Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Føler meg så slapp ?

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 20-06-07, 08:18   #1
karoks
Juniormedlem

Medlem siden: Jun 2007
karoks er på en erverdig vei

Føler meg så slapp ?

Å føler meg så slapp, er dette normalt når man nettopp har begynt på ketolsyekuren ? Er i min tredje dag nå. Evt er det noen tabeletter jeg kan ta for å unng å å føle meg så slapp. Spent i dag, fordi jeg stix å se om jeg har kommet i ketose.

karoks er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolysekur Svar med sitat
Gammel 20-06-07, 08:29   #2
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Føler meg så slapp ?

Ja det er helt normalt, de fleste blir slappe i begynnelsen av ketose. Noen får til og med symptomer som muskelsmerter, hodepine, kaldsvette, dårlig søvn og annet, men det er fordi kroppen omstiller seg til å forbrenne ketoner istedet for karbohydrater. Dette går som regel over i løpet av kort tid, men kan ta en uke eller to for noen, det er individuelt.

Gammel 20-06-07, 08:34   #3
MorStine
Seniormedlem

MorStine sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: Eidsvoll
Alder: 46
MorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt likt

Ja, dette er helt vanlig. Du kutter jo ut kroppens bensin, som den er vant til å få, karbs, og da trenger den tid til å omstille seg. Torkil anbefaler en rekke kosttilskudd, de får du kjøpt på www.ketolyse.no Jeg har alle sammen, tar dem hver dag og føler meg tipptopp!!! Men var slapp og slet med hodepine i starten.

Gammel 20-06-07, 11:03   #4
stinemarie
Medlem

stinemarie sin avatar

Medlem siden: May 2007
Alder: 44
stinemarie er på en erverdig vei

Ja som de andre her sier, det er helt normalt.

Jeg derimot er så slapp fra før av at dette merker jeg ikke noe til. Men jeg merker definitivt forskjellen ved å ha mere overskudd når jeg er i ketose. Dette kommer etter ca 4 dager på kuren. Da får jeg masse overskudd, og det er så utrolig deilig

Så kanskje overskuddet ditt kommer i løpet av en dag eller to

Gammel 20-06-07, 15:01   #5
donjuanwannabe
Jeg lever som en løve

donjuanwannabe sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Trøndelag
donjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressurs

Opprinnelig lagt inn av stinemarie, her.

Da får jeg masse overskudd, og det er så utrolig deilig

Det er en meget god grunn til å spise lavkarbo. Og så har man alle de andre positive tingene da! Du verden så glad jeg er for at jeg oppdaget lavkarbo.

Gammel 21-06-07, 06:19   #6
Brimstone
Seniormedlem

Brimstone sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Brimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt av

Opprinnelig lagt inn av donjuanwannabe, her.

Det er en meget god grunn til å spise lavkarbo. Og så har man alle de andre positive tingene da! Du verden så glad jeg er for at jeg oppdaget lavkarbo.

Signerer denne!!!!

Gammel 25-06-07, 15:21   #7
Torkil
Seniormedlem

Torkil sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 67
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Hei
Bivirkningene i starten av ketolysekuren dempes av ketolysetablettene, de fleste opplever raskt masser av energi og godt humør. Det kommer normalt etter 1-2 uker. Men noen opplever det tydeligvis raskere og andre trolig litt senere.
Lykke til videre
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
føler meg litt grønn.... Euphita Ketolysekuren 3 09-05-07 01:10
Vondt øverst i rygg og føler meg varm og rar Petrine Lavkarbo generelt 4 10-04-07 20:23

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:42.