Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Kosttilskudd (trenger hjelp til å huske dem)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 29-11-07, 22:46   #1
neitakktilsukker
Juniormedlem
 
neitakktilsukker sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: tønsberg
Innlegg: 37
neitakktilsukker er på en erverdig vei
Question

Kosttilskudd (trenger hjelp til å huske dem)

HJELP

jeg tar disse kosttilskudda til ketolyse kuren.........men jeg sliter med å huske ta de.
noen som har gode forslag?

har slikt pillebrett men det hjelper ikke mye....går rett forbi den..
har lunsj pilleboksen i veska så den er med på jobb. men frokost pilla kommer jeg på til lunsj...

neitakktilsukker er avlogget   Min kostholdsfilosofi: slank med ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-11-07, 23:26   #2
MorStine
Seniormedlem
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Eidsvoll
Alder: 44
Innlegg: 1.651
MorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt likt

Sv: kosttilskudd

Opprinnelig lagt inn av neitakktilsukker, her.

HJELP

jeg tar disse kosttilskudda til ketolyse kuren.........men jeg sliter med å huske ta de.
noen som har gode forslag?

har slikt pillebrett men det hjelper ikke mye....går rett forbi den..
har lunsj pilleboksen i veska så den er med på jobb. men frokost pilla kommer jeg på til lunsj...

Kan du ikke sette tlf din til ringing?

__________________
Er nå i gang med LCHF
It's no hocus pocus, it's all about the focus!
MorStine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen diett Svar med sitat
Gammel 30-11-07, 13:10   #3
anneca
Medlem
 
Medlem siden: May 2004
Hvor: Akershus
Alder: 52
Innlegg: 284
anneca er ny på veien

Sv: Kosttilskudd (trenger hjelp til å huske dem)

Jeg sliter litt med lunchpilla.... Den er i veska hele tiden, men glemmer den likevel. Dvs jeg kommer på den tilslutt..... De andre pillene går ganske greit. De står lett synlig på kjøkkenet.

__________________



Min journal


Nov`07-Nov`08: minus 25 kg på ketolyse.
anneca er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ny runde med ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-11-07, 13:36   #4
terry
Medlem
 
terry sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Finnmark
Alder: 57
Innlegg: 264
terry har en fantastisk aura rundt segterry har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Kosttilskudd (trenger hjelp til å huske dem)

Jeg har et stort brett som jeg bruker å ha middagen på. Så jeg setter pilleboksen på fatet. Slik at jeg må fjerne boksen for å få plass til middagen Da husker jeg den ihvertfall.

Hadde også tidliger satt en boks rett foran tannbørsten. Sånn at man må fjerne boksen for å komme til tannbørsten . Mye rart man finner på men bare det funker så

Så prøv å sett boksen i veien for noe du bruker til frokost/lunsj/middag. Funker for meg

terry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-11-07, 19:00   #5
Kvark
Juniormedlem
 
Kvark sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Alder: 63
Innlegg: 44
Kvark er på en erverdig vei

Sv: Kosttilskudd (trenger hjelp til å huske dem)

prøver å ikke virke støtende, men du har en BMI på 25 og vil ned til 19. Er ketolysekuren noe for deg? Virker ikke som du er veldig overvektig.
beklager vist jeg tråkker i salaten.

__________________

[/url]
Kvark er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-11-07, 19:22   #6
Eva
Seniormedlem
 
Eva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Oslo
Alder: 65
Innlegg: 769
Eva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt likt

Sv: Kosttilskudd (trenger hjelp til å huske dem)

Hei neitakktilsukker.

Jeg har også slitt med å huske pillene. Jeg spiser frokost og lunsj på jobb. Der har jeg liggende to små krydderiglass med pillene. Når jeg om morgenen legger min mat i kjøleskapet, legger jeg morgenpilleglasset ovenpå matpakken som er til frokost, og lunsjpilleglasset ovenpå matpakken beregnet til lunsj.

Når jeg kommer hjem starter jeg med å sette frem en tallerken som jeg skal ha hhv ettermiddagsmaten/middagen på, og legger dertilhørende pille på, og så går jeg i gang med å lage maten. Har selv glemt masse piller, men med beskrevne metode husker jeg det.

