inne som har vært sååååå flinke og hjelpe alle som har sendt inn spørsmål. Men selv har jeg ikke bidratt med noe...(skammeskammeskamme... ) Har lest mase av Nille og Ziggy, (og andre her også, men husker ikke alle... desverre ) Så jeg håper at jeg innimellom kan komme med noen glupe ord jeg også..
Jeg har fått massssssse inspirasjon ved og lese ting her inne, og oppskrifter, som jeg aldri ellers ville ha fått, nettopp fordi her inne på lavkarbo.no er vi så mange som går i samme retning, selv om innimellom ikke alle er helt enige... Flott at det er et diskusjons forum hvor man på en god og saklig måte får lov til å være uenige uten og være stygge mot hverandre. Håper jeg kan bidra med noen oppskrifter eller synspunkter basert på min erfaring jeg også, så gir jeg litt tilbake av alt det jeg har høstet her inne. Phuii, dette ble litt langt, men... Takk i allefall

PS. Har oppskrift på en kjempegod sjokolademousse som man kan enten spise eller fryse ned. Den krystalliserer seg ikke selv om man ikke rører i den når den blir fryst ned.

Pc-snuppa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins :-) Svar med sitat
Gammel 30-04-07, 22:53   #2
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Ville bare takke og si "hei:-)

Opprinnelig lagt inn av Pc-snuppa, her.

Hei, alle her inne (og som gidder og lese dette)!

Har vært medlem siden 2006, men har ikke følt at jeg har hatt noe kunnskap og bidra med. Men nå har jeg gått på Atkins i over ett år og har greid og tilegnet meg litt egen-erfaring. Men jeg må jo bare innrømme at jeg har høstet masse av dere her inne som har vært sååååå flinke og hjelpe alle som har sendt inn spørsmål. Men selv har jeg ikke bidratt med noe...(skammeskammeskamme... ) Har lest mase av Nille og Ziggy, (og andre her også, men husker ikke alle... desverre ) Så jeg håper at jeg innimellom kan komme med noen glupe ord jeg også..
Jeg har fått massssssse inspirasjon ved og lese ting her inne, og oppskrifter, som jeg aldri ellers ville ha fått, nettopp fordi her inne på lavkarbo.no er vi så mange som går i samme retning, selv om innimellom ikke alle er helt enige... Flott at det er et diskusjons forum hvor man på en god og saklig måte får lov til å være uenige uten og være stygge mot hverandre. Håper jeg kan bidra med noen oppskrifter eller synspunkter basert på min erfaring jeg også, så gir jeg litt tilbake av alt det jeg har høstet her inne. Phuii, dette ble litt langt, men... Takk i allefall

PS. Har oppskrift på en kjempegod sjokolademousse som man kan enten spise eller fryse ned. Den krystalliserer seg ikke selv om man ikke rører i den når den blir fryst ned.

Vil GJERNE ha mousse som ikke krystalliserer....

Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 30-04-07, 22:56   #3
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 45
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Ville bare takke og si "hei:-)

Litt sent å si velkommen siden du har vært medlem her en stund, men godt å se at vi her inne kan bidra til å hjelpe både forumskrivere og forumlesere

det er jo bare for deg å skrive om du har noe å komme med til oss viss du har noe du vil dele

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 30-04-07, 22:59   #4
Pc-snuppa
Medlem
 
Pc-snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus et sted
Alder: 53
Innlegg: 191
Pc-snuppa er virkelig snillPc-snuppa er virkelig snillPc-snuppa er virkelig snillPc-snuppa er virkelig snill

Sv: Ville bare takke og si "hei:-)

Hei!
Skal legge meg nå, men skal grave frem oppskriften i morgen den dag jeg. Hadde ikke regnet med så kjapp tilbakemelding ;-)

Pc-snuppa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins :-) Svar med sitat
Gammel 30-04-07, 23:03   #5
Pc-snuppa
Medlem
 
Pc-snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus et sted
Alder: 53
Innlegg: 191
Pc-snuppa er virkelig snillPc-snuppa er virkelig snillPc-snuppa er virkelig snillPc-snuppa er virkelig snill

Sv: Ville bare takke og si "hei:-)

