Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Nilleuke

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 26-05-08, 22:04   #1
Ninetter
Juniormedlem
 
Ninetter sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Innlegg: 41
Ninetter er på en erverdig vei

Nilleuke

Jeg trenger en ny pangstart. Har hatt en tid med unnasluntringer og "en til det skader ikke". Noen være med på en Nille uke^^?

(BTW, Nilleuke? etter den alltid like hjelpsomme Nille her på forumet?, hun har uansett svart på ganske mange spørsmål jeg noen gang har hatt å komme med, og er også en grunn til at jeg ikke har blitt medlem men enda sjekket forumet hver dag. Hun har svart på det meste)

__________________
Lykkelig



Ninetter er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse-ish Svar med sitat
Gammel 26-05-08, 23:25   #2
Megvel
Seniormedlem
 
Megvel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 51
Innlegg: 2.547
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: Nilleuke

Jeg bare ser på 2006-2008-en din her og måper.. Har vinni før du har begynt du!!!

__________________
Nyttårsforsett: Å spise kun god mat som er bra for meg. Nå konvertert Atkins-spiser!!! Min journal-velkommen inn! Jeg er bestandig frisk, sånn er det! Ammehjelpen

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat
Gammel 26-05-08, 23:48   #3
Ninetter
Juniormedlem
 
Ninetter sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Innlegg: 41
Ninetter er på en erverdig vei

Sv: Nilleuke

hehe:P men har dessverre 9-10 kg ijen før jeg når mitt mål sliter litt med disse kjenner jeg, og vil derfor ha motivasjon^^, men tusen takk for den fine kommentaren!!

__________________
Lykkelig



Ninetter er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse-ish Svar med sitat
Gammel 26-05-08, 23:52   #4
Søster
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Alder: 48
Innlegg: 145
Søster er ny på veien

Sv: Nilleuke

Jeg vil være med Vekten går seint ned og jeg har derfor lyst til å prøve en uke uten søtningsstoffer (hjelp ), og spise mest mulig etter boken.

Søster er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på ketolyse :-) Svar med sitat
Gammel 26-05-08, 23:58   #5
Ninetter
Juniormedlem
 
Ninetter sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Innlegg: 41
Ninetter er på en erverdig vei

Sv: Nilleuke

jaaa det høres flott ut!! når vil du starte^^,? kommer det andre kan de lempe seg på^^

__________________
Lykkelig



Ninetter er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse-ish Svar med sitat
Gammel 27-05-08, 08:13   #6
Megvel
Seniormedlem
 
Megvel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 51
Innlegg: 2.547
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: Nilleuke

Men ojoj. Vet forresten veldig bra at de siste er hardest, og de gikk på nilling. Måtte kutte andre søtstoffer enn splenda helt. Til slutt, da kroppen sa "okeida, litt til" så måtte jeg faktisk slutte for ellers måtte jeg ha kjøpt bare nye klær . 38 holdt liksom

__________________
Nyttårsforsett: Å spise kun god mat som er bra for meg. Nå konvertert Atkins-spiser!!! Min journal-velkommen inn! Jeg er bestandig frisk, sånn er det! Ammehjelpen

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat
Gammel 27-05-08, 08:58   #7
Søster
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Alder: 48
Innlegg: 145
Søster er ny på veien

Sv: Nilleuke

Opprinnelig lagt inn av Ninetter, her.

jaaa det høres flott ut!! når vil du starte^^,? kommer det andre kan de lempe seg på^^

Kan starte med en gang om du vil Bare si i fra når du er klar du. Har ikke gjort dette før, er det spesielle ting jeg skal passe på? Eller er det bare å spise rent kjøtt/fisk, unngå melkeprodukter og søtningsstoffer, + drikke masse vann?

Søster er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på ketolyse :-) Svar med sitat
Gammel 27-05-08, 09:13   #8
karbolia
Medlem
 
karbolia sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Fredrikstad
Innlegg: 355
karbolia er ny på veien

Sv: Nilleuke

Nilleuke? Hva vil det egentlig si? Er det noe mer enn sånn jeg har spist de siste 5 ukene?

Altså kun vann å drikke og kun lovlig mat?

Eller er det noe ekstra dere skal gjøre...eller knipe inn på? *nysgjerrigpetra*

__________________
Hemmelige sjokoladedrømmer
uke 1: - 3,4 uke 4: -3,2
uke 2: - 3,6 uke 5: -3,8
uke 3: - 4,0 uke 6: -3,4
totalt: - 21,4 kg
karbolia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 27-05-08, 10:18   #9
Ninetter
Juniormedlem
 
Ninetter sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Innlegg: 41
Ninetter er på en erverdig vei

Sv: Nilleuke

Alt by the book

__________________
Lykkelig



Ninetter er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse-ish Svar med sitat
Gammel 27-05-08, 10:34   #10
Søster
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Alder: 48
Innlegg: 145
Søster er ny på veien

Sv: Nilleuke

Er det greit å spise hvitost og Cottage cheese? Hva med sukrin, går det i samme gruppe som de andre søtningsstoffene?

