Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Før- og etter bilder?

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 12-02-08, 21:18   #26
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Før og etter bilder?

Hehe jeg har ganske så stor mage altså, fatter bare ikke hvorfor det ikke vises på bildet. Sånn så magen ut for en måned siden, nå er den mye større:

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 12-02-08, 21:20   #27
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Før og etter bilder?

ååå,, så fin mage! og KROPP! ... du er topp..

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 12-02-08, 21:22   #28
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Før og etter bilder?

blir nesten bansjuk jeg

Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 12-02-08, 21:23   #29
nordlandsjenta
Medlem
 
nordlandsjenta sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Alder: 45
Innlegg: 303
nordlandsjenta er ny på veien

Sv: Før og etter bilder?

der var magen ja... jeg har også lurt på hvor magen din var på etterbildet ditt ja... veldig flott er du!

nordlandsjenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-02-08, 21:25   #30
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Før og etter bilder?

Hehe takk. Men seriøst, jeg måtte nesten gå bort i speilet og se at jeg virkelig VAR gravid, at ikke ungen hadde stukket av eller noe, da jeg så bildet. For jeg ser jo knapt gravid ut. Sikkert fordi det er guttemage og ikke vises bakfra og ikke så voldsomt forfra om jeg ikke har på en stram genser. Men fra siden har jeg DEN bowlingballen, hehe. Med jenta mi ble jeg bare bred og la på meg overalt. Skikkelig forskjell der.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 12-02-08, 21:50   #31
moreheavygravy
Medlem
 
moreheavygravy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 38
Innlegg: 80
moreheavygravy er på en erverdig vei

Sv: Før og etter bilder?

Iset: Jeg har lest litt på profilen din ++ og du er virkelig en inspirasjon! Du har fått helt fantastiske resultater og ser veldig bra ut!

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Utrolig flott å se!
Mega imponert!

Godt å se/høre at det er håp selv for det som klorer seg fast på magen!

Tusen takk Absolutt håp! Det la seg først på magen (og mest) for min del også, men styrketrening og bra mat har absolutt funket! Ingen tro på at det ikke vil funke for andre heller!

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Trøster meg med at damen har sikkert ikke født unger.....

......


Sist redigert av moreheavygravy : 13-02-08 kl 01:30.
moreheavygravy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: CKD Svar med sitat
Gammel 13-02-08, 10:57   #32
elian
Stressa 4-barns mor
 
elian sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 46
Innlegg: 2.216
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Sv: Før- og etter bilder?

Iset!!!!!!!!!! Har du gått ned 60 kilo??????????????????????

Du er jo meganydelig!!!!!!!!! Og dette har du gjort på 1 år???????????

Lavkarbo, sant? Har du trent mye?

Herregud, du er jo kjempevakker!!

Og gratulerer som gravid!! Hadde ikke fått med meg det jeg

__________________

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat
Gammel 13-02-08, 14:37   #33
Grovsnus
Medlem
 
Grovsnus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 460
Grovsnus er virkelig snillGrovsnus er virkelig snillGrovsnus er virkelig snillGrovsnus er virkelig snill

Sv: Før- og etter bilder?

Må si meg enig med en gammel libaneser som sa at : "gravide kvinner og modne kornåkre" er det vakreste jeg ser. begge deler gir løfte om en lys framtid for foket.

ha en fin dag (begge to)
Mvh Grovsnus

Grovsnus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Er tilbake til en mellomting Ketolyse/Skaldemann Svar med sitat
Gammel 13-02-08, 19:33   #34
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Før- og etter bilder?

Opprinnelig lagt inn av elian, her.

Iset!!!!!!!!!! Har du gått ned 60 kilo??????????????????????

Du er jo meganydelig!!!!!!!!! Og dette har du gjort på 1 år???????????

Lavkarbo, sant? Har du trent mye?

Herregud, du er jo kjempevakker!!

Og gratulerer som gravid!! Hadde ikke fått med meg det jeg

Takk.

62 kg har jeg gått ned nå. Ved hjelp av slankeoperasjon OG lavkarbo, samt aaaltfor LITE trening.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 14-02-08, 19:32   #35
candelaen
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2007
Alder: 37
Innlegg: 30
candelaen er på en erverdig vei

Sv: Før- og etter bilder?

Moreheavygravy: Hvordan har du klart å gå ned så mye?fin du ble.kan du fortelle meg akkurat hvordan du spiste,hvor ofte,hvor mye du trente osv?jeg har nemlig ganske likt utganspunkt som deg,men synes ting går treiiigt..spiser bare generelt lavkarbo jeg.trenger å gå ned 5 kg til.

candelaen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-02-08, 19:57   #36
medas
Seniormedlem
 
medas sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 2.367
medas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt likt

Sv: Før- og etter bilder?

