Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Juniormedlem
Medlem siden: Oct 2005
![]() |
Spaniahjelp og NicotinpreparaterHei. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#2 |
Juniormedlem
![]() |
Sv: Spaniahjelp og NicotinpreparaterDet hadde vært veldig fint om noen kunne hjelpe meg litt på vei med noen av spørsmålene mine |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Oslo
Alder: 45
![]() ![]() ![]() |
Sv: Spaniahjelp og NicotinpreparaterDet er vanskligt å forklare,når du ikke lest boken..Men ettersom produkterna er forskjellige i spania,så må du tenke på å lese på alla forpakkninger hvor mye karbohydrater de inneholder (nettokarbohydrater alltså..inget førutom sukkeralkoholer ska trekkes fra..de undergrupperna forteller bare vilka typer av karbohydrater det inneholder, noe du ikke trenger bry dig om i første rekke..)Fibrer er oftest alrede trekkt fra.
![]() |
![]() |
#4 |
Gudinne
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 53
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spaniahjelp og NicotinpreparaterDet er ikke noe særlig sukker i rødvin, for sukkeret er omdannet til alkohol |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Intuitivt
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Medlem siden: Jan 2007
Alder: 36
![]() |
Sv: Spaniahjelp og NicotinpreparaterMan kan drikke vin, men det inneholder litt karbohydrat, så det må telles med! Husk også at man tåler halvparten av det man normalt tåler i ketose, og at forbrenningen din vil ta alkoholen først, så jo mer du drikker jo lengre tar det før alkoholen er ute og vekten din beveger seg igjen!
![]() |
![]() |
#6 |
Juniormedlem
![]() |
Sv: Spaniahjelp og NicotinpreparaterTakk til dere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
Medlem siden: Jan 2007
Alder: 36
![]() |
Sv: Spaniahjelp og NicotinpreparaterJeg ville ikke levd et sted hvor man ikke fikk egg uten blodflekker :s
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|