Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Damen fra helsekostbutikken

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 16-01-05, 23:09   #1
Tidligere bruker
Gjest

Damen fra helsekostbutikken

*Slettet*

Sist redigert av Tidligere bruker : 12-08-06 kl 08:17.
  Svar med sitat
Gammel 16-01-05, 23:15   #2
sommerfugl
Il Mio Angelo Piccolo

sommerfugl sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Molde
Alder: 40
sommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurs

åh, gleder meg!! tror du de får sånne bakemiks og sånn og, eller er det bare sjokolader...?

Gammel 16-01-05, 23:15   #3
sommerfugl
Il Mio Angelo Piccolo

sommerfugl sin avatar

sommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurs

ops, feil smil, hehe

Gammel 16-01-05, 23:30   #4
sommerfugl
Il Mio Angelo Piccolo

sommerfugl sin avatar

håper de får inn masse masse godt!!

Gammel 16-01-05, 23:39   #5
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av sommerfugl

åh, gleder meg!! tror du de får sånne bakemiks og sånn og, eller er det bare sjokolader...?

Jeg jobber i Life og vi har fått inn bakemix, 3 forskjellige typer sjokolade (crisp, milk og mint), shakemixer, ferdige shaker og 3 forskjellige Advantage-bars (decadence, hazelnut crunch (denne var nyyydelig!!) og Fruits of the forest.
Håper vi får flere.

Gammel 16-01-05, 23:44   #6
sommerfugl
Il Mio Angelo Piccolo

sommerfugl sin avatar

er det en life butikk i tromsø? *håpe*

Gammel 02-02-05, 19:41   #7
Nirren
Medlem

Nirren sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Hvor: I hedmark
Alder: 52
Nirren er en juvelNirren er en juvelNirren er en juvel

hjelp...

Hei!! var også på helsekost i dag. Tenkte å kjøpe sojaprotein, men damen bak disken visste ikke hva det var. Så det i noen oppskrifter, men jeg er helt fersk, så vet du eller noen andre hva det evt heter og hvor jeg får kjøpt det?? Skal bruke det til pizzadeig og vafler?? Hjelp!! Hilsen Nirren

Opprinnelig lagt inn av CrizzBee

På fredag var jeg innom en helsekostbutikk for å spørre om de hadde fått inn Atkinsprodukter. Hun så dumt på meg så sa hun:"Hva er det for noe"? Trodde hun bare fleipa så jeg begynte å le:rødme: Men etter å ha sett nøye på henne forstod jeg at hun mente alvor med det! Klarte ikke å beskreive hva Atkins produkter er for noe for jeg var helt sikker på at damen visste hva Atkinsprodukter er foe noelystre:
Igår var jeg igjen innom butikken var det en ann dame (hun visste hva Atkinsprodukter er for noe) å hun kunne fortelle meg at hun skulle bestille Atkinsprodukter så nå er det bare å vente på det!!!!!

Nirren er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 02-02-05, 21:30   #8
friflex
Seniormedlem

friflex sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Sunnmøre
Alder: 45
friflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt av

Advantage Hazelnut Crunch var bra ja, ellers var det ikke så mye av det jeg syns var noe særlig av de sjokoladene/barene jeg har prøvd.

Prøvde en sånn breakfast-bar da jeg var i London, dn syns jeg smakte så ille at det var så vidt jeg klarte og svelge..

Status per 20.02.05: 84,9kg fordelt på 183cm
Endelig mål: underkant av 80kg om jeg ikke er fonøyd med fasongen innen den tid
friflex er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert sunnkost a la lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 02-02-05, 22:55   #9
Musti
Seniormedlem

Musti sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
Hvor: Østfold
Musti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressurs

Sitat:

Hei!! var også på helsekost i dag. Tenkte å kjøpe sojaprotein, men damen bak disken visste ikke hva det var. Så det i noen oppskrifter, men jeg er helt fersk, så vet du eller noen andre hva det evt heter og hvor jeg får kjøpt det?? Skal bruke det til pizzadeig og vafler?? Hjelp!! Hilsen Nirren

Du kan få kjøpt soyaprotein på helsekosten (Life) men her jeg bor hadde de bare med smak. Nå fant jeg ikke ut hvor i landet du bor,- men jeg kjøpte soyaprotein i Sverige og betalte 99.- pr. kilo. Vet at det går ann å få kjøpt på nettet også ... men da var det mye dyrere. Mener linken er nevnt i soyabrød-tråden .. eller var det soya-pizza-bunn-tråden tro.

Lykke til!

"Snille" jenter får ingenting....

Musti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-02-05, 21:52   #10
Nirren
Medlem

Nirren sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Hvor: I hedmark
Alder: 52
Nirren er en juvelNirren er en juvelNirren er en juvel

Opprinnelig lagt inn av Musti

Du kan få kjøpt soyaprotein på helsekosten (Life) men her jeg bor hadde de bare med smak. Nå fant jeg ikke ut hvor i landet du bor,- men jeg kjøpte soyaprotein i Sverige og betalte 99.- pr. kilo. Vet at det går ann å få kjøpt på nettet også ... men da var det mye dyrere. Mener linken er nevnt i soyabrød-tråden .. eller var det soya-pizza-bunn-tråden tro.

Lykke til!

'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' ''''''''''''''''''''''
Takk skal du ha Musti. Jeg har bare funnet med smak og jeg har vel ikke så lyst på pizza med jordbærsmak.....og det er jo såååååååå dyrt.
Alt er dyrere her i Norge!! Det er ikke billig å være sunn...

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fakta og feiloppfatinger om Atkins Ernæringsmessige Tilnærming HP Atkins kosthold 22 24-06-08 16:56
kostholdtips fra dagbladet.. mofe Generell ernæringsdebatt 4 10-12-04 15:35
Har Fått Svar Fra Vg !! Nille Nyheter / media 13 09-12-04 10:00

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:28.