Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Juniormedlem
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Norge
![]() |
Trening og ketolysehei, jeg har gått på ketolyse kuren siden ca 5. august. Har gått ned i underkant av 7 kg. Kjempefornøyd. Men så er det det at når jeg trener (bruker pulsbelte) så har jeg mye høyere puls enn jeg hadde før jeg begynte på ketolysekuren. Noen som har en god forklaring på dette? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 50
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Trening og ketolyseHar ikke noe svar til deg, for jeg vet ikke. Men er spent på hva du får til svar, for jeg syns pulsen min ligger veldig høyt når jeg trener.
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Medlem siden: Jul 2007
Alder: 57
![]() |
Sv: Trening og ketolyseHm..har det ikke noe med det da at kroppen må bruke mye mere krefter enn før fordi musklene får ikke karbohyderater som de trenger for å jobbe når man trener... Jeg klarer nesten ikke å gå oppoverbakker lengre pga av at jeg ikke spiser karbo..og det er visst helt vanlig her inne...så regner med det er derfor at pulsen vil øke fordi man må slite litt mer enn før.
![]() |
![]() |
#4 |
Juniormedlem
Hvor: Norge
![]() |
Sv: Trening og ketolyseTakk for svar. det har sikkert noe med at man ikke har "fyllt" opp karbohydrat lageret ja. Meeeenn høyere puls, bedre forbrenning! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Follo
![]() |
Sv: Trening og ketolyseJeg blir blytung i beina av bare å gå opp to trapper så at man er tom for karber gir virkelig utslag! *pust, pes* |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolysekur, senere lavkarbo
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Hvor: Oslo
Alder: 69
![]() |
Sv: Trening og ketolyseJeg spiser litt grønnsaker (blomkål/paprika/tomat) en stund før trening. Synes det hjelper litt. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Prøver nå Lindberg
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
4x4 intervalltrening | Begod | Trening | 75 | 03-05-10 17:53 |
EAT og ketolyse, noen som har prøvd begge deler? | LilleVille | Lavkarbo generelt | 0 | 29-11-06 11:30 |
Trening og Ketolyse | Larsie | Ketolysekuren | 4 | 28-03-06 10:29 |
Proteiner ikke nyttig rett etter trening ?? | Nille | Trening | 33 | 21-10-05 12:01 |
Fettforbrennende treningstips | mofe | Trening | 4 | 28-04-05 19:18 |