Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Fysisk og mental helse

Lavkarbo og eksamenslesing

Fysisk og mental helse Her er forumet for temaer som angår den fysiske helsen vår, og temaer som er knyttet til det mentale (feks. målsetting og motivasjon, eller om en blir oppstemt eller nedstemt i prosessen ved å legge om livsstilen og kostholdet sitt ol.).

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 04-05-08, 19:32   #1
Hårek
Juniormedlem

Hårek sin avatar

Medlem siden: May 2008
Alder: 41
Hårek er på en erverdig vei

Lavkarbo og eksamenslesing

Hei

Lurte på om noen vet hvordan ketolysedietten virker inn på konsentrasjonsevnen og det å lese tyngre fagstoff? Er jo eksamenstid nå, og har startet på ketolysekuren siden fredag, og var svimmel i hele helgen, er litt bedre nå, men ikke helt svimmelfri. Noen som har erfaringer med ketolysekur og konsentrasjonsevne?

Hårek er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egendefinert Svar med sitat
Gammel 04-05-08, 20:00   #2
Marita
Seniormedlem

Marita sin avatar

Medlem siden: May 2005
Alder: 40
Marita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjent

Sv: Lavkarbo og eksamenslesing

Jeg går på ketolyse og er selv i eksamensperioden nå på universitetet! Du sier ingenting om du er i ketose eller ei, men jeg var også svimmel i begynnelsen.. trøsten er, det går over..! Konsentrasjonsevnen min er akkurat som før nå, men det er klart, å gå fra å spise masse karber til fint lite karber er en omstillingsprosess for kroppen.. Hvis du føler at det går ut over konsentrasjonen din, kan du jo spise litt mer karber i eksamenstida.. så justerer du heller kroppen inn til lavkarbo når ferien kommer!

Gammel 04-05-08, 20:25   #3
Distrea
Støttemedlem

Distrea sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 54
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Vil bare signere det Marita sier! ... Viktig å heller ta inn litt ekstra karber enn å skli helt ut.

Lykke til

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 04-05-08, 20:35   #4
Hårek
Juniormedlem

Hårek sin avatar

Medlem siden: May 2008
Alder: 41
Hårek er på en erverdig vei

Takk for svar har vært i ketose siden Lørdags morgen, og ditto svimmel xD. Er jo en omstillingsprosess, håper iallefall at det går over snart får se ting litt ann i ukedagene som kommer, har vært litt lesepause denne langhelgen så ^^

Hårek er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egendefinert Svar med sitat
Gammel 04-05-08, 21:49   #5
Amica
Seniormedlem

Amica sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Trondheim
Alder: 40
Amica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt likt

Tror det kommer til å bli bedre, vennen Syntes jeg hadde det mye bedre den tida jeg var i ketose og gikk ned før lille vennen vår kom (da hadde jeg også eksamenstid). Mye bedre for kroppen og jobbe på jevnt blodsukker!

noen kilo lost, noen to go!

Amica er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egendefinert Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Atkins - selvpåført diabetes? Iset Generell ernæringsdebatt 45 12-06-09 21:12
Langvarig lavkarbo skadelig? Fast-i-fisken Lavkarbo generelt 6 08-12-06 00:12
Lavkarbo for de med liten tid og dårlig råd? Helene Lavkarbo generelt 17 25-10-05 22:30

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:15.