Takk for det Jeef-micro! :-)
Ja alle monner drar, regner jeg med. Så vet man aldri hvem man treffer med det man kan bidra med, og dermed kan jo noen altids bruke det man kommer med. Koselig det da. :-)
Må visst få meg en sånn ticker jeg også... Og bildet mitt vil IKKE dukke opp... Må gjøre noe feil tror jeg... Jaja, skal fikse i morgen. Trett nå.. gjesp.. Natta alle

Pc-snuppa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins :-) Svar med sitat
Gammel 30-04-07, 23:25   #6
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 45
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Ville bare takke og si "hei:-)

hehe du må for all del ikketro at vi overser en tråd her inne det tar ikke lang tid før noen svarer når man skriver her inne

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 30-04-07, 23:48   #7
Vixen
Juniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Stavanger
Alder: 50
Innlegg: 23
Vixen er på en erverdig vei

Sv: Ville bare takke og si "hei:-)

Hei PC-Snuppa.
Håper du legger ut den oppskriften i morgen. Puten min kommer til å bli bløt i natt for jeg sikler allerede på moussen din...

__________________





Vixen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 30-04-07, 23:50   #8
Borealis
Seniormedlem
 
Borealis sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 55
Innlegg: 1.383
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Sv: Ville bare takke og si "hei:-)

Opprinnelig lagt inn av Pc-snuppa, her.

Hei, alle her inne (og som gidder og lese dette)!

Har vært medlem siden 2006, men har ikke følt at jeg har hatt noe kunnskap og bidra med. Men nå har jeg gått på Atkins i over ett år og har greid og tilegnet meg litt egen-erfaring. Men jeg må jo bare innrømme at jeg har høstet masse av dere her inne som har vært sååååå flinke og hjelpe alle som har sendt inn spørsmål. Men selv har jeg ikke bidratt med noe...(skammeskammeskamme... ) Har lest mase av Nille og Ziggy, (og andre her også, men husker ikke alle... desverre ) Så jeg håper at jeg innimellom kan komme med noen glupe ord jeg også..
Jeg har fått massssssse inspirasjon ved og lese ting her inne, og oppskrifter, som jeg aldri ellers ville ha fått, nettopp fordi her inne på lavkarbo.no er vi så mange som går i samme retning, selv om innimellom ikke alle er helt enige... Flott at det er et diskusjons forum hvor man på en god og saklig måte får lov til å være uenige uten og være stygge mot hverandre. Håper jeg kan bidra med noen oppskrifter eller synspunkter basert på min erfaring jeg også, så gir jeg litt tilbake av alt det jeg har høstet her inne. Phuii, dette ble litt langt, men... Takk i allefall

PS. Har oppskrift på en kjempegod sjokolademousse som man kan enten spise eller fryse ned. Den krystalliserer seg ikke selv om man ikke rører i den når den blir fryst ned.

Velkommen hit!

Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening Svar med sitat
Gammel 01-05-07, 07:48   #9
chili
Seniormedlem
 
chili sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Hedmark
Alder: 52
Innlegg: 1.730
chili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjent

Sv: Ville bare takke og si "hei:-)

Hei tilbake!

Det du skriver om forumet er så bra !

Jeg har hatt (og har) like mye nytte av å lese rundt omkring her..

__________________
Just keep swimming
chili er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Optimal Ernæring/Fedon Lindberg Svar med sitat
Gammel 01-05-07, 11:40   #10
Pc-snuppa
Medlem
 
Pc-snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus et sted
Alder: 53
Innlegg: 191
Pc-snuppa er virkelig snillPc-snuppa er virkelig snillPc-snuppa er virkelig snillPc-snuppa er virkelig snill

Sv: Ville bare takke og si "hei:-)

Opprinnelig lagt inn av Pc-snuppa, her.

Hei, alle her inne (og som gidder og lese dette)!

