![]() |
#1 |
Medlem
Medlem siden: Nov 2007
![]() |
SøvnproblemerEtter at jeg begynte på ketolyse kuren har jeg fått problemer med å sovne på kvelden.. kan dette være grunnet det nye kostholdet og vitaminene jeg har begynt å bruke..?? eller skal ikke det har noen sammenheng?? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Harstad
![]() ![]() |
Sv: SøvnproblemerDet har jeg også....eller, jeg bruker lang tid på å sovne, men sover kanonbra når jeg først har sovnet
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Hvor: Nettopp!
Alder: 46
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: SøvnproblemerJeg sover bedre enn jeg har gjort på mange år. I stedenfor 7-8 timer med dårlig søvn, kan jeg nå våkne etter 6 timer, totalt uthvilt og med energi om morgenen. La det vare!!! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse!
![]() |
![]() |
#4 |
Juniormedlem
Hvor: Hamar
![]() |
Sv: SøvnproblemerHer er det også helt motsatt. Jeg har slitt i flere år med å sovne om kvelden, og hverdagen ble tung etter at jeg skiftet jobb og begynte klokken 0700 hver morgen. Det var tøffe dager å komme seg igjennom med kun 4-5 timers søvn hver natt. Har prøvd det meste av ikke-vanedannende sove middel, med og uten resept uten hell. Måtte bare sove på dagen etter endt arbeidsdag (sluttet 1300) for å holde ut kvelden med mann og barn. Jeg var sur og humørsyk hele tiden, for ikke å snakke om sukker-kicket jeg alltid fikk etter endt lur på dagtid!!! WOW! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ketolyse
![]() |
![]() |
#5 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 67
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: SøvnproblemerHei |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Harstad
![]() ![]() |
Sv: Søvnproblemer
Ikke denne frøkna!!! Er heeelt i tåka på morgenen. Kjennes ut som hele meg er pakket inn i bomull, så morgenkåpen er antrekket til laaaangt ut på formiddagen
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|