Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Hva betyr det når man får en grå prikk?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 24-09-07, 13:51   #1
SkinnyToBe
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 72
SkinnyToBe er ny på veien

Hva betyr det når man får en grå prikk?

Grønne og røde er greie. Men grå?
Har aldri vært borti det før. Hva betyr grå prikker?

__________________

SkinnyToBe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt ettet Lindberg. Svar med sitat
Gammel 24-09-07, 14:18   #2
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Hva betyr det når man får en grå prikk?

Det betyr at du har fått prikk av en som ikke gir poeng enda.

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 24-09-07, 14:32   #3
Lindabtn
Seniormedlem
 
Lindabtn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Aust Agder
Alder: 39
Innlegg: 1.595
Lindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt likt

Sv: Hva betyr det når man får en grå prikk?

Hva slags prikker er det egentlig det er snakk om her noe jeg ikke har fått med meg?

__________________
Mamma til verdens hærligste William

Lindabtn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mamma til William. Ny start med sunn mat! Svar med sitat
Gammel 24-09-07, 14:32   #4
*Mette*
Medlem
 
Medlem siden: May 2007
Alder: 43
Innlegg: 99
*Mette* er på en erverdig vei

Sv: Hva betyr det når man får en grå prikk?

Tror at når prikkene er gråe så er det fordi at du ikke har fått noen eller fått for lite prikker av andre til at dine egne kan få farge!!!

__________________
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wVVl4aF/]


Start: 17.09.2007
Dagbok: Min kamp mot kiloene...
*Mette* er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 24-09-07, 14:33   #5
Lindabtn
Seniormedlem
 
Lindabtn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Aust Agder
Alder: 39
Innlegg: 1.595
Lindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt likt

Sv: Hva betyr det når man får en grå prikk?

Skjønner fortsatt ingenting

__________________
Mamma til verdens hærligste William

Lindabtn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mamma til William. Ny start med sunn mat! Svar med sitat
Gammel 24-09-07, 14:44   #6
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Hva betyr det når man får en grå prikk?

Opprinnelig lagt inn av Lindabtn, her.

Hva slags prikker er det egentlig det er snakk om her noe jeg ikke har fått med meg?

Ti høyre i hvert innlegg så ser du en vektskål. Der kan du gi en prikk og en tilbakemelding til den som har skrivd innlegget. Grønn prikk for positiv og rød prikk for negativ.

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 24-09-07, 14:49   #7
Lindabtn
Seniormedlem
 
Lindabtn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Aust Agder
Alder: 39
Innlegg: 1.595
Lindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt likt

Sv: Hva betyr det når man får en grå prikk?

hehe det har jeg aldri fått med meg... men det er jo litt artig da kan man se hvordan man ligger an noen vei, hvor mange negative og positive man har fått?? Har bare en prikk ikke så mange positive da kanskje??buhuuu.....

__________________
Mamma til verdens hærligste William

Lindabtn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mamma til William. Ny start med sunn mat! Svar med sitat
Gammel 24-09-07, 14:52   #8
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Hva betyr det når man får en grå prikk?

Gå på kontrollpanel og scroll nedover der. Der ligger en overikt over tilbakemeldinger du har fått og lenger ned en oversikt over tilbakemeldinger du har gitt

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 24-09-07, 14:54   #9
wander
Medlem
 
wander sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 387
wander har en fantastisk aura rundt segwander har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hva betyr det når man får en grå prikk?

Du følger med selv i kontrollpanelet ditt hvem du har gitt til og hvem du har fått av. For å få grønne prikker er det lurt å gi noen grønne prikker til noen andre.

Du trykker på vektskåla ved siden av innloggingsknappen til den du vil gi kommentar til og så skriver du en kommentar om hvorfor du gir den prikken. Og så velger du om du er positiv eller negativ. Da vil den personen få poeng på det.

hvis du får en grønn prikk av en som har mange poeng vil du få flere poeng enn om du får prikk av en som har lite poeng.

Og sånn går dagene...

__________________
wander er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-09-07, 14:56   #10
Lindabtn
Seniormedlem
 
Lindabtn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Aust Agder
Alder: 39
Innlegg: 1.595
Lindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt likt

Sv: Hva betyr det når man får en grå prikk?

KULT!!! Da beklager jeg til alle som har fortjent en prikk og ikke fått det men jeg lærte det ikke før nå!!!

__________________
Mamma til verdens hærligste William

Lindabtn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mamma til William. Ny start med sunn mat! Svar med sitat
Gammel 24-09-07, 15:09   #11
Tittentei
Seniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Utenfor Bergen
Alder: 53
Innlegg: 749
Tittentei har en fantastisk aura rundt segTittentei har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hva betyr det når man får en grå prikk?

Opprinnelig lagt inn av Lindabtn, her.

KULT!!! Da beklager jeg til alle som har fortjent en prikk og ikke fått det men jeg lærte det ikke før nå!!!

må bare signerer jeg , dette har ikke jeg fått med meg heller

__________________


Tittentei er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 24-09-07, 15:12   #12
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Hva betyr det når man får en grå prikk?

tok laaang tid før jeg fant ut av det også...

