Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Sur!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 15-07-07, 09:30   #1
LilleRosin
Seniormedlem
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 58
Innlegg: 1.244
LilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlys
Unhappy

Sur!

Jeg har vært to uker på ferie. Jeg har vært kjempeflink synes jeg selv. Forutenom at jeg har kost meg med tørr hvitvin og karbofri rusbrus ett par dager, så har jeg passet veldig godt på hva jeg har spist.
Ferien var 3. og 4. uke av denne kuren, og jeg hadde ikke tilgang til vekt. Da jeg kom hjem, og veide meg i dag tidlig, så hadde jeg ikke gått ned ett gram en gang. Vekten har stått bom stille på to uker!!!
Dette gjør at jeg tenker som så at dette gidder jeg ikke mer!! Her driver jeg å passer meg for hva jeg skal spise, ikke kan jeg spise det, og ikke kan jeg spise det. Fikk ikke spist svele på Sunnmøre en gang.
Uff. Nei, nå ble jeg sur og skuffet!!

__________________


LilleRosin sin journal
LilleRosin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-07-07, 10:25   #2
1979
Medlem
 
1979 sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Alder: 45
Innlegg: 174
1979 er på en erverdig vei

Sv: Sur!

Hei.
Forstår frustrasjonen din veldig godt .
Opplevde det samme i uke 4 og 5 av kuren, men nå i uke 6/7 har det begynt å gå nedover igjen. Jeg var også så skuffet at jeg hadde mest lyst til å drite i hele kuren. Leste mye om akkurat dette problemet her på forumet og det hjalp meg videre.
Stå på videre, det går nedover etterhvert (hvis du da er flink å spise riktig og drikke mye vann )

Hilsen 1979

1979 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-07-07, 10:50   #3
AKB
LIvsnyter
 
AKB sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 77
Innlegg: 454
AKB er en juvelAKB er en juvelAKB er en juvel

Sv: Sur!

Forstår deg godt jeg og.Men du har jo tatt av så utrolig mye tidligere at det kanskje bare er naturlig at vekttapet stopper litt. Håper du fortsetter på kuren,for det er jo så mye godt vi kan spise.Jeg har tatt av 12 kilo og har 8 igjen.Men jeg synes ikke det gjør noe om det tar litt tid,for jeg vil kose meg isommer.Spiser lite karber,men koser meg med rødvin rett som det er .Går kanskje ned 200 gr.pr. uke,eller står stille.Tenker at jeg skal ta noen uker til høsten og komme skikkelig i gang igjen da. STÅ PÅ VIDERE DU. Det løsner nok igjen.
KLEM FRA MEG

AKB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Atkins Svar med sitat
Gammel 15-07-07, 10:52   #4
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Sur!

Heisann igjen

Svarer det samme her som i boka di:

Heisann..

Vet du, du har klart det mange ikke får til: Du har ikke gått opp i vekt når du har vært på ferie!!!! DET ER FLOTT GJORT!!!!


Håper inderlig jeg klarer det når jeg er på ferie....

Vinen kan være synderen på at du ikke har gått ned. Det anbefales ikke å nyte alkohol de første 4 ukene av kuren. Det tror jeg har med at kroppen skal komme skikkelig og uforstyrret i gang med fettforbrenningen...

Men som sagt, så har du vært kjempeflink, og vist at du har en ståpå-vilje og ikke faller tilbake til "gamle ferievaner". Det er så lett å "skli utpå" når man ikke er hjemme...

Vær stolt over prestasjonen din, du. Det har du all grunn til!!!

Forresten: Måler du cm??? Du vil antageligvis se forskjell på målebåndet...

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 15-07-07, 11:44   #5
LilleRosin
Seniormedlem
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 58
Innlegg: 1.244
LilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlys

Sv: Sur!

Tusen takk for mange oppmuntrende og positivie svar. Dere skal vite at det hjelper meg til å prøve videre.

Gerd, Jeg svarer det samme her som i journalen min:

Jeg tok frem målbåndet nå. Sist jeg målte var 23. juni. Jeg hadde gått ned 1 cm rundt bysten, ca. 4 cm rundt midjen, 2 cm rundt enden, og 3 cm rundt lårene på disse 3 ukene.

__________________


LilleRosin sin journal
LilleRosin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-07-07, 13:09   #6
Bee
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordland
Alder: 42
Innlegg: 1.699
Bee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt likt

Sv: Sur!

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.

Tusen takk for mange oppmuntrende og positivie svar. Dere skal vite at det hjelper meg til å prøve videre.

Gerd, Jeg svarer det samme her som i journalen min:

Jeg tok frem målbåndet nå. Sist jeg målte var 23. juni. Jeg hadde gått ned 1 cm rundt bysten, ca. 4 cm rundt midjen, 2 cm rundt enden, og 3 cm rundt lårene på disse 3 ukene.



Se der ja! Så flott!!

Bee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - for life Svar med sitat
Gammel 15-07-07, 20:24   #7
LilleRosin
Seniormedlem
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 58
Innlegg: 1.244
LilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlys

Sv: Sur!

Joda, bra at jeg går inn i kroppen, men skulle gjerne ha gått ned i vekt også. Jeg får bare fortsette, og håpe at det løsner etterhvert i vekten også.

__________________


LilleRosin sin journal
LilleRosin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Jeg er sur fordi jeg har smakt på kakerøre og nå... mam Ketolysekuren 4 04-06-07 09:24
NÅ ble jeg LITT sur hildabakk Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 5 11-05-06 18:57
Ut på tur, aldri sur litajenta Spørsmål og svar 2 29-01-06 14:44
Kan jeg bruke sur fløte...? HASTER Albertine Spørsmål og svar 9 24-11-05 22:53


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no