Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 52
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dette med forsinkelse inn/ut av ketolysen-opp med hånda de som først er straffa nå?Jeg ser nevnt i en annen tråd at man går ut av ketosen dager etter at man har "syndet"... (står visstnok i boka jeg kjøper når jeg kommer hjem). Jeg kjempet hardt på julafta, men har visst kommet utav nå. Fillern. Jeg har jo vært flink siden det. Flere? Må vi igjennom bøygen fra første runde igjen? Med hodeverken og stølheten?
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Melhus
Alder: 55
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dette med forsinkelse inn/ut av ketolysen-opp med hånda de som først er straffa nTror ikke hodepinen og stølheten kommer denne gangen, det er visst verst første gangen. GOD JUL til deg og dine!
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
4x4 intervalltrening | Begod | Trening | 75 | 03-05-10 17:53 |
Sukker - en ulv i fåreklær | HP | Artikler | 15 | 03-04-09 09:23 |
En litt lengre innføring i PCOS | Albertine | PCOS og karbohydratkontroll | 1 | 27-10-08 00:03 |
PCO noen med erfaring eller kunnskap? | Maz | PCOS og karbohydratkontroll | 10 | 08-04-08 11:34 |
Melk | Kristian | Generell ernæringsdebatt | 39 | 06-06-05 04:52 |