Wow, jwg bøyer meg virkelig i støvet, Iset. Har les en del på forumet her nå og det var morsomt å sette et ansikt til navnet. Helt utrolig for en forandring. For en jobb du har gjort! Du ser jo helt nydelig ut gravid også

__________________
medas er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-02-08, 00:59   #37
moreheavygravy
Medlem
 
moreheavygravy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 38
Innlegg: 80
moreheavygravy er på en erverdig vei

Sv: Før- og etter bilder?

Opprinnelig lagt inn av candelaen, her.

Moreheavygravy: Hvordan har du klart å gå ned så mye?fin du ble.kan du fortelle meg akkurat hvordan du spiste,hvor ofte,hvor mye du trente osv?jeg har nemlig ganske likt utganspunkt som deg,men synes ting går treiiigt..spiser bare generelt lavkarbo jeg.trenger å gå ned 5 kg til.

Jeg gjorde egentlig ganske enkle grep, for å gå ned de første 10-12 kg.
-Trente styrke med vekter 4-5 ganger i uken. Frivekter, relativt høy belastning (når teknikken var på plass) Drev egentlig med liten trening utenom dette annet enn "vanlig" hverdagsaktivitet. Er veldig dårlig på kondisjonstrening, f.eks....

-Spiste sunn, moderat lavkarbomat, mye proteiner (spesielt fra fisk, og kylling), restriktiv på mettet fett. Spiste fullkornspasta, groveste knekkebrød etc. Mye grønt, noe frukt. Sukker ble helt utelukket, melkeprodukter likeså (pga intoleranse) Spiste 3-4 måltider om dagen, alt etter som, har aldri vært noen tilhenger av å spise hele tiden

Jeg har et par kilo til å skrelle av, og prøver nå lavkarbo mest av nysgjerrighet for å se om det er det som skal til

__________________



Dagbok: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=17454
Uke 1 : -1,4 kg Uke 2: -0,7 kg
moreheavygravy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: CKD Svar med sitat
Gammel 15-02-08, 08:40   #38
MorStine
Seniormedlem
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Eidsvoll
Alder: 44
Innlegg: 1.651
MorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt likt

Sv: Før- og etter bilder?

moreheavygravy og IsetHelt utrolig Kjempefine er dere...

Legger bare link tilmine før og etterbilder jeg Mange har jo alt sett dem da...

Her er mine bilder

__________________
Er nå i gang med LCHF
It's no hocus pocus, it's all about the focus!
MorStine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen diett Svar med sitat
Gammel 15-02-08, 09:30   #39
Nila
Medlem
 
Nila sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 181
Nila er på en erverdig vei

Sv: Før- og etter bilder?

moreheavygravy og Iset, jeg bøyer meg i støvet!!

__________________







Nila er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-02-08, 12:04   #40
candelaen
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2007
Alder: 37
Innlegg: 30
candelaen er på en erverdig vei

Sv: Før- og etter bilder?

Opprinnelig lagt inn av moreheavygravy, her.

Jeg gjorde egentlig ganske enkle grep, for å gå ned de første 10-12 kg.
-Trente styrke med vekter 4-5 ganger i uken. Frivekter, relativt høy belastning (når teknikken var på plass) Drev egentlig med liten trening utenom dette annet enn "vanlig" hverdagsaktivitet. Er veldig dårlig på kondisjonstrening, f.eks....

-Spiste sunn, moderat lavkarbomat, mye proteiner (spesielt fra fisk, og kylling), restriktiv på mettet fett. Spiste fullkornspasta, groveste knekkebrød etc. Mye grønt, noe frukt. Sukker ble helt utelukket, melkeprodukter likeså (pga intoleranse) Spiste 3-4 måltider om dagen, alt etter som, har aldri vært noen tilhenger av å spise hele tiden

Jeg har et par kilo til å skrelle av, og prøver nå lavkarbo mest av nysgjerrighet for å se om det er det som skal til

Hvorfor var du restriktiv på mettet fett?Er det ikke liksom d som er greia her,at meierismør og slike ting er bare bra å spise,så lenge man ikke spiser mye karbs?blit bare litt forvirret av de ulike metodene..hehe.Skeiet du ut en gang i blant,f.eks hvis du var på fest,bursdager,middagsselskap o.l?

candelaen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-02-08, 12:45   #41
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Før- og etter bilder?

Opprinnelig lagt inn av candelaen, her.

Hvorfor var du restriktiv på mettet fett?Er det ikke liksom d som er greia her,at meierismør og slike ting er bare bra å spise,så lenge man ikke spiser mye karbs?blit bare litt forvirret av de ulike metodene..hehe.Skeiet du ut en gang i blant,f.eks hvis du var på fest,bursdager,middagsselskap o.l?

Ikke på alle filosofier. Lindberg anbefaler feks. umettet fett fremfor mettet, og siden hun spiste fullkornprodukter går jeg ut fra at det var en noenlunde slik linje hun holdt seg til.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 15-02-08, 13:09   #42
moreheavygravy
Medlem
 
moreheavygravy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 38
Innlegg: 80
moreheavygravy er på en erverdig vei

Sv: Før- og etter bilder?