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 24-09-07, 15:14   #13
Lindabtn
Seniormedlem
 
Lindabtn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Aust Agder
Alder: 39
Innlegg: 1.595
Lindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt likt

Sv: Hva betyr det når man får en grå prikk?

hehe godt jeg ikke er den eneste blir mange prikker fremover, det er mange som fortjener det

__________________
Mamma til verdens hærligste William

Lindabtn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mamma til William. Ny start med sunn mat! Svar med sitat
Gammel 24-09-07, 16:21   #14
SkinnyToBe
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 72
SkinnyToBe er ny på veien

Sv: Hva betyr det når man får en grå prikk?

Hmm. Jeg skjønner enda ikke helt dette med grå prikk.
Når man f eks har ti grønne prikker og så får en grå.
Er den da dra noen som har for lite poeng til å gi grønne prikker?
Hvordan vet man hvor mange poeng man har?

__________________

SkinnyToBe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt ettet Lindberg. Svar med sitat
Gammel 24-09-07, 16:26   #15
lokkebiff
Seniormedlem
 
lokkebiff sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 47
Innlegg: 10.266
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Sv: Hva betyr det når man får en grå prikk?

http://forum.lavkarbo.no/showthread....ighlight=rykte

__________________
..lev livet carpe diem..


-35 kilo er jeg stolt av
Men jeg er enda stoltere over å ha holdt vekta i 5 år
lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat
Gammel 24-09-07, 16:55   #16
SkinnyToBe
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 72
SkinnyToBe er ny på veien

Sv: Hva betyr det når man får en grå prikk?

Bedre. Men det stok ikke noe om grå prikker dær?
Hvordan kan man se hvor mye poeng man har?
Hva skal man med poengene?
Blir det grønne målegreierne til høyre her fyllt mer dersom man får mange grønne prikker?

__________________

SkinnyToBe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt ettet Lindberg. Svar med sitat
Gammel 24-09-07, 17:00   #17
torun
Ubekreftet Medlem
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 56
Innlegg: 157
torun er på en erverdig vei

Sv: Hva betyr det når man får en grå prikk?

Dette har visst ikke jeg fått med meg heller... Så dere er visst ikke de eneste..
Heretter blir det prikker alså..

__________________




torun er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldemann-lav karbo-Fedon....er visst lett blanding no Svar med sitat
Gammel 24-09-07, 17:01   #18
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Hva betyr det når man får en grå prikk?

Opprinnelig lagt inn av SkinnyToBe, her.

Bedre. Men det stok ikke noe om grå prikker dær?

Jeg sa:

Opprinnelig lagt inn av Admin helt i starten av tråden

Det betyr at du har fått prikk av en som ikke gir poeng enda.

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 24-09-07, 17:09   #19
SkinnyToBe
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 72
SkinnyToBe er ny på veien

Sv: Hva betyr det når man får en grå prikk?

Ok. Sorry, så ikke det.

Da gjennstår bare:
Hvordan kan man se hvor mye poeng man har?
Hva skal man med poengene?
Blir det grønne målegreierne til høyre her fyllt mer dersom man får mange grønne prikker?

__________________

SkinnyToBe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt ettet Lindberg. Svar med sitat
Gammel 24-09-07, 17:47   #20
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Hva betyr det når man får en grå prikk?

Ja de grønne blir fyllt opp av poengene og prikkene du får, og du kan se det med å gå til kontrollpanelet ditt. Der får du kommentarer og prikker på gode innlegg du skriver som er enten godt formulert, støttende eller informativt (eller en av de grunnene folk bruker til å prikke).

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 24-09-07, 17:51   #21
Kula
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.389
Kula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastisk

Sv: Hva betyr det når man får en grå prikk?

Jeg har aldri satt meg inn i dette med de grønne prikkene.

Hva er hensikten med dette systemet?



-

Kula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 24-09-07, 18:22   #22
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Hva betyr det når man får en grå prikk?

Opprinnelig lagt inn av Kula, her.

Jeg har aldri satt meg inn i dette med de grønne prikkene.

Hva er hensikten med dette systemet?



-

Det er et tilbakemeldingssystem.

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 24-09-07, 19:47   #23
Smula
Seniormedlem
 
Smula sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Innlegg: 1.200
Smula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt likt

Sv: Hva betyr det når man får en grå prikk?

Men dæven!!! Hva man lærer!

Da du begynte å snakke om prikker, lurte jeg på om du snakket om stixene og tenkte selvsagt at her er det en som er helt på bærtur... og så viste det seg at bærplukkeren, det er meg isteden.

Har lest alle tilbakemeldingene mine nå, så TUSEN TAKK til alle!

Smula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Rocky's treningsdagbok, Tones slankedagbok ;-) Caxa Åpne dagbøker 257 31-08-06 14:00


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no