__________________
Eva

Minus 13 kg i 2010. Droppet melk, sukker og gluten, i tillegg til karber selvfølgelig!

www.livsmagasinet.no/13-kg-forsvant
Eva er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-veganer :D Svar med sitat
Gammel 01-12-07, 11:40   #7
neitakktilsukker
Juniormedlem
 
neitakktilsukker sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: tønsberg
Innlegg: 37
neitakktilsukker er på en erverdig vei
Thumbs up

Sv: Kosttilskudd (trenger hjelp til å huske dem)

takk for gode råd. skal prøve sette glasset forran noe jeg bruker ved de ulike tidene.

å sette mobilen til ringing har jeg prøvd men det med fører å huske sette den på ringing. jeg har så ulike dager pga vaktsystemet mitt at da må den stilles hverdag...

neitakktilsukker er avlogget   Min kostholdsfilosofi: slank med ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-12-07, 11:43   #8
neitakktilsukker
Juniormedlem
 
neitakktilsukker sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: tønsberg
Innlegg: 37
neitakktilsukker er på en erverdig vei

Sv: Kosttilskudd (trenger hjelp til å huske dem)

Opprinnelig lagt inn av Kvark, her.

prøver å ikke virke støtende, men du har en BMI på 25 og vil ned til 19. Er ketolysekuren noe for deg? Virker ikke som du er veldig overvektig.
beklager vist jeg tråkker i salaten.


helt greit.

jeg skal ned et et sted mellom 15 og 20 kilo og da skal vel ketolyse være greit???

iallefall har kiloene begynt å krype av og mage/tarm problemene mine er bort.... får vondt i magen og hodet av karbohydrater . ser jeg at det er formye å gå ned vil jeg jo bare stabilisere meg før... eller??

neitakktilsukker er avlogget   Min kostholdsfilosofi: slank med ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-12-07, 18:00   #9
Kvark
Juniormedlem
 
Kvark sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Alder: 63
Innlegg: 44
Kvark er på en erverdig vei

Sv: Kosttilskudd (trenger hjelp til å huske dem)

Lykke til videre, har selv problemer med pillene.

__________________

[/url]
Kvark er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-12-07, 19:10   #10
janine75
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 94
janine75 er på en erverdig vei

Sv: Kosttilskudd (trenger hjelp til å huske dem)

kom til å se på dette m bmi din jeg og... du er nå på samme bmi som jeg skal ned til ca!!!! og skulle jeg gått ned 20 kg mer enn det vil det si at jeg skulle veid 55 kg. ( er 170 høy) det hørtes veldig mye ut å gå ned så mye når du er på en normal bmi nå... men det var bare mine tanker da...
vet selv hvor viktig det er å føle seg vel med seg selv!

janine75 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-12-07, 19:16   #11
Eva
Seniormedlem
 
Eva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Oslo
Alder: 65
Innlegg: 769
Eva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt likt

Sv: Kosttilskudd (trenger hjelp til å huske dem)

Hvor i alle dager er dere så opptatt av hvor mye neitakktilsukker skal ned? Alle har også en mening om hvor mye jeg skal ned, og det er sinnsykt irriterende. Nå handler denne tråd om å huske kosttilskudd, og ikke en meningsutveksling om hvor mye man bør gå ned eller ikke. Det er kun en selv som kan bedømme hvor mye som trengs. Og den mening kan jo endre seg mye underveis.

Ja unnskyld, måtte bare ha litt irritasjon ut her. Synes dere da ikke det er enormt anstrengende at andre bestandig skal kommentere ens vekt og iøvrig det vi holder på med her? Det synes jeg!

__________________
Eva

Minus 13 kg i 2010. Droppet melk, sukker og gluten, i tillegg til karber selvfølgelig!

www.livsmagasinet.no/13-kg-forsvant
Eva er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-veganer :D Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Trenger hjelp til oppstarten... ninahe Ketolysekuren 9 20-02-07 21:13
Hjelp til en venninne ... Heiko Lavkarbo generelt 19 08-07-06 02:07
Trenger hjelp til å kopiere tekst! Vikki Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 4 10-02-06 21:24


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no