Har akkurat spist dagens første måltid, bacon og eggerøre badet i meierismør. Synes at det smakte veldig salt og en smule kvalmende Greide ikke å spise opp alt, men ble veldig mett da.

Søster er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på ketolyse :-) Svar med sitat
Gammel 27-05-08, 12:48   #11
Ninetter
Juniormedlem
 
Ninetter sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Innlegg: 41
Ninetter er på en erverdig vei

Sv: Nilleuke

tror man skal være forsiktig på meieri produkter(.. vanskelig.. rømme.. mmm^^) Sukrin er vell sukker/kunstig:P

__________________
Lykkelig



Ninetter er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse-ish Svar med sitat
Gammel 27-05-08, 13:04   #12
Ninetter
Juniormedlem
 
Ninetter sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Innlegg: 41
Ninetter er på en erverdig vei

Sv: Nilleuke

Frokosten min ble veldig tynnxD en kald pølse(GILDE!!) med 3 karber.... og litt agurk^^, til lunsj spiste jeg en og en halv håndfull med salat, kjøttdeig med masse krydder og masse smeltet ost på toppen(jaja jeg vet, men har sjekket om vektnedgangen fortsetter hvis jeg spiser ost) Ellers har jeg drukket rund 2 liter vann^^,

__________________
Lykkelig



Ninetter er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse-ish Svar med sitat
Gammel 27-05-08, 22:59   #13
Ninetter
Juniormedlem
 
Ninetter sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Innlegg: 41
Ninetter er på en erverdig vei

Sv: Nilleuke

middagen bestod av 2 pølser(engelske pølser med 1 kh per pølse:P) 2 egg, bacon salat og jalapeno^^ hadde også 2 fiskekaker før idag^^

__________________
Lykkelig



Ninetter er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse-ish Svar med sitat
Gammel 02-06-08, 23:20   #14
Søster
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Alder: 48
Innlegg: 145
Søster er ny på veien

Sv: Nilleuke

Hei! Hvordan har det gått med deg? Jeg må tilstå at jeg trolig ikke har vært flink nok til å kunne si at jeg har hatt en nilleuke Har spist ost og andre feite meieriprodukter. Men jeg har greid å kutte ut sukkerfri sjokolade og lettbrus. I tillegg har jeg prøvd å spise mer fisk og grønnsaker. Og det er jeg egentlig veldig fornøyd med. Jeg merker at suget nå stort sett er borte og jeg er ikke så sulten lenger. Ketosestixen viser at jeg fortsatt er i ketose, men likevel virker det ikke som at jeg går ned i vekt. Har ingen tanker om å vende tilbake til mitt gamle kosthold, for det er så godt å slippe å være en "sukkerslave" Men lurer jo litt på om kroppen noen gang vil slippe noen kilo Og er det tilfelle at dette er min trivselsvekt, så er det i såfall kroppens trivselsvekt og ikke min

Søster er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på ketolyse :-) Svar med sitat
Gammel 03-06-08, 07:34   #15
Max
Seniormedlem
 
Max sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Nettopp!
Alder: 45
Innlegg: 3.909
Max er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastisk

Sv: Nilleuke

Jeg er med, dersom dere niller!

Ketostixen har jeg ikke hatt utslag på siden i høst lell, men nå er det strenge regler for matinntak og trening, for jeg sliter også med de siste 7-10 kiloene.

__________________
På tide å bytte signatur...?
Max er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse! Svar med sitat
Gammel 11-06-08, 23:08   #16
Ninetter
Juniormedlem
 
Ninetter sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Innlegg: 41
Ninetter er på en erverdig vei

Sv: Nilleuke

for å si det rett ut så "dreit" nilleuken min seg ut den gang:P er ikke så flink med nillingxD må alltid juksexDxD

__________________
Lykkelig



Ninetter er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse-ish Svar med sitat
Gammel 12-06-08, 11:39   #17
Søster
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Alder: 48
Innlegg: 145
Søster er ny på veien

Sv: Nilleuke

Jaja, da var vi to da Jeg greide som sagt å kutte ut sukkerfri sjokolade og brus. Jeg har også peist på med mer fett, kuttet ut magnesiumtablettene og drikker enda mer vann. Og det ser ut til å virke Vekten har begynt å gå nedover og jeg er mett og fornøyd
Men jeg greier meg ikke uten cc og hvitost, det må jeg bare ha

Kanskje du bør satse på å gjøre små forandringer i stedet for å ta alt på en gang?

Søster er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på ketolyse :-) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Nilleuke? søt uten sukker Spørsmål og svar 2 20-05-08 20:30
Ny nilleuke fra mandag 10 ... michij Ketolysekuren 42 18-03-08 22:13


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no