Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Mailadresser ...

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 21-05-08, 19:07   #1
tulla
Medlem

tulla sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
tulla har en fantastisk aura rundt segtulla har en fantastisk aura rundt seg

Mailadresser ...

Hvor får "Lavkarbopikene" mailadressene våre fra? Jeg har ikke bestilt noe hos de! Kjedelig å registrere seg på et forum som dette om info videreformidles

tulla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 21-05-08, 19:13   #2
Anne
Tar i mot hjelp....

Anne sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Mailadresser..

Hvis du ikke har mailadr din liggende åpent her, så er jeg helt sikker på at det ikke er gitt videre herfra fra ledelsen ihvertfall.

Kanskje du har handlet et annet sted eller er registrert et sted hvor mailadr din er synlig?

2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 21-05-08, 20:36   #3
Georgine
Supermoderator

Georgine sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Alder: 55
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Det blir ikke videreformidlet noen epostadresser herfra.

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 21-05-08, 20:38   #4
Distrea
Støttemedlem

Distrea sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 54
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

kanskje du kan spørre "lavkarbopikene"?

det er ikke blitt sendt her fra?... man kan jo fra profilen din sende deg mail i steden for PM.

Jeg har ikke fått no mail derfra, men er det fler som har erfart dette?

(nysgjerrig jeg)

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 21-05-08, 21:51   #5
matvraket
Seniormedlem

matvraket sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
Alder: 46
matvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastisk

har ikke erfart dette jeg heller..

(like nysgjerrig)

matvraket er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ida, fedonish Svar med sitat
Gammel 21-05-08, 23:23   #6
Lava
Seniormedlem

Lava sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Ikke fått mail jeg heller... merkelig?

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet... Svar med sitat
Gammel 22-05-08, 00:40   #7
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 45
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Jeg har heller ikke bestilt noe fra lavkarbopikene, men jeg har registrert meg der, og får mail. Er det mulig at du kan ha gjort det samme?

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 22-05-08, 16:59   #8
Solskinn
Medlem

Solskinn sin avatar

Medlem siden: May 2008
Alder: 67
Solskinn er en juvelSolskinn er en juvelSolskinn er en juvel

Opprinnelig lagt inn av photobscura, her.

Jeg har heller ikke bestilt noe fra lavkarbopikene, men jeg har registrert meg der, og får mail. Er det mulig at du kan ha gjort det samme?

Jeg var innom og så litt på det skjemaet som kom opp når man registrerte ny kunde. Prøv å fjerne den hukken som står i boksen for nyhetsbrev, nederst

Gammel 22-05-08, 17:12   #9
Solskinn
Medlem

Solskinn sin avatar

Medlem siden: May 2008
Alder: 67
Solskinn er en juvelSolskinn er en juvelSolskinn er en juvel

.. og forresten.. siden eg alltid er glad og fornøyd, så finner jeg frem nokre mørke skyer og sier noe stygt om nevnte nettside. Snu dokker vekk:

De har en forferdelig plagsom bevegelig reklame nederst til venstre. Det går ikke an å bli kvitt den ved å forminske siden, heller ikke ved å deaktivere shockwave flash object - tillegg i IE. Sistnevnte tar knekken på de fleste slike. Men eg er ingen dataekspert, så det finnes sikkert bedre metoder då.

Så det er grunnen til at det er lite sol på den nettsiden

(Jeg bryr meg ikke nok til å gidde å sende kritikken til rette vedkommede)

Gammel 22-05-08, 17:56   #10
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Nei nei, jeg VIL ha nyhetsbrevet jeg. Syne det er helt fint. Og jeg er veldig obs på avkrysning når det gjelder nyhetsbrev.

Reklamen her over som er for Lavkarbopikene, Lavkarbo Kafé og Ketolyse blir du nok ikke kvitt, og jeg synes det må være greit når det er såpass relevant, og gir dessuten reklameinntekter til et forum det tar mye tid og krefter å drifte

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 22-05-08, 18:01   #11
Alyssa
Seniormedlem

Alyssa sin avatar

Medlem siden: Aug 2006
Alder: 48
Alyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastisk

Solskinn tenkte nok ikke på reklamen her på forumet, men inne på sidene til lavkarbopikene. Og den er jeg helt enig i, blir så svimmel av at det ruller og går nede til venstre hele tiden.

Alyssa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 22-05-08, 18:31   #12
HP
Systemutvikler

HP sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 49
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av tulla, her.

Hvor får "Lavkarbopikene" mailadressene våre fra? Jeg har ikke bestilt noe hos de! Kjedelig å registrere seg på et forum som dette om info videreformidles

Vi videreformidler ikke brukeres epost-adresser til noen tredjepart. Utover at Lavkarbopikene (og andre) kjøper annonseplass her så har vi ikke noe samarbeid med andre nettsteder.

