Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Trening

Vond rygg, - gode sko!

Trening Forumet for tips, diskusjoner og spørsmål angående trening og lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 28-03-07, 22:13   #26
lokkebiff
Seniormedlem

lokkebiff sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 47
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Sv: Vond rygg-GODE sko!!!

Opprinnelig lagt inn av Lise, her.

Var litt redd for det ja. :Pyse:

Men når dere skryter slik av dem, så må jeg jo prøve en gang til. Dere hadde vel ikke hørtes ut som om dere har sett lyset dersom de ikke er gode.

aaaameeeeen....

-35 kilo er jeg stolt av
Men jeg er enda stoltere over å ha holdt vekta i 5 år
lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat
Gammel 28-03-07, 22:37   #27
Gamla
Potius sero, quam numquam

Gamla sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Gamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressurs

Bruk skoene i korte perioder til å begynne med, og øk på etter hvert. Som det alt er sagt, så tar det litt tid før kroppen venner seg til den nye gangformen. Går en derfor for lenge med dem til å begynne med, vil kroppen reagere med smerter.

Medlem av Ren mat-klubben
Gamla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo vedlikehold Svar med sitat
Gammel 28-03-07, 22:41   #28
lilletrine
Medlem

lilletrine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Rogaland
Alder: 43
lilletrine har en fantastisk aura rundt seglilletrine har en fantastisk aura rundt seg

Opprinnelig lagt inn av lokkebiff, her.

TIPS!!!!

http://www.swissmasai.no/

Jeg har fått en helt ny hverdag med disse!!! Er ikke sliten i beina eller ryggen etter en lang arbeidsdag lengere!!! Helt fantastisk!!!

(og i utlandet reklamerer de med at skoene har en slankende effekt! )

AAAAANBEFALES!!!!

SIGNERER!

Jeg har brukt disse skoene i et halvt år nå og kan ikke tenke meg en dag uten. Sverger på at jeg ALDRI kommer til å kjøpe noe anett og dyre ift. hva du får...nei..jeg har kjøpt dyrere sko som har gjort skade, så dette er de vell verdt.

lilletrine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På leting etter den rette<3 Svar med sitat
Gammel 02-06-07, 20:23   #29
Dolphin
Seniormedlem

Dolphin sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: Bergen
Alder: 46
Dolphin begynner å bli godt kjentDolphin begynner å bli godt kjentDolphin begynner å bli godt kjentDolphin begynner å bli godt kjentDolphin begynner å bli godt kjentDolphin begynner å bli godt kjent

Sv: Vond rygg -GODE sko!!!

Bra sko ja, men krever litt trening for å gå med de riktig. Viktig å få til en skikkelig fotavvikling når man går i dem, kan ikke bare subbe avgårde som mange av oss gjør til vanlig.

Det "slinkende" effekten kommer nok nettopp av at man går mer effektivt og korrekt, samt at det stilles større krav til stabiliseringsmuskulaturen.

De er dyre, men egentlig ikke så dyre. Mange betaler jo glat 1500 for skikkelige joggesko - 3-400 mer er faktisk ikke så mye da. Dessuten blir det dyrere i lengden om man ikke går med ordentlioge sko ( sånn generelt).

Etter å ha danset hip hop, street jazz etc etc vet jeg hvor mye gode sko har å si....

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Gode lavkarbokokebøker? Fjonken Spørsmål og svar 9 06-02-06 13:59

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:20.