Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Gravid

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 11-12-07, 21:56   #26
tess81
Seniormedlem

tess81 sin avatar

Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Arendal
Alder: 44
tess81 er en juveltess81 er en juveltess81 er en juvel

Sv: Gravid

Da har jeg vært på ultralyd og sett den herlige krabaten min som lever livet inni magen, var utrolig godt å se han....hmm han, ja hvem vet, mi ville ikke vite kjønn, men har igrunnen følelsen av at det blir en gutt.

Alt så bra ut og terminen er nå 13mai....

fikk med meg 6 fine bilder hjem....

poden på 2år nekter for at det er en baby i magen til mamman og vil IKKE bli store bror.........."-neeeeiiii ferdig storebror"....hehe, søt....

tess81 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-12-07, 22:35   #27
Helene
Seniormedlem

Helene sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Alder: 38
Helene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressurs

Gratulerer med ferdig UL.

Kjenner jeg blir litt smålig misunnelig på alle som er gravide for tiden. Men jeg har nok med nattevåk om jeg ikke skal sove dårlig på grunn av graviditet i tillegg.

Helene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert som ligner ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-12-07, 10:06   #28
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Gratulerer så mye med vel overstått UL, Tessi.
Hehe, min jente er helt motsatt, hun snakker om Luca (navnet hans, han har italiensk pappa) hele tiden og gleder seg ihjeeel til å bli storesøster. Hun er jo 4 år da, dette har nok mye med alder å gjøre. Hun forstår jo alt og vil gjerne være med å hjelpe til etter fødselen, dele lekene sine med ham osv. Herlig.

Hvordan går det sånn ellers? Her er alt bra, jeg er plaget med svimmelhet (uten grunn, egentlig, har sjekket alt) og at jeg tisser HELE tiden, men ellers har jeg ingen plager så jeg skal vel ikke klage. Stortrives som gravid, spesielt nå siden jeg har gått ned så mange kilo og ser gravid og ikke bare feit ut. Utrolig å være (nesten) slank, egentlig. Fantastisk følelse. Graviditeten topper det hele.

Kjenner masse spark for tiden, både utenpå og inni. Mannen får kjenne hele tiden, denne ungen er virkelig IKKE sjenert nei. Dessuten kan vi se på magen at den flytter seg og buler ut her og der når knerten sparker, det er så morsomt. Han er UTROLIG aktiv, virker nesten som om han er blitt foret med speed eller noe.

Nå skal jeg hente 3-4 klementiner og kose meg med en film.

Gammel 12-12-07, 10:50   #29
Pipp
Seniormedlem

Pipp sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 52
Pipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av tess81, her.

Da har jeg vært på ultralyd og sett den herlige krabaten min som lever livet inni magen, var utrolig godt å se han....hmm han, ja hvem vet, mi ville ikke vite kjønn, men har igrunnen følelsen av at det blir en gutt.

Alt så bra ut og terminen er nå 13mai....

fikk med meg 6 fine bilder hjem....

poden på 2år nekter for at det er en baby i magen til mamman og vil IKKE bli store bror.........."-neeeeiiii ferdig storebror"....hehe, søt....

Så gøy med UL
håper formen er bra og ha en flott julefeiring Tess81

Pipp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Holdt vekten i 2 år snart Svar med sitat
Gammel 14-12-07, 13:24   #30
Sommersmil
Nytt Medlem

Sommersmil sin avatar

Medlem siden: May 2004
Alder: 55
Sommersmil er på en erverdig vei

Jeg er også gravid!

Venter 4. gutt i beg. av april.
Er ikke så kvalm lenger nå, men
trøtt? -Veldig!

Jeg hadde kjempet meg ned til målvekten på 62,5 i sommer - derav nicket,men nå vet jeg ikke hva jeg veier. 12 kg mer tror jeg.

Skal veie meg onsdag (hos legen) - har som mål å ikke øke til mer enn til 76, men det holder kanskje ikke?

Ønsker alle gravide lykke til! Håper vi kan holde litt sammen her inne - for jeg er "ensomgravid" (ingen venninner venter nå) denne gangen, og det er litt kjedelig.

Klem fra
sommersmil - som vil smile neste sommer også!

Sommersmil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo/atkins Svar med sitat
Gammel 14-12-07, 21:00   #31
tess81
Seniormedlem

tess81 sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Sommersmil, her.

Jeg er også gravid!

Venter 4. gutt i beg. av april.
Er ikke så kvalm lenger nå, men
trøtt? -Veldig!

Jeg hadde kjempet meg ned til målvekten på 62,5 i sommer - derav nicket,men nå vet jeg ikke hva jeg veier. 12 kg mer tror jeg.

Skal veie meg onsdag (hos legen) - har som mål å ikke øke til mer enn til 76, men det holder kanskje ikke?

Ønsker alle gravide lykke til! Håper vi kan holde litt sammen her inne - for jeg er "ensomgravid" (ingen venninner venter nå) denne gangen, og det er litt kjedelig.

Klem fra
sommersmil - som vil smile neste sommer også!

Grattis og velkommen i klubben

Jeg har heller ingen venninner som venter denne gangen og det er ganske kipt sånn sett....
men men...

stor

Gammel 14-12-07, 21:07   #32
tess81
Seniormedlem

tess81 sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Pipp, her.

Så gøy med UL
håper formen er bra og ha en flott julefeiring Tess81

Hei på deg

Ja heldigvis er formen bedre, er sykmeldt 100% ut året også håper jeg at jeg stiller sterkere da.....

men skal bli godt med juleferie hos mamma

stor tebake

Gammel 12-02-08, 00:08   #33
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Hvordan går det med de andre verpehønene da? På tide med en oppdatering nå kanskje? Her går alt strålende! Masse liv i magen, faktisk litt i overkant mye. Får ikke sove om nettene fordi det dunker og vrir og vender og turner sånn i magen hele tiden, føler meg som John Hurt i den ene Alien-filmen! Hele magen buler ut her og der og jeg kan se både føtter og hender presse seg utover. Men koselig med liv da, kommer jo til å savne det etter fødselen.
Bare 8 uker igjen nå, pluss/minus. Blir spennende å se om jeg går til termin denne gangen. Sist ble jeg jo satt i gang 6 uker før termin pga. svangerskapsforgiftning, og lå innlagt fra og med uke 32, med sterke blodtrykksmedisiner 3 ganger daglig og konstant overvåkning med CTG, urinsamling og hele drittpakken. Nå er jeg jo 32 uker på vei på onsdag og har (bank i bordet) INGEN tegn på noe som helst negativt. Ikke engang ødemer, noe jeg føler "alle" i min termingruppe har. Har nok med vekttapet og kostholdet å gjøre, tenker jeg. Velger iallfall å tro det, hehe.

Skal på ultralyd på torsdag, da skal min deilige fireåring få være med. Hun er sykelig opptatt av lillebroren sin og inkluderer ham i ALLE fremtidige familieplaner. Hun er dødelig fornærmet over å ikke få være med på fødselen, men jeg har lovet henne å ringe bestemor og bestefar (svigers) med EN gang Luca er født slik at hun kan få komme og se ham, og alle i hele familien min har fått streng beskjed av en ganske så myndig fireåring om at HUN skal holde ham først!

Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Gravid på lavkarbo Trille Spørsmål og svar 7 13-04-07 10:22
Spis deg gravid! Iset Stoffskifte / hormonproblemer 1 19-08-06 00:49
Gravid, er Atkins vedlikehold det riktige? Imse Vedlikeholdsdietten 1 23-06-06 12:47
GRAVID & TRENING Nille Trening 6 30-03-05 19:08

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:12.