Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Spis deg ned i vekt med Skaldeman

Resultater

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 22-02-08, 18:21   #1
N3rfh3rd
Juniormedlem
 
N3rfh3rd sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Romerike
Alder: 43
Innlegg: 16
N3rfh3rd er på en erverdig vei

Resultater

Hei

Er fersk her inne, fordi jeg syns det så mye triveligere ut her inne enn på en annen side jeg var aktiv på
Har akkurat begynt på Skaldeman og er inne i min femte dag Har måling på mandag og er kjempe spent. Det jeg lurte på er hva slags resultater har andre hatt her inne med Skaldemans?

- N3rfh3rder

__________________


N3rfh3rd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldemans Svar med sitat
Gammel 22-02-08, 19:48   #2
Ignite
Seniormedlem
 
Ignite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Østfold
Alder: 57
Innlegg: 3.205
Ignite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastisk

Sv: Resultater

Hei.

Vel jeg kjører Skaldeman, eller ihvertfall noe som ligner veldig. Har gjort dette i to omganger. Denne runden har jeg mistet 10 kilo på to måneder, hvilket er mer enn bra nok ettersom jeg drikker øl innimellom. Jeg er ikke ung lenger, så jeg vil ikke gå ned for fort pga av at huden ikke klarer på følge med. Ehhh det er ikke derfor jeg drikker øl, det gjør jeg fordi jeg liker øl ;-) Lykke til.

__________________

Ignite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbolivsstil Svar med sitat
Gammel 22-02-08, 21:27   #3
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Resultater

hehe og jeg... jeg drikker ikke ØL, men det er for at jeg ikke er så glad i øl

Jeg har kjørt skaldemen en god stund, men desverre betalte det seg ikke, men det kan være noen grunner til det. Jeg utviklet leddgikt på den tiden, gikk på mye betennelsesdempende.

Men jeg har GOD tro på vektnedgang på ketogen kost... for i min første periode med Atkins ( jeg kjørte veldig likt skaldeman, men kjente ikke til da) gikk jeg ned 25 kilo.

Stå på... dette klarer du!

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 23-02-08, 17:28   #4
N3rfh3rd
Juniormedlem
 
N3rfh3rd sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Romerike
Alder: 43
Innlegg: 16
N3rfh3rd er på en erverdig vei

Sv: Resultater

Opprinnelig lagt inn av Distrea, her.

hehe og jeg... jeg drikker ikke ØL, men det er for at jeg ikke er så glad i øl

Jeg har kjørt skaldemen en god stund, men desverre betalte det seg ikke, men det kan være noen grunner til det. Jeg utviklet leddgikt på den tiden, gikk på mye betennelsesdempende.

Men jeg har GOD tro på vektnedgang på ketogen kost... for i min første periode med Atkins ( jeg kjørte veldig likt skaldeman, men kjente ikke til da) gikk jeg ned 25 kilo.

Stå på... dette klarer du!

Tusen takk Er meget spent på dette og hatt noen få sprekker der jeg har endt opp ca. 40 - 50 kcal, men ellers har det gått greit

__________________


N3rfh3rd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldemans Svar med sitat
Gammel 23-02-08, 18:07   #5
Pc-snuppa
Medlem
 
Pc-snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus et sted
Alder: 52
Innlegg: 191
Pc-snuppa er virkelig snillPc-snuppa er virkelig snillPc-snuppa er virkelig snillPc-snuppa er virkelig snill

Sv: Resultater

Hei på deg

Går ikke på Skaldeman selv, men ville bare ønske deg velkommen til oss!
Håper du liker deg hos oss, for er er det mange som er i samme
båt og vil deg vel
Lykke til videre

__________________
Hilsen fra mei

Lavkarbo har gitt meg livet tilbake igjen!
Pc-snuppa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins :-) Svar med sitat
Gammel 24-02-08, 17:05   #6
N3rfh3rd
Juniormedlem
 
N3rfh3rd sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Romerike
Alder: 43
Innlegg: 16
N3rfh3rd er på en erverdig vei

Sv: Resultater

Opprinnelig lagt inn av Pc-snuppa, her.

Hei på deg

Går ikke på Skaldeman selv, men ville bare ønske deg velkommen til oss!
Håper du liker deg hos oss, for er er det mange som er i samme
båt og vil deg vel
Lykke til videre

Du snuppa, det var den koseligste velkomsten jeg noen gang har fått på ett nettforum
Takk for den, var en moral booster!

__________________


N3rfh3rd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldemans Svar med sitat
Gammel 24-02-08, 18:33   #7
Homer Simpson
Medlem
 
Homer Simpson sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 56
Innlegg: 387
Homer Simpson har en fantastisk aura rundt segHomer Simpson har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Resultater

Opprinnelig lagt inn av N3rfh3rd, her.

Hei

Har akkurat begynt på Skaldeman og er inne i min femte dag Har måling på mandag og er kjempe spent. Det jeg lurte på er hva slags resultater har andre hatt her inne med Skaldemans?

- N3rfh3rder

Hei og velkommen!

Jeg har holdt på i 3 mnd nå. På de første 11 dagene gikk jeg ned 4 kg. Men etter det så har det gått veldig tregt. Er nede i 6,5 totalt og er ikke helt fornøyd med det.

