Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Min jul ...

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 27-12-07, 00:39   #1
MorStine
Seniormedlem
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Eidsvoll
Alder: 44
Innlegg: 1.651
MorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt likt

Min jul ...

...har gitt meg flere kilo å jobbe med:sukk: Har fråtset og ikke klart å slutte på julaften, hva skjedde med den viljesterke MorStine. Har gått opp 2-3 kg, så fra i morgen starter jeg opp igjen med ketolyse. Da skal jeg ned til 70 kg. Så da er det 5 kilo jeg har å jobbe av meg. Kryss fingrene for at det går greit

Ett lite nederlag at jeg har latt meg selv skli så til de grader ut, skal holde dere oppdatert om hvordan det går. Merket at det ga meg inspirasjon bare å logge meg inn her:klemme: Har vært borte i flere dager, nå er jeg hjemme og kampen mot resten av kiloene blir flyttet til i morgen i stede for 1. januar.

Fortsatt god jul til dere alle fra meg:klemme:

__________________
Er nå i gang med LCHF
It's no hocus pocus, it's all about the focus!
MorStine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen diett Svar med sitat
Gammel 27-12-07, 00:45   #2
Megvel
Seniormedlem
 
Megvel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 51
Innlegg: 2.547
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: Min jul...

Ah, pøh, et kilo fett er 7000kcal i overskudd. Selv om du bare spiser peppernøtter og ribbe hele kvelden skal det godt gjøres å spise over 18 000 kcal for mye da! Det er nok mye vann!!!!
Lykke til med den siste nedturen da!

__________________
Nyttårsforsett: Å spise kun god mat som er bra for meg. Nå konvertert Atkins-spiser!!! Min journal-velkommen inn! Jeg er bestandig frisk, sånn er det! Ammehjelpen

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat
Gammel 27-12-07, 00:55   #3
MorStine
Seniormedlem
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Eidsvoll
Alder: 44
Innlegg: 1.651
MorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt likt

Sv: Min jul...

:klemme: på megvel!!! Det er nok mye vann, så jeg HÅPER det går fort av igjen... Målet er 5 kg, ned til 70, men det har jeg ikke veid på 10 år, så det er muligens urealistisk. Klarer jeg å hold emeg på 72-73 er jeg fornøyd, holdt jo vekta fint på 73 nå, helt frem til lillejulaften:sukk:

__________________
Er nå i gang med LCHF
It's no hocus pocus, it's all about the focus!
MorStine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen diett Svar med sitat
Gammel 27-12-07, 11:56   #4
Søss
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 58
Innlegg: 14
Søss er på en erverdig vei

Sv: Min jul...

Hei,

Høres ut som min jul dette, bortsett fra at jeg fråtser ennå og akter å gjøre det t.o.m. Nyttårsaften
Dette tar vi fort av igjen skal du se Det er jo lov å kose seg litt da for dem som vil

Ha en fortsatt fin jul da

Søss er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-12-07, 12:11   #5
MorStine
Seniormedlem
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Eidsvoll
Alder: 44
Innlegg: 1.651
MorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt likt

Sv: Min jul...

Takk for det søss... Jada, det er fullt lovlig å kose seg, men jeg har skeiet ut de to dagene til jeg ble kvalm... I går gikk det bedre og i dag veide jeg alt en kg mindre

Orker ikke altfor store skippertak, så jeg får moderere meg litt Og heller skeie ut littegran på nyttårsaften igjen.

__________________
Er nå i gang med LCHF
It's no hocus pocus, it's all about the focus!
MorStine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen diett Svar med sitat
Gammel 27-12-07, 12:22   #6
Max
Seniormedlem
 
Max sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Nettopp!
Alder: 45
Innlegg: 3.909
Max er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastisk

Sv: Min jul...

Det beste ved denne tråden, er jo at du innrømmer at du har spist alt du har spist! Hadde vært verre om du ikke innrømte det ovenfor deg selv, da hadde det vært vanskeligere å ta seg inn igjen også Men, mye er nok vann, og tar du en opprenskning, renner nok mesteparten av igjen ganske fort

Max er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse! Svar med sitat
Gammel 27-12-07, 17:28   #7
Millsi
Medlem
 
Millsi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 486
Millsi er på en erverdig vei

Sv: Min jul...

Som om jeg skulle si det selv.. Jeg hjadde en periode med flott vektnedgang før jul,men har skeiet ut en del i jula. Nå er det full skjerpings,men skal nok skeie ut litt nyttårsaften å dog ikke så mye som julaften..

Millsi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 27-12-07, 17:38   #8
Tittentei
Seniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Utenfor Bergen
Alder: 53
Innlegg: 749
Tittentei har en fantastisk aura rundt segTittentei har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Min jul...

