Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Juniormedlem
Medlem siden: Mar 2008
Alder: 38
![]() |
Ang å trekke fra sukker fra karbsene ...Kan man alltid trekke fra "herav sukker" fra totalt antall karber? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#2 |
Juniormedlem
![]() |
Sv: Ang å trekke fra sukker fra karbsene...Altså, kan jeg spise en sånn en dag? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Juniormedlem
Medlem siden: May 2007
![]() |
Sv: Ang å trekke fra sukker fra karbsene...Det er ikke riktig. Det er kun sukkeralkoholer du kan trekke fra. Sukkearter er sukker, så det er 20g kh ikke 9g kh. Har spurt Torkil om det og fikk dette svaret tilbake. Men det er ikke lett å vite. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ketolyse
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Alder: 46
![]() |
Sv: Ang å trekke fra sukker fra karbsene...Sukkeralkoholer kan en trekke fra, ikke sukkerarter tror jeg... Den baren legger stort beslag på dagen karbokvote, gjør den ikke? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Juniormedlem
Medlem siden: May 2007
![]() |
Sv: Ang å trekke fra sukker fra karbsene...Ja, hvis du spiser en slik bar så har du brukt opp dagskvoten for kh og vel så det. Vil heller anbefale deg å kjøpe en atkinsbar som inneholder kun 2g kh. Men vær obs på at det kan stagnere vekta. Til lørdagskos er det ok, men ikke bruk det som måltidserstatter. De er forresten veldig gode. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ketolyse
![]() |
![]() |
#6 |
Juniormedlem
![]() |
Sv: Ang å trekke fra sukker fra karbsene...tusen takk for svar=) |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Seniormedlem
Medlem siden: May 2005
Alder: 40
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ang å trekke fra sukker fra karbsene...Atkinsbarer har de i de fleste dagligvarebutikker med litt større utvalg, i allefall |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Har funnet mitt eget opplegg :)
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Sukker - en ulv i fåreklær | HP | Artikler | 15 | 03-04-09 09:23 |
Fakta og feiloppfatinger om Atkins Ernæringsmessige Tilnærming | HP | Atkins kosthold | 22 | 24-06-08 16:56 |
Utviklingen i Norsk kosthold 2005 | Fedonisten | Generell ernæringsdebatt | 6 | 04-02-06 08:20 |
Noen her som er glad i cola? Ikke etter å ha lest dette | Kristian | Generell ernæringsdebatt | 3 | 14-03-05 05:15 |