Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Friboldrops ...

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 23-10-07, 23:03   #1
MorStine
Seniormedlem

MorStine sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: Eidsvoll
Alder: 46
MorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt likt

Friboldrops ...

...er knallgodt, virkelig en god erstatning når man trenger litt å suge på... Meeeeeen, det er avføringsmiddel altså. Skikkelig lakserende. Jeg spiste en halv boks i løpet av endel timer (ca10-12 drops) og fy fela, som jeg har flydd på do. Det bobler og syder i magen, og den står som er tromme- full av luft Så må nok holde meg til ett drops i ny og ne...

Gammel 24-10-07, 00:53   #2
Toots
Medlem

Medlem siden: Sep 2007
Alder: 53
Toots er på en erverdig vei

Sv: Friboldrops...

Uffda
Må le littegrann også da ( ikke på vondt ), en halv boks på et par timer!

Jeg har ikke flydd på do av de, men så har jeg brukt ca 2 uker på en og en halv boks

Toots er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 24-10-07, 08:29   #3
MorStine
Seniormedlem

MorStine sin avatar

MorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt likt

Sv: Friboldrops...

Opprinnelig lagt inn av Toots, her.

Uffda
Må le littegrann også da ( ikke på vondt ), en halv boks på et par timer!

Jeg har ikke flydd på do av de, men så har jeg brukt ca 2 uker på en og en halv boks

Ikke ett par timer, menn endel timer... Jeg er sånn som eeeeeelsker lakris, så jeg tømmer i meg!!!

Skal prøve å ha resten i noen dager... Bobler i magen i dag og!

Gammel 24-10-07, 09:43   #4
Smula
Seniormedlem

Smula sin avatar

Smula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt likt

Sv: Friboldrops ...

Takk for tipset, mor.
Kjøpte sånne speider-drops igår og har smakt på en. Akkurat drops har jeg ikke behov for å dytte i meg så mange av, og det høres ut som en god ting.

Smula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 24-10-07, 09:52   #5
Valeriana
Medlem

Valeriana sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Valeriana har en fantastisk aura rundt segValeriana har en fantastisk aura rundt seg

Rart at du reagerte slik på Fribololdropsene. Siden de ikke inneholder sukkeralkoholer skal de heller ikke virke like avførende som vanlige sukkerfrie drops. Men hvis du har spist mange kan det være at du reagerer på polydekstrose som det er mye av i dropsene? Polydekstrose er et fiberstoff, og mye fiber hvis du ikke er vant til det kan få magen til å reagere. Selv reagerer jeg sterkt på sukkeralkoholer, særlig maltitol, men jeg har ikke fått magesjau av Friboldrops.

Men som andre har skrevet er det nok lurt å nyte dropsene med måte og ikke stappe i seg for mange etter hverandre.

Valeriana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-10-07, 10:05   #6
MorStine
Seniormedlem

MorStine sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Valeriana, her.

Rart at du reagerte slik på Fribololdropsene. Siden de ikke inneholder sukkeralkoholer skal de heller ikke virke like avførende som vanlige sukkerfrie drops. Men hvis du har spist mange kan det være at du reagerer på polydekstrose som det er mye av i dropsene? Polydekstrose er et fiberstoff, og mye fiber hvis du ikke er vant til det kan få magen til å reagere. Selv reagerer jeg sterkt på sukkeralkoholer, særlig maltitol, men jeg har ikke fått magesjau av Friboldrops.

Men som andre har skrevet er det nok lurt å nyte dropsene med måte og ikke stappe i seg for mange etter hverandre.

Nå er det vel en kjennsgjerning at all lakris er lakserende? Vet ikke hva som gjorde det, men laus i magan ble jeg i jaffal

Gammel 24-10-07, 10:12   #7
megselv
Medlem

megselv sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Råholt
Alder: 40
megselv er ny på veien

Hva er dette forno? Skjønner at det er drops, men er noe man får kjøpt i butikken?

megselv er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 24-10-07, 10:13   #8
lokkebiff
Seniormedlem

lokkebiff sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 47
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av megselv, her.

Hva er dette forno? Skjønner at det er drops, men er noe man får kjøpt i butikken?

Nei, du får kjøpt dem på apotek.

-35 kilo er jeg stolt av
Men jeg er enda stoltere over å ha holdt vekta i 5 år
lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat
Gammel 24-10-07, 10:14   #9
megselv
Medlem

megselv sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Råholt
Alder: 40
megselv er ny på veien

Opprinnelig lagt inn av lokkebiff, her.

Nei, du får kjøpt dem på apotek.

Aha!
Takk

megselv er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 24-10-07, 10:17   #10
KrissiFontaine
Medlem

KrissiFontaine sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Alder: 59
KrissiFontaine er virkelig snillKrissiFontaine er virkelig snillKrissiFontaine er virkelig snillKrissiFontaine er virkelig snill

Opprinnelig lagt inn av MorStine, her.

Nå er det vel en kjennsgjerning at all lakris er lakserende? Vet ikke hva som gjorde det, men laus i magan ble jeg i jaffal

Jepp, det er det. Jeg er veldig glad i lakris, og har vært nødt til å betale for det med plutselige turer til toalettet...

Krissi

KrissiFontaine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 24-10-07, 12:35   #11
MorStine
Seniormedlem

MorStine sin avatar

Opprinnelig lagt inn av KrissiFontaine, her.

Jepp, det er det. Jeg er veldig glad i lakris, og har vært nødt til å betale for det med plutselige turer til toalettet...

Krissi

Da er vi to. Husker jeg spiste en hel pose Fischer mans salmiakk en gang, før vi skulle ut og spise. Gjett hvor jeg tilbragte hele kvelden? Jess, på doen, mens min kjære ble sittende alene med mat og vin

Gammel 24-10-07, 13:02   #12
Smula
Seniormedlem

Smula sin avatar

Smula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt likt

Men kjære deg, hvor mange ganger har du GJORT dette her uten å ha lært leksa di?

Smula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 24-10-07, 14:10   #13
MorStine
Seniormedlem

MorStine sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Smula, her.

Men kjære deg, hvor mange ganger har du GJORT dette her uten å ha lært leksa di?

Det er forskjell på 7-8 drops over endel timer og en hel pose salmiakk på en time dah

Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:46.