Hei på deg, kiloene dine forsvinner nok raskt igjen skal du se. Deilig å virkelig skeie ut innimellom også - og det har jo tross alt vært jul Jeg har selv lagt på meg 1.3 kg, men er ikke bekymret. De går nok fort av igjen, det er jeg sikkert på. Jeg har heller ikke tenkt på hva jeg har spist av sjokolade, delfiakake, kransekake etc. 1 januar er det ut på årets første joggetur så blir jeg så tynn og fin igjen he he

__________________


Tittentei er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-12-07, 20:41   #9
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Min jul...

Opp to kilo i desember her også...tok meg sammen i dag. Så da kan vi skjerpe oss inn sammen Har akkurat samme mål som deg, ned det jeg har lagt på meg, pluss fem kilo til på nyåret

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 28-12-07, 13:45   #10
Nicpins
Seniormedlem
 
Nicpins sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Melhus
Alder: 54
Innlegg: 991
Nicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastisk

Sv: Min jul ...

Halløys Mor Stine!
Samme her i gården ja, opp 2 kilo på fire dager, tipper det er vannvekt ja, for ellers hadde det vært en fysiologisk umulighet. Starter på nytt idag jeg også, jeg er så drittlei av all drittmaten i jula at det skal bli fantastisk deilig med ordentlig lavkarbo igjen. Mmmmm, deilige deilige lavkarbomaten sin!!!!
Fortsatt god romjul til deg, og godt nyttår!



Beste hilsener fra Nina

__________________

Livet handler om hvordan man håndterer Plan B.
Nicpins er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - 54 kg med Ketolyse og generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-12-07, 15:41   #11
janine75
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 94
janine75 er på en erverdig vei

Sv: Min jul ...

jeg må nok joine dere jeg og!! har vært en evig utskeiielse i flere dager nå... så i allefall fra 1jan er det full skjerpings! men jeg nekter å gå på vekta før den dagen!! er jo på utur allikevel....

janine75 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-12-07, 19:27   #12
MorStine
Seniormedlem
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Eidsvoll
Alder: 44
Innlegg: 1.651
MorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt likt

Sv: Min jul ...

Har bestemt meg for å ikke stresse så mye med dette nå før nyttår... Så jeg koser meg med litt M i kveld, men har ikke skeiet så grusomt ut som i starten av juleuka. Blitt litt M om kvelden, og det er jo ikke SÅ fyfy på Fedon i allefall...

Men jeg er virkelig innstilt fra 1. nyttårsdag, og det VET jeg at ikke blir noe problem. Klarte det jo etter to ukers ferie i sommer, nå er jeg jo mye mer innarbeidet i lavkarbo, så det blir grei skuring : overbeviser:

__________________
Er nå i gang med LCHF
It's no hocus pocus, it's all about the focus!
MorStine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen diett Svar med sitat
Gammel 28-12-07, 20:02   #13
Eva
Seniormedlem
 
Eva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Oslo
Alder: 65
Innlegg: 769
Eva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt likt

Sv: Min jul ...

Hei MorStine.

Hvor er jeg glad for at du har åpnet denne tråd, ellers hadde jeg åpnet en lignende. Vet ikke om det er ok å skrive om sine utskreielser her, men nå gjør jeg det. Også for å fortelle at du ikke er den eneste.

Jeg reiste ned til min søster i DK for å holde jul. Jeg hadde forberedt hende på mitt nye kosthold, og etter først å ha småfnyset av meg og fått seg en god latter, tok hun det alvorlig og hadde skikkelig kjøpt inn med fritgående egg, økologisk fløte og bacon fra grise som var oppvokst med Mozart i stalden, jo det manglet ikke noe. Tre flasker tørr hvitvin var kjøpt inn, salat og teposer. Første dag var jeg skikkelig flink og med mitt medbrakte Isetbrød var jeg veeeeldig flink. Helt til juleaften. Da knakk filmen fullstendig og jeg spiste som en gris. Alle karberne gikk ned på høykant. Jeg reagerte med å tømme tarmsystemet fullstendig senere på kvelden. Jeg følte meg så lett etterpå, slank, og ja vekten sto jo sørme på det samme som sist. Neste dag fortsatte jeg likegodt med et par karber til, masse kaffe og ja........... skal jeg fortsette?

Hver eneste gang jeg gikk på Wc for å tisse ville tarmsystemet ikke føle seg utenfor, så det sympatiserte med blæretømningen resten av julen. Festlig!! Men for å gjøre en laaaang historie kort, så ga jeg den hele armen med karberne. Jeg gjorde det helt bevisst, for jeg vet at jeg fra i morgen (kom hjem for en time siden) er i full gang igjen med ketolyse.

