Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#26 |
Juniormedlem
Medlem siden: Jan 2008
![]() |
Sv: Min 4 uke på ketolysekuren og har ikke fått de resultatene jeg håpet på ... Dessv
Hehe - nei jeg føler overhodet kke at du er på jakt etter å ta meg eller noe slikt, og det du sier er jo fornuftig nok. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#27 |
Seniormedlem
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Sverige
Alder: 46
![]() ![]() ![]() |
Sv: Min 4 uke på ketolysekuren og har ikke fått de resultatene jeg håpet på ... DessvHallaron: Vi kommer alle til å trappe opp på karbene når vi er ferdigslanket. Da mener jeg ikke at vi skal gå tilbake til det vi gjorde før, men en mellomting. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: GBP-operert 08.02.2011
![]() |
![]() |
#28 |
Juniormedlem
![]() |
Sv: Min 4 uke på ketolysekuren og har ikke fått de resultatene jeg håpet på ... DessvTenkte jeg skulle poste en liten oppdatering. For et par mnd siden var jeg litt oppgitt og sutret litt fordi jeg følte det stanget/stagnerte litt på kuren. Jeg reiste på ferie til Egypt og spiste relativt vanlig mat. Men med anderledes bakteriekultur fikk jeg problemer med magen. Dette ga seg ikke, og når jeg hadde vært hjemme i 10 dager måtte jeg innse at jeg måtte spise noe med stivelse i for å få ordning på magen. Det ble da til at jeg spiste normalt hjennom påsken og en uke etter påsken. Men jeg hadde liksom ikke gitt helt opp og startet opp på nytt igjen. Denne gangen har jeg vært enda mer oppmerksom på hva jeg spser og hvordan det påvirker kroppen. Følgende ser ut til å være partystopper for meg: Fløte og Pepsi max, fløten har jeg kutttet 100% ut og pepsien 90 % ut. Sammen med gåturer og vitaminer har dette gitt en lengt mer stabil og jevn nedgang. Nesten 15 kg ned og vesentlig bedre form enn i vinter, dette er motiverende. Min oppskrift blir altså: Gå turer, ta vitaminer, kutte ut fløte og Pepsi - det gir resultater for meg. Håper å Kunne logge -20 kg før sommerferien. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Støttemedlem
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 54
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Min 4 uke på ketolysekuren og har ikke fått de resultatene jeg håpet på ... DessvWOW så bra! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose
![]() |
![]() |
#30 |
Seniormedlem
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Fjerdingby
Alder: 58
Sv: Min 4 uke på ketolysekuren og har ikke fått de resultatene jeg håpet på ... DessvFlott!!!!
![]() |
![]() |
#31 |
Seniormedlem
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 57
Sv: Min 4 uke på ketolysekuren og har ikke fått de resultatene jeg håpet på ... DessvHei |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon
![]() |
![]() |
#32 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 65
![]() |
Sv: Min 4 uke på ketolysekuren og har ikke fått de resultatene jeg håpet på ... DessvJeg har gått på ketolysekuren siden i begynnelsen av mars, og jeg brukte nok 3 uker for å finne ut hva som virket for meg. Fløte har jeg kuttet ut, det stoppet opp vektnedgangen for meg. Det viktigste er å spise variert og iallfall 4 ganger for dagen. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ketolysekuren
![]() |
![]() |
#33 |
Medlem
Hvor: Oslo
Alder: 49
![]() ![]() ![]() |
Sv: Min 4 uke på ketolysekuren og har ikke fått de resultatene jeg håpet på ... DessvHei! |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Medlem
Hvor: Oslo
Alder: 49
![]() ![]() ![]() |
Sv: Min 4 uke på ketolysekuren og har ikke fått de resultatene jeg håpet på ... Dessvskulle seff være at jeg vipper mellom 63,8 og 65 kg.. hadde jeg vært nede på 56 hadde jeg jo vært strålende fornøyd!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Juniormedlem
![]() |
Sv: Min 4 uke på ketolysekuren og har ikke fått de resultatene jeg håpet på ... DessvHar jo nesten kuppa denne tråden nå jeg, men har lyst å dele mine videre erfaringer med dere. Det går jevnt den rette veien var på vekta i dag og da viste den -17 kg i forhold til starten i Januar. 1000 små ting i hverdagen er blitt lettere, bla annet en serdeles bratt bakke opp til huset mitt. Knyte skolisser, herje med ungene, jobbe i hagen OSV OSV. Når folk jeg ikke har snakket med på en lang stund begynner å stirre og spør om jeg har gått mye ned i vekt, så gjør jo ikke det noe heller.. hehe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Støttemedlem
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 54
Sv: Min 4 uke på ketolysekuren og har ikke fått de resultatene jeg håpet på ... Dessvsyns du er kjempe flink! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose
![]() |
![]() |
#37 |
Juniormedlem
![]() |
Sv: Min 4 uke på ketolysekuren og har ikke fått de resultatene jeg håpet på ... DessvDa kommer jeg nok ikke til å stresse det slik, så får jeg heller bevilge meg litt karber nå når jeg er på tur og heller ta en siste spurt inn mot sommeren når jeg kommer hjem.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 57
Sv: Min 4 uke på ketolysekuren og har ikke fått de resultatene jeg håpet på ... Dessvmen kan du ikke spise en bit 85% sjokolade da? er det krise? Flink er du.
![]() |
![]() |
#39 |
Juniormedlem
![]() |
Sv: Min 4 uke på ketolysekuren og har ikke fått de resultatene jeg håpet på ... Dessv
Tja.... Jeg har prøvd et par sånne atkinsbarer - og da gjorde magen opprør. Disse 85% sjokoladene kan jeg styre min begeistring for. Nei da får jeg heller være standhaftig og oppmuntres av å prøve gammelt tøy.. |
![]() |
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Lavt stoffskifte | MHM | Stoffskifte / hormonproblemer | 64 | 18-03-07 15:58 |