Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Seniormedlem
Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
Alder: 49
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Spesialistsenteret Pilestredet parkJeg var hos legen i dag og fikk en henvisning til dette stedet. Er det noen som har noen erfaring. Legen min snakket om at de behandlet med diabetesmedisin hos insulinresistente mennesker med god effekt.Det skulle visstnok føre til en litt bedre toleranse for karbohydrater. Per. i dag lever jeg på et minimum og får relativt store reaksjoner ved å skeie ørlite ut... |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spesialistsenteret Pilestredet parkKjenner ikke til dette stedet personlig, men har en venninne som behandles med diabetesmedisiner (metformin) for insulinresistens. Det virker veldig bra på henne. Hun lever på en slags "kun grove meltyper"- diett, går langsomt, men jevnt ned i vekt og har fått blodsukkeret mer under kontroll.
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Sv: Spesialistsenteret Pilestredet parkmetformin har jeg brukt. sluttet med det da jeg startet med ketolyse. Torkil mente det ikke ville ha noen innvirkning på vektnedgangen. Det hadde det heller ikke. Så lenge jeg holder meg i ketose går jeg ned. Men jeg trenger strengt tatt ikke å gå ned noe mer |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spesialistsenteret Pilestredet parkJeg har også sluttet med metformin etter at jeg begynte på ketolyse. Trenger dem ikke for å holde blodsukkeret nede, så.... Men jeg fikk ingen vektnedgang av dem, snarere tvert i mot.
![]() |
![]() |
#5 |
Seniormedlem
Sv: Spesialistsenteret Pilestredet park
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Buskerud
Alder: 51
![]() ![]() |
Sv: Spesialistsenteret Pilestredet parkJeg har gått der... For 4 år siden, da de fortsatt het Betanien spesialistsenter... |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, 50-70 g karber fra fiber og grønnsaker, 1200-1800 kcal om dagen.
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|