Har vært medlem siden 2006, men har ikke følt at jeg har hatt noe kunnskap og bidra med. Men nå har jeg gått på Atkins i over ett år og har greid og tilegnet meg litt egen-erfaring. Men jeg må jo bare innrømme at jeg har høstet masse av dere her inne som har vært sååååå flinke og hjelpe alle som har sendt inn spørsmål. Men selv har jeg ikke bidratt med noe...(skammeskammeskamme... ) Har lest mase av Nille og Ziggy, (og andre her også, men husker ikke alle... desverre ) Så jeg håper at jeg innimellom kan komme med noen glupe ord jeg også..
Jeg har fått massssssse inspirasjon ved og lese ting her inne, og oppskrifter, som jeg aldri ellers ville ha fått, nettopp fordi her inne på lavkarbo.no er vi så mange som går i samme retning, selv om innimellom ikke alle er helt enige... Flott at det er et diskusjons forum hvor man på en god og saklig måte får lov til å være uenige uten og være stygge mot hverandre. Håper jeg kan bidra med noen oppskrifter eller synspunkter basert på min erfaring jeg også, så gir jeg litt tilbake av alt det jeg har høstet her inne. Phuii, dette ble litt langt, men... Takk i allefall

PS. Har oppskrift på en kjempegod sjokolademousse som man kan enten spise eller fryse ned. Den krystalliserer seg ikke selv om man ikke rører i den når den blir fryst ned.

Hei!
Ja tusen takk for koselig velkomst alle sammen
Og nå: over til den lovte oppskriften på sjokolademousse!
Tadaaaaaa...
(eller sjokolade muuus som jeg også kaller det... )

Sjokolade mousse (4-5 porsj.)

85 gr. sukkerfri mørk sjokolade
(Cavalier, fås på helsekosten, 25,- kr. platen, men skal man kose seg så skal man kose seg... )
85 gr. sukkerfri lys sjokolade
(samme merke som over, eller andre merker dere kjenner til eller foretrekker da..)
1/2 dl fløte
3 eggeplommer
2 dl. pisket kremfløte med ca to ts. søtstoff
3 eggehvitter stivpiskes med bittelitt salt for ekstra stivhet (men ikke nødv hvis du ikke vil..)
2 ts. god kakao for litt ekstra fyldig smak (kan droppes)

Fremgangsmåte:

Smelt sjokoladen sammen med fløten over svak varme. Ha i de frivillige teskjeene med kakao nå og rør/visp til det ikke er klumper. Avkjøl litt til lunken/kald. Bland inn de lett vispede egeplommene. Avkjøl helt til kald. Tilsett den vispede kremen forsiktig litt etter litt i sjokolaaden, slik at den blir kremete og fin. Tilslutt vendes de stivpiskede eggehvittene FORSIKTIG inn i sjokolade kremen slik at alt er luftig men godt blandet.
Hell i en lekker glassbolle (ikke i en glassbolle som lekker... )for spising som moussedessert, og la den stå i minst tre timer tildekket i kjøleskap.
Jeg har plastbegre igjen etter min tid som sukker-oliker hvor jeg spiste kos-begere m sjokoladepudding osvosv. De bruker jeg nå til og fryse ned porsjoner med sjokolademuuusen i, for da har jeg en dessert liggende i fryseren klar til konsumering... (sje-lurrpp... )
Fryser du ned porsjonsbegere, la begeret stå på benken 10-15 min. så den blir litt mykere. Skal du spise den med eeeen gang du tar den ut av fryseren, er den ganske så hard. Hvis begeret står på benken i 20-30 minutter er den sjokolademousse igjen uten at den er rennende! Tadaaaa...

PS. Du kan legge moussen i porsjonsbegerene og la de stå i kjøleskapet i de tre timene FØR du putter dem i fryseren. Men du MÅ ikke gjøre det. De blir like gode hvis du fryser dem ned med en gang. Men moussen blir nok bittelitt luftigere hvis de får stå de timene i kjøleskapet før du fryser dem ned. Syntes og merke en bitteliten forskjell...

Hørte jeg.. <<Uhmm...>>??

Enjoy!!

Pc-snuppa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins :-) Svar med sitat
Gammel 01-05-07, 11:51   #11
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Ville bare takke og si "hei:-)

MMMmmmmmmmmmm. Velkommen

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 01-05-07, 12:14   #12
Pc-snuppa
Medlem
 
Pc-snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus et sted
Alder: 53
Innlegg: 191
Pc-snuppa er virkelig snillPc-snuppa er virkelig snillPc-snuppa er virkelig snillPc-snuppa er virkelig snill
Smile

Sv: Ville bare takke og si "hei:-)

Opprinnelig lagt inn av Distrea, her.

