Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Youtubefilmer som får deg til å grine ...?

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 21-10-07, 00:55   #26
Veggpryd
Seniormedlem

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 58
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Youtubefilmer som får deg til å grine...?

Er du sikker på at du vil selge den? Den har jo litt samleverdi nå, skulle jeg tro. Jeg ville selvfølgelig blitt kjempeglad hvis du vil selge den. Kan sende deg en pm, jeg.

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 21-10-07, 08:35   #27
Trolljenta
Seniormedlem

Trolljenta sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Bergen
Alder: 43
Trolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt av

Jeg begynte å grinne av filmen invisible children. Den handler om hvordan barn blir bortført for å delta i borgerkrigen i nord-Uganda.

Invisible children part 1
Invisible children part 2
Invisible children part 3
Invisible children part 4
Invisible children part 5
Invisible children part 6

Gammel 30-10-07, 19:12   #28
Eva
Seniormedlem

Eva sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Oslo
Alder: 66
Eva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt likt

Jeg griner hver gang jeg hører/ser denne. Har kjøpt CD-en, men den gir meg slett ikke det samme som å se denne snutten. Det er helheten som er så grinende vakker.
http://www.youtube.com/watch?v=9oxTy7KIAaA

Minus 13 kg i 2010. Droppet melk, sukker og gluten, i tillegg til karber selvfølgelig!

www.livsmagasinet.no/13-kg-forsvant
Eva er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-veganer :D Svar med sitat
Gammel 30-10-07, 19:27   #29
mofe
Seniormedlem

mofe sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Hmm... da var dagens første tåre felt. Først fikk jeg gåsehud på leggene, så lårene, også vellet tårene opp i meg. Det er som du sier Eva, helheten. Blikkene til dommerne, som sier "yeah right.." når han sier at han skal synge opera.. wow.

mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 30-10-07, 20:00   #30
Eva
Seniormedlem

Eva sin avatar

Eva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt likt

Ja ikke sant mofe. De blikke til dommene sier så utrolig mye, og speiler i tillegg hele menneskehetens formidable evne til å dømme sitt medmenneske på forhånd.

Minus 13 kg i 2010. Droppet melk, sukker og gluten, i tillegg til karber selvfølgelig!

Gammel 30-10-07, 20:28   #31
mofe
Seniormedlem

mofe sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Mm, i de baner tenkte jeg også. Og man blir jo flau på sine egne vegne, og andres også forsåvidt. Og så stolt av at duden slo oss rett ned i støvlene.

Her er forøvrig en annen bra sang av en annen kar, som mistet broren sin i kreft og nå tar vare på barna hans. http://www.youtube.com/watch?v=IQM0y6_l8gE

mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 19-12-07, 19:08   #32
Eva
Seniormedlem

Eva sin avatar

Griner litt når jeg ser/hører denne.

Gammel 19-12-07, 20:55   #33
Demithor
Juniormedlem

Medlem siden: Nov 2007
Alder: 38
Demithor er på en erverdig vei

http://www.youtube.com/watch?v=wluuaS89z6M

Men bare nesten da..

Demithor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-12-07, 21:12   #34
Hyper
Seniormedlem

Hyper sin avatar

Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 42
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Åh herregud...griner som bare det jeg nå.,.....

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-12-07, 21:20   #35
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

http://www.youtube.com/watch?v=PIBUaMe37B8

Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Morsomme youtubefilmer jeef-micro Livets lyse side 22 16-03-09 13:08
Jeg har mest lyst til å grine!! Tiril77 Lavkarbo generelt 23 20-01-05 17:04

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:37.