Gammel 22-05-08, 18:42   #13
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Hvor: Sola
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Det er nok lurere å spørre lavkarbopikene om dette, eller feks. ha en overskrift som gjør at lavkarbopikene-administrasjonen faktisk vet at tråden handler om DEM slik at de leser tråden.

*Fan av godt beskrivende overskrifter*

Gammel 22-05-08, 19:59   #14
Hedda:)
Seniormedlem

Hedda:) sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Hedda:) er en juvelHedda:) er en juvelHedda:) er en juvel

Hei

Lavkarbopikene.no sender ikke mail til andre enn de som har registrert seg som kunde i nettbutikken.

Har man registrert seg kan man selv logge seg inn i nettbutikken og redigere sin profil. Der kan man velge om man ønsker å motta nyhetsbrev eller ikke.

Nyhetsbrevene sender vi ut til våre kunder slik at de skal bli oppmerksomme på spesielle tilbud, eller når vi får inn nye varer i butikken. Dette er en tjeneste som er ønsket av mange. Som sagt er det valgfritt om man ønsker å motta dette.

Om det er andre som har spørsmål omkring dette eller annet som gjelder Lavkarbopikene.no ser vi helst at dette rettes til: kundeservice@lavkarbopikene.no

Min journal
Hedda:) er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 22-05-08, 20:17   #15
Betzy Boop
Juniormedlem

Medlem siden: Apr 2008
Betzy Boop er på en erverdig vei

Skjønner jo at folk syns det er kjedelig å motta reklame osv,når men ikke er klar over at man faktisk har registrert seg.. Der er jeg helt enig..

Skjønner også at folk har forskjellig syn på om en side er god eller bra..
At ting hopper eller ruller kan virke forstyrrende er jo også et poeng..

Selv synes jeg siden til Lavkarbopikene er helt topp.
Helt imponert over alt de har fått til på så kort tid..
Har i alle fall gjort meg en kjempetjeneste ved å samle så mye bra produkter på et sted.

Stå på Lavkarbopikene,jeg heier på dere.

Betzy Boop er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 22-05-08, 20:21   #16
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Betzy Boop, her.

Selv synes jeg siden til Lavkarbopikene er helt topp.
Helt imponert over alt de har fått til på så kort tid..
Har i alle fall gjort meg en kjempetjeneste ved å samle så mye bra produkter på et sted.

Stå på Lavkarbopikene,jeg heier på dere.

Jeg også. Folk har etterlyst en norsk slik butikk i mange år, og når den endelig kommer og faktisk er såpass bra som den er, syter alle over ditt og datt, det er helt utrolig. Snakker ikke om folk i DENNE tråden nå altså, bare så det er sagt. Men jeg skjønner ikke hvor all denne sytingen kommer fra. Jeg er sjeleglad vi endelig har fått et så bra tilbud her i Norge og slipper å bestille alt fra utlandet, og synes man denne nettbutikken er så ræva så lar man bare være å bestille? Jeg liker ikke syting og kjenner jeg blir provosert når lavkarbopikene får så mye urettmessig pes!

Sånn, det var dagens.

Gammel 22-05-08, 20:44   #17
tulla
Medlem

tulla sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg også. Folk har etterlyst en norsk slik butikk i mange år, og når den endelig kommer og faktisk er såpass bra som den er, syter alle over ditt og datt, det er helt utrolig. Snakker ikke om folk i DENNE tråden nå altså, bare så det er sagt. Men jeg skjønner ikke hvor all denne sytingen kommer fra. Jeg er sjeleglad vi endelig har fått et så bra tilbud her i Norge og slipper å bestille alt fra utlandet, og synes man denne nettbutikken er så ræva så lar man bare være å bestille? Jeg liker ikke syting og kjenner jeg blir provosert når lavkarbopikene får så mye urettmessig pes!

Sånn, det var dagens.

?????????????????????????????????????????????????? +

Gammel 22-05-08, 20:47   #18
tulla
Medlem

tulla sin avatar

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Vi videreformidler ikke brukeres epost-adresser til noen tredjepart. Utover at Lavkarbopikene (og andre) kjøper annonseplass her så har vi ikke noe samarbeid med andre nettsteder.

Takk for ryddig svar!

Gammel 22-05-08, 21:17   #19
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Opprinnelig lagt inn av tulla, her.

?????????????????????????????????????????????????? +

Jeg snakker helt generelt altså, det var ikke myntet på deg eller denne tråden.

Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:46.