Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Overrasket over ketolyse ...

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 20-04-08, 12:32   #1
camillasnilsen
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Alder: 37
Innlegg: 25
camillasnilsen er på en erverdig vei

Overrasket over ketolyse ...

Jeg har gått på ketolyse i 2 uker nå, skal ned de 15 kiloene jeg har til overs fra svangerskapet.
Vekten har ikke gått så veldig mye ned (2 kilo) men jeg krymper jo noe sinnsykt i centimeter!
Jeg har nå krympet 7 cm rundt navlen, 5 cm rundt rumpa og 7 cm rundt livet!
det ser ut som om jeg krymper mest de stedene som trengs. Jeg har ganske kraftig overkropp med mye mage, bred midje og store pupper, og det er her jeg ser resultatene best.
Prøvde på meg en bukse str 38 nå (var str 44 når jeg startet på ketolyse). for 2 uker siden fikk jeg den bare til knærne. Nå fikk jeg den helt opp! den er litt kort over rumpa og jeg får den ikke igjen, men so what, jeg fikk den opp!
Jeg er jo nesten halvveis når det gjelder cm'ene, men har jo 13 kilo igjen til å være samme størrelse som før graviditeten...
Kan det ha seg sånn at man etter en graviditet veier mer ved samme størrelse enn før graviditeten?
Jeg får ikke dette regnestykket til å gå opp, hvis jeg skal fortsette å miste så mange centimeter i 13 kilo til kommer jeg jo til å krympe til ingenting...
Merkelig dette her!
Har blitt flink å gå på tur og muskler veier jo mer enn fett, men allikevel... Syns dette er rart altså!

camillasnilsen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-04-08, 20:49   #2
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Overrasket over ketolyse...

Du har nok ikke bygd mye muskler på de to ukene Hehe. det tar gaaaaanske lang tid å bygge en gram med muskler. Menne.. har hørt mye om at kroppen forandrer seg mye etter svangerskap, så noen nye oppdagelser må du nok regne med

Flott at ketolyse funker så bra for deg

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-04-08, 10:50   #3
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: Overrasket over ketolyse ...

Hei
Gratulerer med kjempeflott resultat både på vekt og centimeter. Det bør jo være sterkt motiverende for fortsatt innsats.
Lykke til videre nedover.
Vennlig Hilsen
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 28-04-08, 13:19   #4
camillasnilsen
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Alder: 37
Innlegg: 25
camillasnilsen er på en erverdig vei

Sv: Overrasket over ketolyse ...

Takk for svar=)
Har vært dårlig den siste uken, men nå er det påan igjen.
Jeg er dritt lei alt som inneholder egg, så nå må jeg finne på noe nytt å spise til frokost og lunsj. Men det skal gå bra=)
Tror kanskje jeg har gått opp igjen et kilo, har ikke vært på vekta enda i dag og gruer meg egentlig litt.
Tilbake i ketolyseverden fra i dag av!

camillasnilsen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-05-08, 12:43   #5
Sandy
Medlem
 
Sandy sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 156
Sandy er ny på veien

Sv: Overrasket over ketolyse ...

Skjønner hva du mener med å være lei egg! Her er et godt frokosttips som er redningen min i ukedagene:

En god neve frosne bringebær, 2 ss linfrøolje, ca 3 dl kaldt vann og 2 ss knuste linfrø blandes godt i blender. Tilsett så 30 gr. proteinpulver (jeg bruker skogsbærblanding 80 + 20 fra Multipower) og bland på nytt. Blir ca 4 dl deilig frokostshake som holder lenge.... Av og til tar jeg også en halv avokado, både pga av fettet og slik at shaken får en tykkere konsistens.

Sandy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-05-08, 18:20   #6
blaut
Juniormedlem
 
blaut sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: OPPE I NORD TROMS
Alder: 49
Innlegg: 23
blaut er på en erverdig vei

Sv: Overrasket over ketolyse ...

Superduper frokost pannekake er heller ikk så ille.
Man blir lei av å bare spise egg...

__________________
BLAUT
blaut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: KETOLYSE Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hmm. "Skummel" fett-observasjon på Ketolyse SkinnyToBe Ketolysekuren 13 20-01-08 11:48
Endre litt på Ketolyse. Nille eller andre som er flinke med forskjellige filosofier. SkinnyToBe Ketolysekuren 11 08-01-08 18:05
Fra ketolyse til SB? Monix South Beach 2 20-02-07 08:08
Hva er grunnen til at dere valgte ketolyse? Titti Ketolysekuren 12 26-10-06 02:34
Lavkarbo resurser HP Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 32 01-08-05 11:13


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no