Opprinnelig lagt inn av candelaen, her.

Hvorfor var du restriktiv på mettet fett?Er det ikke liksom d som er greia her,at meierismør og slike ting er bare bra å spise,så lenge man ikke spiser mye karbs?blit bare litt forvirret av de ulike metodene..hehe.Skeiet du ut en gang i blant,f.eks hvis du var på fest,bursdager,middagsselskap o.l?

Iset har helt rett, jeg hadde en slags fedon-light approach Leste ikke noen bok eller noe, jeg bare fikk info fra mange ulike steder og snekret sammen noe som fungerte fint for meg

Jeg skeiet lite ut, men jeg unnet meg noe godt gjerne en dag i uken. Ellers var det jo bare snakk om å moderere seg litt, en treningsøkt eller en liten innkniping på mat enten før eller etter Prosessen gikk over relativt lang tid, så det var ikke noe problem. Driver egentlig ganske skjelden og fester, men jeg drakk øl av og til selv om jeg trente og styrte på. Men det ble gjerne et kakestykke i stedet for fem

__________________



Dagbok: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=17454
Uke 1 : -1,4 kg Uke 2: -0,7 kg
moreheavygravy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: CKD Svar med sitat
Gammel 15-02-08, 13:12   #43
Bee
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordland
Alder: 42
Innlegg: 1.699
Bee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt likt

Sv: Før- og etter bilder?

OMG!!! Iset og MHG!! Fy fader så lekre dere har blitt!

Bee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - for life Svar med sitat
Gammel 15-02-08, 13:41   #44
Imp
Seniormedlem
 
Imp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hurum
Alder: 45
Innlegg: 1.075
Imp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlys

Sv: Før- og etter bilder?

Jeg har ikke TATT bilder kun med formål å vise frem, her i huset tas det bilder støtt og stadig likevel, så da får vi vel se...

Men Iset, du er litt av et forbilde! WoW! Tenk å gå ned SÅ mye på så kort tid!
Du er helten min assa

__________________

(Tio)mamma til Snuppa 07 og Fjokken 10 og gift med Skycrane
Barna våre er et resultat av lavkarbo da jeg har PCOS
Og så er jeg minus 27 kg!



Imp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-02-08, 14:26   #45
Selma
Medlem
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Harstad
Innlegg: 246
Selma har en fantastisk aura rundt segSelma har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Før- og etter bilder?

Opprinnelig lagt inn av Bee, her.

OMG!!! Iset og MHG!! Fy fader så lekre dere har blitt!

Du har da også gjort det ganske bra vil jeg påstå... Flinke alle sammen synes jeg

__________________
Hilsen Selma
Klar for kamp
Selma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 15-02-08, 14:30   #46
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Før- og etter bilder?

Opprinnelig lagt inn av Imp, her.

Men Iset, du er litt av et forbilde! WoW! Tenk å gå ned SÅ mye på så kort tid!
Du er helten min assa

Har jo fått hjelp da. Men tuusen takk allikevel.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 15-02-08, 19:26   #47
Bee
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordland
Alder: 42
Innlegg: 1.699
Bee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt likt

Sv: Før- og etter bilder?

Opprinnelig lagt inn av Selma, her.

Du har da også gjort det ganske bra vil jeg påstå... Flinke alle sammen synes jeg




Tusen takk snuppa!

Hvordan går det med deg forresten? Nådd målet?

Bee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - for life Svar med sitat
Gammel 15-02-08, 19:35   #48
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Før- og etter bilder?

Opprinnelig lagt inn av Bee, her.



Tusen takk snuppa!

Hvordan går det med deg forresten? Nådd målet?

Har Bee lagt ut bilder??? VIL SE!!!

Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 15-02-08, 21:34   #49
Bee
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordland
Alder: 42
Innlegg: 1.699
Bee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt likt

Sv: Før- og etter bilder?

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Har Bee lagt ut bilder??? VIL SE!!!

Hehe...ligger i bloggen min tror jeg.

Bee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - for life Svar med sitat
Gammel 15-02-08, 22:23   #50
MorStine
Seniormedlem
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Eidsvoll
Alder: 44
Innlegg: 1.651
MorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt likt

Sv: Før- og etter bilder?

Opprinnelig lagt inn av Bee, her.

Hehe...ligger i bloggen min tror jeg.

Hadde ikke tilgang dit visst...

__________________
Er nå i gang med LCHF
It's no hocus pocus, it's all about the focus!
MorStine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen diett Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Jippi! Jeg Klarte det. På sykkel til Hallingdal Kristian Livets lyse side 15 05-10-08 23:39
Før- og etterbilder monki Spørsmål og svar 2 26-03-07 17:09
Hva er best å spise før og etter trening? Spesielt etter. Iset Trening 35 22-06-06 21:42
Hva spiser dere før og etter trening? Tidligere bruker Trening 1 11-12-04 15:00


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no