Jeg har ikke fnugg av dårlig samvittighet, for jeg gjorde dette helt bevisst, også for å føle at jeg ikke hadde gått glipp av noe. Og så nøt jeg det. Buksene strammer noe enormt og jeg har ihvertfall gått opp 2-3 kg. Må kjøpe meg ny vekt i morgen siden den gamle røk rett før jul.

Du MorStine har bevist hvor vanvittig flink du har vært. Det synes jeg også jeg har, og jeg vet jeg kan igjen. Jeg ville på en måte ha en "siste fest", og det har jeg til de grader fått her i julen og jeg har det bra med det!. Det er godt å tenke på når jeg går igang med ketolysen igjen.

Nå har jeg tatt meg en Carlsberg-pils med masse kaber i. Skål folkens, vi sees etter nyttår og la oss da sammen slenge alle julekiloene overbord igjen - og jeg vet vi får det til!!

Fete klemmer!

__________________
Eva

Minus 13 kg i 2010. Droppet melk, sukker og gluten, i tillegg til karber selvfølgelig!

www.livsmagasinet.no/13-kg-forsvant
Eva er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-veganer :D Svar med sitat
Gammel 28-12-07, 21:36   #14
MorStine
Seniormedlem
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Eidsvoll
Alder: 44
Innlegg: 1.651
MorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt likt

Sv: Min jul ...

:klemme: på Eva!!! Ja, her er det bare å bekjenne sine synder Det viktige er å klare å snu i tide. En uke i året tror jeg går helt fint. Gleder meg til å ta fatt igjen, for jeg føler meg tung og oppblåst, og tung til sinns. Savner ketolysen min, men må handle inn alt det jeg trenger i morgen for å starte opp igjen på tirsdag. Vurderer faktisk å kjøpe stix også...

Masse lykke til inn i det nye året, Eva, og ja, du har og vært knallflink!

__________________
Er nå i gang med LCHF
It's no hocus pocus, it's all about the focus!
MorStine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen diett Svar med sitat
Gammel 28-12-07, 22:39   #15
Millsi
Medlem
 
Millsi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 486
Millsi er på en erverdig vei

Sv: Min jul ...

Lurer på om jeg skal gidde å teste en stix i kveld jeg.. hmm..

Millsi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 29-12-07, 10:30   #16
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Min jul ...

Her jeg har tatt meg sånn nogelunde sammen igjen, spiser hvertfall Lindberg-kost.
I går ble det litt tortilla-chips, men det var kanskje snakk om fem stk og så spiste jeg pizza med speltbunn. Føler meg hvertfall bedre enn jeg gjorde etter 2. juledag, da var jeg helt oppblåst og følte meg feit...

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 29-12-07, 10:51   #17
Lindabtn
Seniormedlem
 
Lindabtn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Aust Agder
Alder: 38
Innlegg: 1.595
Lindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt likt

Sv: Min jul ...

er med i klubben jeg også. gått opp et par kilo og har en diiiger stein i magen. den skal VEKK. Ellers håper jeg som dere sier, at det bare er vann

Men fra og med i dag skal jeg begynne min nye epoke innen lavkarbo, og jeg GLEDER meg.

Lykke til mor stine og alle dere andre

__________________
Mamma til verdens hærligste William

Lindabtn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mamma til William. Ny start med sunn mat! Svar med sitat
Gammel 29-12-07, 18:28   #18
Toots
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2007
Alder: 52
Innlegg: 90
Toots er på en erverdig vei

Sv: Min jul ...

Jeg har også spist litt sånne ting jeg ikke burde mtp kuren.
Det har blitt et par poteter, 2 rundstykker, vanlig pizza og littegrann smaking av kaker + +
Jeg har bevisst latt være å ta Ketolysetabl. disse dagene..?, har dere tatt tabl. nå når dere har spist masse karber?

Igrunnen var jeg ferdig med kuren noen uker før jul, men fikk aldri satt meg ned og planlagt "veien videre". Derfor fortsatte jeg bare.
Ja, så kom jo julen da med sine ekstra karber.

Etter nyttårsaften tenker jeg å gå på Ketolyse i noen uker, 2-3(?) sånn bare for å ta av igjen det jeg eventuellt legger på meg disse dagene.
Og SÅ begynne vedlikehold og gå over på noe ala Fedon.

Er det en ok ting å gjøre mon tro? Synspunkter anyone?

__________________


Toots er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-12-07, 20:02   #19
Megvel
Seniormedlem
 
Megvel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 51
Innlegg: 2.547
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: Min jul ...

Jeg synes det hørtes ut som en fin plan toots!