MMMmmmmmmmmmm. Velkommen

Takker

Pc-snuppa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins :-) Svar med sitat
Gammel 01-05-07, 12:59   #13
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 42
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sv: Ville bare takke og si "hei:-)

Denne skal prøves ut etterhvert ja!!
Velkommen da..på etterskudd

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-05-07, 13:00   #14
Pc-snuppa
Medlem
 
Pc-snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus et sted
Alder: 53
Innlegg: 191
Pc-snuppa er virkelig snillPc-snuppa er virkelig snillPc-snuppa er virkelig snillPc-snuppa er virkelig snill

Sv: Ville bare takke og si "hei:-)

Opprinnelig lagt inn av Hyper, her.

Denne skal prøves ut etterhvert ja!!
Velkommen da..på etterskudd

Takk for det
koselig

Pc-snuppa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins :-) Svar med sitat
Gammel 01-05-07, 13:13   #15
Mamseboms
Medlem
 
Mamseboms sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Alder: 49
Innlegg: 257
Mamseboms er ny på veien

Sv: Ville bare takke og si "hei:-)

Velkommen til deg Den moussen skal prøves ut en gang ja... men siden jeg er på induksjon må jeg vel vente en god stund med denslags godsaker

__________________



Mamseboms' Blogg
Mamseboms er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo på en måte... Svar med sitat
Gammel 01-05-07, 13:16   #16
Grethe B
Seniormedlem
 
Grethe B sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Alder: 53
Innlegg: 1.627
Grethe B er virkelig snillGrethe B er virkelig snillGrethe B er virkelig snillGrethe B er virkelig snillGrethe B er virkelig snill

Sv: Ville bare takke og si "hei:-)

Nammmmm...... nam....nam..... VELKOMMEN..... namnam!!
Blir glad for hver ny "kokk" som dukker opp jeg!

__________________
Hilsen meg.
Grethe B er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-05-07, 13:38   #17
Pc-snuppa
Medlem
 
Pc-snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus et sted
Alder: 53
Innlegg: 191
Pc-snuppa er virkelig snillPc-snuppa er virkelig snillPc-snuppa er virkelig snillPc-snuppa er virkelig snill

Sv: Ville bare takke og si "hei:-)

Opprinnelig lagt inn av Mamseboms, her.

Velkommen til deg Den moussen skal prøves ut en gang ja... men siden jeg er på induksjon må jeg vel vente en god stund med denslags godsaker

Hei!
Takk for hilsenen
Når jeg gikk på induksjon kuttet jeg ut helt slike ting som f.eks deserter. Men etterpå så tok jeg det i helgene og innimellom, og det gikk fint. Hvis du lager denne desserten i små porsonsbegre, kan du unne deg en slik innimellom når du skal kose deg. Da blir det bare ca TO karb. pr porsj. Og det er jo til å leve med. Men er du på beg. av kuren lønner det seg og være flink. Det er jo bare en kort periode av begynnelsen til ditt nye liv. Lykke til

__________________
Hilsen fra mei

Lavkarbo har gitt meg livet tilbake igjen!
Pc-snuppa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins :-) Svar med sitat
Gammel 01-05-07, 13:40   #18
Pc-snuppa
Medlem
 
Pc-snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus et sted
Alder: 53
Innlegg: 191
Pc-snuppa er virkelig snillPc-snuppa er virkelig snillPc-snuppa er virkelig snillPc-snuppa er virkelig snill

Sv: Ville bare takke og si "hei:-)

Opprinnelig lagt inn av Tupp1, her.

Nammmmm...... nam....nam..... VELKOMMEN..... namnam!!
Blir glad for hver ny "kokk" som dukker opp jeg!

Hei og takk for velkomsthilsenen
Jo flere kokker, jo mere søl... hihi
Men du verden så bra med mange tilgjengelige oppskrifter! Har fått mange ideer av dette forumet så jeg er glad (wiiiiiii...)jeg fant dette nettstedet!

__________________
Hilsen fra mei

Lavkarbo har gitt meg livet tilbake igjen!
Pc-snuppa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins :-) Svar med sitat
Gammel 01-05-07, 13:43   #19
Tuppen
Seniormedlem
 
Tuppen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: ut i bygda utenfor ålesund
Alder: 40
Innlegg: 5.910
Tuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastisk

Sv: Ville bare takke og si "hei:-)

Opprinnelig lagt inn av Vixen, her.

