Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Søvnproblemer

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 21-11-07, 14:51   #1
kilo
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 107
kilo er på en erverdig vei

Søvnproblemer

Etter at jeg begynte på ketolyse kuren har jeg fått problemer med å sovne på kvelden.. kan dette være grunnet det nye kostholdet og vitaminene jeg har begynt å bruke..?? eller skal ikke det har noen sammenheng??

kilo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 21-11-07, 14:55   #2
Selma
Medlem
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Harstad
Innlegg: 246
Selma har en fantastisk aura rundt segSelma har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Søvnproblemer

Det har jeg også....eller, jeg bruker lang tid på å sovne, men sover kanonbra når jeg først har sovnet Og det har ikke jeg gjort på....ja, jeg vet ikke hvor lenge. Jeg har tidligere hatt svært urolige netter og dårlig søvnkvalitet, men ikke nå lenger Men som sagt, det tar sin tid før jeg sovner....

__________________
Hilsen Selma
Klar for kamp
Selma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 21-11-07, 20:45   #3
Max
Seniormedlem
 
Max sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Nettopp!
Alder: 45
Innlegg: 3.909
Max er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastisk

Sv: Søvnproblemer

Jeg sover bedre enn jeg har gjort på mange år. I stedenfor 7-8 timer med dårlig søvn, kan jeg nå våkne etter 6 timer, totalt uthvilt og med energi om morgenen. La det vare!!!

Max er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse! Svar med sitat
Gammel 21-11-07, 21:41   #4
"Snuppa"
Juniormedlem
 
"Snuppa" sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Hamar
Innlegg: 25
"Snuppa" er på en erverdig vei

Sv: Søvnproblemer

Her er det også helt motsatt. Jeg har slitt i flere år med å sovne om kvelden, og hverdagen ble tung etter at jeg skiftet jobb og begynte klokken 0700 hver morgen. Det var tøffe dager å komme seg igjennom med kun 4-5 timers søvn hver natt. Har prøvd det meste av ikke-vanedannende sove middel, med og uten resept uten hell. Måtte bare sove på dagen etter endt arbeidsdag (sluttet 1300) for å holde ut kvelden med mann og barn. Jeg var sur og humørsyk hele tiden, for ikke å snakke om sukker-kicket jeg alltid fikk etter endt lur på dagtid!!! WOW!
Etter at jeg startet for 17 dager siden, har jeg sprudlet over av energi. Ikke sovet noe på dagen og sovnet etter kanksje max en halvtime i sengen om kvelden. En helt ny verden for meg!

__________________
Vår hjemmeside



"Snuppa" er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-11-07, 15:47   #5
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: Søvnproblemer

Hei
Søvnbehovet hos de fleste på ketolysekur er mindre enn før kuren. Samtidig opplever de fleste mer energi og spesiellt opplagthet om morgenen,
Vennlig hilsen
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 22-11-07, 16:06   #6
Selma
Medlem
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Harstad
Innlegg: 246
Selma har en fantastisk aura rundt segSelma har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Søvnproblemer

Opprinnelig lagt inn av Torkil, her.

Hei
Søvnbehovet hos de fleste på ketolysekur er mindre enn før kuren. Samtidig opplever de fleste mer energi og spesiellt opplagthet om morgenen,
Vennlig hilsen
Torkil

Ikke denne frøkna!!! Er heeelt i tåka på morgenen. Kjennes ut som hele meg er pakket inn i bomull, så morgenkåpen er antrekket til laaaangt ut på formiddagen

__________________
Hilsen Selma
Klar for kamp
Selma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no