__________________
Nyttårsforsett: Å spise kun god mat som er bra for meg. Nå konvertert Atkins-spiser!!! Min journal-velkommen inn! Jeg er bestandig frisk, sånn er det! Ammehjelpen

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat
Gammel 29-12-07, 20:18   #20
Pipp
Seniormedlem
 
Pipp sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 51
Innlegg: 13.866
Pipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastisk

Sv: Min jul ...

Jeg har ikke veid meg etter julen, men etter 2 dager med fedon kost er magen mye bedre hvertfall..ikke oppblåst og ikke masse luft. og godt er det..
Har skeiet ut masse jeg også og natt til 2 dag jul satt jeg på do.....
Dette klarer vi vet dere

Pipp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Holdt vekten i 2 år snart Svar med sitat
Gammel 30-12-07, 00:24   #21
Toots
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2007
Alder: 52
Innlegg: 90
Toots er på en erverdig vei

Sv: Min jul ...

Opprinnelig lagt inn av Megvel, her.

Jeg synes det hørtes ut som en fin plan toots!

Takk for svar.
Ja? Jeg håper det..har ikke peiling på hvordan det er for kroppen å først gå ut av ketose med et PANG, for så å gå inn i ketose igjen for bare en kort stund.

__________________


Toots er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-12-07, 00:29   #22
Toots
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2007
Alder: 52
Innlegg: 90
Toots er på en erverdig vei

Sv: Min jul ...

Gikk forresten på vekta i kveld, med klær på.
Og den viste 65 kilo! Altså idealvekta mi, men 1 kilo mer enn det tickeren min viser.
Hmm, blir spennende å se 1.nyttårs dag morgen.

__________________


Toots er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-12-07, 00:35   #23
Toots
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2007
Alder: 52
Innlegg: 90
Toots er på en erverdig vei

Sv: Min jul...

Opprinnelig lagt inn av Tittentei, her.

Hei på deg, kiloene dine forsvinner nok raskt igjen skal du se. Deilig å virkelig skeie ut innimellom også - og det har jo tross alt vært jul Jeg har selv lagt på meg 1.3 kg, men er ikke bekymret. De går nok fort av igjen, det er jeg sikkert på. Jeg har heller ikke tenkt på hva jeg har spist av sjokolade, delfiakake, kransekake etc. 1 januar er det ut på årets første joggetur så blir jeg så tynn og fin igjen he he

Du høres akkurat ut som mannen min
Han er jo SÅÅÅ stolt og imponert over de 15 kiloene jeg har tatt av, men han er også veldig bestemt på at det er jul KUN en gang i året.
Og jeg er jo igrunnen enig.
Stinemor, du har vært superflink-se på resultatene dine!!
Dette vi her i denne tråden gjør nå, gjør vi med fullt overlegg.
Ok, så blir det noen strafferunder-men det tar vi med godt mot, og lar oss ikke fortvile-sant?
STOR klem!!! ))

__________________


Toots er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-12-07, 13:12   #24
Eva
Seniormedlem
 
Eva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Oslo
Alder: 65
Innlegg: 769
Eva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt likt

Sv: Min jul ...

Opprinnelig lagt inn av Toots, her.

Er det en ok ting å gjøre mon tro? Synspunkter anyone?

Det høres da ytterst fornuftig ut, nok lurt å tenke lavkarbo for ever!

Og så må jeg si at jeg er full av beundring over ditt hurtige vekttap, 15 kg siden septemper... Fantastisk!! Har du en matdagbok et eller annet sted? Kunne ha vært inspirerende å lese.

__________________
Eva

Minus 13 kg i 2010. Droppet melk, sukker og gluten, i tillegg til karber selvfølgelig!

www.livsmagasinet.no/13-kg-forsvant
Eva er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-veganer :D Svar med sitat
Gammel 30-12-07, 20:08   #25
Toots
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2007
Alder: 52
Innlegg: 90
Toots er på en erverdig vei

Sv: Min jul ...

Opprinnelig lagt inn av Eva, her.

Det høres da ytterst fornuftig ut, nok lurt å tenke lavkarbo for ever!

Og så må jeg si at jeg er full av beundring over ditt hurtige vekttap, 15 kg siden septemper... Fantastisk!! Har du en matdagbok et eller annet sted? Kunne ha vært inspirerende å lese.

Takk Det er jo kuren i seg selv som er helt fantastisk! ( har jo ikke trent en gang-men det må jeg virkelig begynne med nå! )
Jeg har ikke ført noen dagbok, dessverre.

__________________


Toots er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hva gjør jeg med den fæle ånden min? lindaalv Lavkarbo generelt 6 26-02-06 11:03
Vekta viser ikke min fettprosent. Hjelp! Amagetha Generell diskusjon 9 20-02-06 12:04


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no