Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Min jul ...

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 30-12-07, 20:17   #26
Tittentei
Seniormedlem

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Utenfor Bergen
Alder: 54
Tittentei har en fantastisk aura rundt segTittentei har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Min jul...

Opprinnelig lagt inn av Toots, her.

Du høres akkurat ut som mannen min
Han er jo SÅÅÅ stolt og imponert over de 15 kiloene jeg har tatt av, men han er også veldig bestemt på at det er jul KUN en gang i året.
Og jeg er jo igrunnen enig.
Stinemor, du har vært superflink-se på resultatene dine!!
Dette vi her i denne tråden gjør nå, gjør vi med fullt overlegg.
Ok, så blir det noen strafferunder-men det tar vi med godt mot, og lar oss ikke fortvile-sant?
STOR klem!!! ))

He he, det er jo sant da Jeg tar helt klart noen strafferunder med godt mot, ingen fortvilelse her nei. Nå er det bare å se fremover, har nok ikke tatt så stor skade!

Tittentei er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-12-07, 23:55   #27
MorStine
Seniormedlem

MorStine sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: Eidsvoll
Alder: 46
MorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt likt

Sv: Min jul ...

Ja, i morgen er siste dag med denne utskeielsen, føler meg tung både i kropp og sinn, i tillegg er jeg syk. Blæh... Samler masse vann, ser det på kroppen. Gleder meg til en mnd med ketolyse før jeg begynner på trappa igjen... Skal ned til 73 igjen i allefall... Veier meg 1. nyttårsdag. Tipper på 4 kg +...

Gammel 31-12-07, 09:11   #28
Tittentei
Seniormedlem

Tittentei har en fantastisk aura rundt segTittentei har en fantastisk aura rundt seg

Opprinnelig lagt inn av MorStine, her.

Ja, i morgen er siste dag med denne utskeielsen, føler meg tung både i kropp og sinn, i tillegg er jeg syk. Blæh... Samler masse vann, ser det på kroppen. Gleder meg til en mnd med ketolyse før jeg begynner på trappa igjen... Skal ned til 73 igjen i allefall... Veier meg 1. nyttårsdag. Tipper på 4 kg +...

Kanskje det ikke blir så ille MorStine. Igår kveld spiste jeg pita brød og chips og har som sagt kost meg i julen. Jeg tok sjansen idag på å veie meg og det var kun + 1 kg på de siste 2 ukene. Det er jeg veldig fornøyd med, var sikker på det skulle være mer. Imorgen er det full fokus igjen så da suser nok et par kg av ganske fort tipper jeg Lykke til!

Gammel 31-12-07, 09:19   #29
Titti
Seniormedlem

Titti sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Hvis det er så mye som fire kilo, så går det hvertfall fort av igjen.
Jeg har sikkert lagt på meg et par kilo, det gjør jeg bare ved å spise litt ekstra en dag...

Føler jeg har spist og koset meg i julen, men jeg har ikke tatt helt av liksom. Har spist dessert og slikt når jeg har vært hos andre, men hjemme har jeg spist lavkarbo og koset meg med nøtter og mørk sjokolade. Brød, potet og ris har jeg ikke spist, etter halvannet år på lavkarbo kosthold er ikke det noe savn lenger.

Lykke til med å ta dere inn igjen!

Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 31-12-07, 11:57   #30
MorStine
Seniormedlem

MorStine sin avatar

MorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt likt

Opprinnelig lagt inn av Titti, her.

Hvis det er så mye som fire kilo, så går det hvertfall fort av igjen.
Jeg har sikkert lagt på meg et par kilo, det gjør jeg bare ved å spise litt ekstra en dag...

Føler jeg har spist og koset meg i julen, men jeg har ikke tatt helt av liksom. Har spist dessert og slikt når jeg har vært hos andre, men hjemme har jeg spist lavkarbo og koset meg med nøtter og mørk sjokolade. Brød, potet og ris har jeg ikke spist, etter halvannet år på lavkarbo kosthold er ikke det noe savn lenger.

Lykke til med å ta dere inn igjen!

Har heller ikke spist poteter, ris, pasta, brød og sånne ting, gått mer i kaker og snop, da M og snickers, smakte på potetgull i går og det var ikke noe godt... Som om det er noe bedre:dåne:
Gleder meg til lavkarbostart i morgen!

Gammel 01-01-08, 10:26   #31
Titti
Seniormedlem

Titti sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Opprinnelig lagt inn av MorStine, her.

Har heller ikke spist poteter, ris, pasta, brød og sånne ting, gått mer i kaker og snop, da M og snickers, smakte på potetgull i går og det var ikke noe godt... Som om det er noe bedre:dåne:
Gleder meg til lavkarbostart i morgen!

Så bra! Da tror jeg ikke det blir så vanskelig å ta seg inn igjen heller...
Litt abstinenser får vi nok Jeg skeiet helt ut i går, gud så mett jeg var.

Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 01-01-08, 12:01   #32
MorStine
Seniormedlem

MorStine sin avatar

Jeg og, spiste så det virkelig monnet frem til 2345, da var det stopp, og det frister nada å gjenta denne karboorgien igjen Blæh!

Gammel 01-01-08, 13:33   #33
Tittentei
Seniormedlem

Jeg spiste litt sjokolade og chips igår og jammen kjenner jeg det godt i magen idag ja. Nå er det slutt! Vil ha av resten av kg NÅ! og jeg vet jo hva som må til så det er bare å sette igang

Gammel 01-01-08, 15:56   #34
karina
Medlem

karina sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Alder: 63
karina er ny på veien

Godt Nytt År alle sammen!

Ja, jeg planla to dager med moderat utskeielser i jula (men det ble nok 3/4 dager, haha) som vi feiret på hytte i Valdres. Men det gikk egentlig forbausende fint! Ble nok ganske rar i magen, men en erfaringer som jeg syns var interessant var å spise vanlig brød - for det var slett ikke særlig godt lengre Fantastisk! For det er brød jeg har savnet mest på Atkins. Men nå ble det litt sånn deigete når jeg tyggde det, så jeg gikk straks over til mitt selvlagde lavkarbobrød (etter oppskrift: Lollypops Ketolysegrovbrød).

Ellers så gikk det mye i peanøtter, litt sjokolade, mandariner, kålrotstappe (nam!) og litt dessert. Og en god del vin og cognac. Spiste også litt julekaker og kjeks som jeg hadde gledet meg sånn til, men det smakte liksom ikke så godt lengre likevel! Så det ble ikke så alt for mye.

Men vi hadde strålende sol og snø og stod derfor mye på ski - en flott måte å forbrenne karber på

Jeg la på meg 1 kilo tilsammen i jul og nyttår. Syns det er helt greit, for jeg er så motivert å komme i gang igjen nå!

Og takk alle dere som skriver her inne, det er til stor inspirasjon å lese!!!

Klem,
Karina

karina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hva gjør jeg med den fæle ånden min? lindaalv Lavkarbo generelt 6 26-02-06 11:03
Vekta viser ikke min fettprosent. Hjelp! Amagetha Generell diskusjon 9 20-02-06 12:04

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:35.