Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

TRENGER jeg soyaprotein?

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 24-05-07, 14:55   #1
MorStine
Seniormedlem

MorStine sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: Eidsvoll
Alder: 46
MorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt likt

TRENGER jeg soyaprotein?

Bare lurer. Sitter og skal bestille fra nettbutikken nå... Hva MÅ jeg ha? Vet jeg må ha alle tablettene ,men ellers?

Gammel 24-05-07, 14:57   #2
mofe
Seniormedlem

mofe sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: TRENGER jeg soyaprotein?

Har du boka?

Gammel 24-05-07, 15:04   #3
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Du TRENGER jo ikke soyaprotein, men om du vil lage feks. pizzabunn, brød osv så trenger du det jo.

Gammel 24-05-07, 15:04   #4
MorStine
Seniormedlem

MorStine sin avatar

MorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt likt

Nei. Den kommer nok i morgen vil jeg tippe

Gammel 24-05-07, 15:06   #5
MorStine
Seniormedlem

MorStine sin avatar

Da har jeg bestilt tre typer kosttilskudd (husker jo ikke hva de heter, men tror det var alle typene), soyaprotein og bakemix. boka har jeg allrede bestilt på Bokkilden.no, der kostet den 218 og det er portofritt levert derfra

Gammel 24-05-07, 15:20   #6
Nillomien
Seniormedlem

Nillomien sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Halden
Alder: 40
Nillomien er ny på veien

Anbefaler deg å bestille fra norkost.. mye mye billigere.. får soyaprotein=)

Delemål 1: 105
Mamma til 4 flotte barn, Ei jente på 6,2 gutter på snart 5 og en liten tass som ble 1 år 2 juli
Nillomien er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 24-05-07, 15:25   #7
MorStine
Seniormedlem

MorStine sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Nillomien, her.

Anbefaler deg å bestille fra norkost.. mye mye billigere.. får soyaprotein=)

Ah... To late, men da husker jeg det til neste gang...

Gammel 24-05-07, 18:24   #8
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av MorStine, her.

Bare lurer. Sitter og skal bestille fra nettbutikken nå... Hva MÅ jeg ha? Vet jeg må ha alle tablettene ,men ellers?

Nei du trenger ikke soyaprotein. Vil du bake trenger du en melerstatning og da er myseprotein like greitt. Men du MÅ ikke bake heller.

Gammel 24-05-07, 18:25   #9
Georgine
Supermoderator

Georgine sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 55
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Man trenger det ikke, men du verden så enklere verden blir med litt av det i hus

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 24-05-07, 18:49   #10
Torkil
Seniormedlem

Torkil sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 67
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Hei
Les
OM NETTHANDEL på www.ketolyse.no der står hva du trenger og hva som kan være kjekkt å ha, deriblandt soyaprotein.;-)
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 24-05-07, 21:45   #11
MorStine
Seniormedlem

MorStine sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Torkil, her.

Hei
Les
OM NETTHANDEL på www.ketolyse.no der står hva du trenger og hva som kan være kjekkt å ha, deriblandt soyaprotein.;-)
Torkil

Jaja, jeg kjøpte hele sullamitten unntatt bok, dvd og de greiene som ikke er til å putte i munnen... Så da ble det litt penger svidd av i dag, alt for en flottere kropp i framtiden

Gammel 26-05-07, 11:09   #12
Torkil
Seniormedlem

Torkil sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 67
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av MorStine, her.

Jaja, jeg kjøpte hele sullamitten unntatt bok, dvd og de greiene som ikke er til å putte i munnen... Så da ble det litt penger svidd av i dag, alt for en flottere kropp i framtiden

Hei
Det er et visst missforhold mellom din "filosofi" og det som står over
Men jeg regner med du allerede har boken

God Pinse
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 29-05-07, 19:09   #13
MorStine
Seniormedlem

MorStine sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Torkil, her.

Hei
Det er et visst missforhold mellom din "filosofi" og det som står over
Men jeg regner med du allerede har boken

God Pinse
Torkil

Ja, boken hadde jeg alt bestilt et annet sted. Misforhold? Tror jeg er ganske godt i gang med ketolyse, selv om jeg ikke har lest boka. Fått masse hjelp og tips her og kiloene raser av, så noe rett gjør jeg nok

Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
99-tråden!!!!!!! nalana Livets lyse side 5 22-12-04 15:33

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:03.