Hei PC-Snuppa.
Håper du legger ut den oppskriften i morgen. Puten min kommer til å bli bløt i natt for jeg sikler allerede på moussen din...

signerer!!!!

har vann i munnen allerede jeg


velkommen hit selv om du har vært her siden september

__________________
Tuppen er klar for 2008


- "målet er å være slank og fin til bryllupet sommeren 2009 "
Min Journal
Tuppen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo inntil videre Svar med sitat
Gammel 01-05-07, 13:47   #20
Pc-snuppa
Medlem
 
Pc-snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus et sted
Alder: 53
Innlegg: 191
Pc-snuppa er virkelig snillPc-snuppa er virkelig snillPc-snuppa er virkelig snillPc-snuppa er virkelig snill

Sv: Ville bare takke og si "hei:-)

Denne oppskriften har jeg også lagt ut på oppskriftsforumet, så flere kan se den og bruke den hvis de ønsker det. Er helt grønn og ny på hvordan man gjør det her så jeg håper at jeg gjør det riktig...

__________________
Hilsen fra mei

Lavkarbo har gitt meg livet tilbake igjen!
Pc-snuppa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins :-) Svar med sitat
Gammel 01-05-07, 13:51   #21
Pc-snuppa
Medlem
 
Pc-snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus et sted
Alder: 53
Innlegg: 191
Pc-snuppa er virkelig snillPc-snuppa er virkelig snillPc-snuppa er virkelig snillPc-snuppa er virkelig snill

Sv: Ville bare takke og si "hei:-)

Opprinnelig lagt inn av Tuppen, her.

signerer!!!!

har vann i munnen allerede jeg


velkommen hit selv om du har vært her siden september

Takkogtakk for det Hyggelig og bli godt motatt. Du har sikkert sett oppskriften lenger oppe her, så da er det bare og lage
Hørte jeg... sje-lurrpp??

__________________
Hilsen fra mei

Lavkarbo har gitt meg livet tilbake igjen!
Pc-snuppa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins :-) Svar med sitat
Gammel 01-05-07, 13:57   #22
Tuppen
Seniormedlem
 
Tuppen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: ut i bygda utenfor ålesund
Alder: 40
Innlegg: 5.910
Tuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastisk

Sv: Ville bare takke og si "hei:-)

den skal lages når klærne er i vask!!!

har faktisk sjokolade liggende her... yes!

__________________
Tuppen er klar for 2008


- "målet er å være slank og fin til bryllupet sommeren 2009 "
Min Journal
Tuppen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo inntil videre Svar med sitat
Gammel 01-05-07, 14:08   #23
Pc-snuppa
Medlem
 
Pc-snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus et sted
Alder: 53
Innlegg: 191
Pc-snuppa er virkelig snillPc-snuppa er virkelig snillPc-snuppa er virkelig snillPc-snuppa er virkelig snill

Sv: Ville bare takke og si "hei:-)

Opprinnelig lagt inn av Tuppen, her.

den skal lages når klærne er i vask!!!

har faktisk sjokolade liggende her... yes!


Lykke til

__________________
Hilsen fra mei

Lavkarbo har gitt meg livet tilbake igjen!
Pc-snuppa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins :-) Svar med sitat
Gammel 01-05-07, 14:23   #24
plysjhai
Medlem
 
plysjhai sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Oslo
Alder: 42
Innlegg: 76
plysjhai er på en erverdig vei

Sv: Ville bare takke og si "hei:-)

Oooh, nå veit jeg hva som skal lages til 17.mai!

Og velkommen.

__________________



Første delmål: - 5kg nådd 19.05.07

plysjhai er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-05-07, 14:27   #25
Pc-snuppa
Medlem
 
Pc-snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus et sted
Alder: 53
Innlegg: 191
Pc-snuppa er virkelig snillPc-snuppa er virkelig snillPc-snuppa er virkelig snillPc-snuppa er virkelig snill
Thumbs up

Sv: Ville bare takke og si "hei:-)

Opprinnelig lagt inn av plysjhai, her.

Oooh, nå veit jeg hva som skal lages til 17.mai!

Og velkommen.

Takk for det, og lykke til med sjokolademuuuuuuuuuusen

__________________
Hilsen fra mei

Lavkarbo har gitt meg livet tilbake igjen!
Pc-snuppa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins :-) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no