Har drukket pils (lavkarbo) litt for ofte kanskje, men tror at jeg spiser et eller annet som hindrer nedgangen. De "mistenkte" er ost, fløte, rømme og kaffe. Derfor skal jeg kutte ut alt det nå en stund og gradvis innføre en og en for å finne synderen.

Lykke til!

__________________


Homer Simpson er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 24-02-08, 19:10   #8
N3rfh3rd
Juniormedlem
 
N3rfh3rd sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Romerike
Alder: 43
Innlegg: 16
N3rfh3rd er på en erverdig vei

Sv: Resultater

Opprinnelig lagt inn av Ignite, her.

Hei.

Vel jeg kjører Skaldeman, eller ihvertfall noe som ligner veldig. Har gjort dette i to omganger. Denne runden har jeg mistet 10 kilo på to måneder, hvilket er mer enn bra nok ettersom jeg drikker øl innimellom. Jeg er ikke ung lenger, så jeg vil ikke gå ned for fort pga av at huden ikke klarer på følge med. Ehhh det er ikke derfor jeg drikker øl, det gjør jeg fordi jeg liker øl ;-) Lykke til.

Har aldre mye å si i denne sammenheng?

__________________


N3rfh3rd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldemans Svar med sitat
Gammel 24-02-08, 21:30   #9
andreas
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Østfold
Alder: 46
Innlegg: 48
andreas er ny på veien

Sv: Resultater

Thumbs up!

Gikk ned i overkant av 40kg på 7 måneder.

Jeg har en i min omgangskrets som ikke fikk det til, men det virker nå for meg. Har klokketro på Skaldeman.

Trivelig fyr i virkeligheten er han også.

andreas er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED Svar med sitat
Gammel 24-02-08, 21:37   #10
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Resultater

Må nesten si hei til deg her, andreas
Jeg håper du vil fortelle din historie, for alle med god fartstid i de forskjellige filosofiene er en utrolig stor ressurs for andre. Og det er ikke så mange Skaldeman'er her.

Velkommen skal du i hvertfall være

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 24-02-08, 21:47   #11
Tuppen
Seniormedlem
 
Tuppen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: ut i bygda utenfor ålesund
Alder: 40
Innlegg: 5.910
Tuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastisk

Sv: Resultater

jeg også tror du hadde vært en ressurs for flere her andreas...

velkommen

__________________
Tuppen er klar for 2008


- "målet er å være slank og fin til bryllupet sommeren 2009 "
Min Journal
Tuppen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo inntil videre Svar med sitat
Gammel 28-04-08, 10:35   #12
andreas
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Østfold
Alder: 46
Innlegg: 48
andreas er ny på veien

Sv: Resultater

Opprinnelig lagt inn av Distrea, her.

Må nesten si hei til deg her, andreas
Jeg håper du vil fortelle din historie, for alle med god fartstid i de forskjellige filosofiene er en utrolig stor ressurs for andre. Og det er ikke så mange Skaldeman'er her.

Opprinnelig lagt inn av Tuppen, her.

jeg også tror du hadde vært en ressurs for flere her andreas...

Takk takk. Problemet er at jeg har gått "lei" av å være ambassadør for lavkarbo i r/l . FOlk tar det for gitt at når man gjør det annerledes enn hva som er "normalen", så er man automatisk utpekt som en talsmann og må forsvare og fronte alle spørsmål og slutninge.r

p.t er jeg generell lavkarbo, etter Skaldemans definisjon; 10+. Jeg har mer enn 10+ igjen, men det passer meg bedre, siden jeg ikke har det så travelt.

Er for sjeldent her inne, men har begynt å lurke her mer og mer igjen i det siste. Skal forsøke å bidra med det jeg kan.
Stalltipset i dag, er å ikke vanskeliggjøre dette mer enn nødvendig. Skrell "løken" lag for lag, og finn roten\essensen til Skaldemans filosofi. Det er ikke så vanskelig. Det vanskelige er å fronte hverdagen og verden generelt, samt å bryte sine egne gamle rutiner og hva man er vant til.

andreas er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED Svar med sitat
Gammel 29-04-08, 12:46   #13
Pc-snuppa
Medlem
 
Pc-snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus et sted
Alder: 52
Innlegg: 191
Pc-snuppa er virkelig snillPc-snuppa er virkelig snillPc-snuppa er virkelig snillPc-snuppa er virkelig snill

Sv: Resultater

Opprinnelig lagt inn av Pc-snuppa, her.

Hei på deg

Går ikke på Skaldeman selv, men ville bare ønske deg velkommen til oss!
Håper du liker deg hos oss, for er er det mange som er i samme
båt og vil deg vel
Lykke til videre

Opprinnelig lagt inn av N3rfh3rd, her.

Du snuppa, det var den koseligste velkomsten jeg noen gang har fått på ett nettforum
Takk for den, var en moral booster!

Velbekomme!

__________________
Hilsen fra mei

Lavkarbo har gitt meg livet tilbake igjen!
Pc-snuppa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins :-) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Dette gir virkelig resultater! Janis Ketolysekuren 15 07-11-07 08:30
Noen med oppmuntrende resultater etter kostomleggingen? Mamsen Dr Lindbergs 14 19-09-07 14:35
Pilates og resultater Kanari Trening 16 09-05-07 11:33


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no