Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Omgangssyke

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 10-01-08, 13:58   #1
janine75
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 94
janine75 er på en erverdig vei

Omgangssyke

i natt fikk jeg skikkelig omgangs syke... spydde,dreit, svettet og fikk feber... alt jeg drakk kom opp igjen etter kort tid!
så dagen idag har ikke vært noe god. det eneste jeg har klart å beholde er en lollipop is!!

Hva har dette å si for kuren nå? omgangs syke... og ikke fortsatt som kuren tilsier.. men det var slettes ikke noe annet jeg orket tanken på å prøve på enn den isen..

Går det greit å begynne på igjen i morgen som vanlig? tror ikke jeg kommer til å få i meg så mye mer/annet idag enn is.. kjenner alt byr meg i mot!

__________________


janine75 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-01-08, 14:06   #2
Tusta85
Seniormedlem
 
Tusta85 sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Alder: 38
Innlegg: 2.811
Tusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastisk

Sv: omgangs syke

Når man har omgangssyke så er det viktig å få i seg væske, uansett hva det er. Cola uten kullsyre i meget små sup kan være effektivt på magen.
Spis det du klarer å holde på og ikke tenk ketolyse.

Ketolysekuren løper ingen steder, og jeg tror heller ikke du vil legge på deg særlig av å spise litt annet i den perioden du er syk.

Hadde selv en kraftig rundt i jula og jeg gikk faktisk NED i vekt sel om jeg spiste det ene og andre for å få magen til å holde på noe.

__________________
Jornalen min
I første omgang...


Tusta85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Omgangssyke og ketolyse, dårlig miks ... anneca Ketolysekuren 4 18-11-07 19:36
Omgangssyke Bee Fysisk og mental helse 5 04-09-07 15:46
Oppkast diare ... Pia Fysisk og mental helse 4 13-04-05 20:19


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no