Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Kan man gå ned for fort i vekt?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 18-06-08, 21:41   #1
lill
Gjest
 
Innlegg: n/a

Kan man gå ned for fort i vekt?

Jeg har nå gått på ketolyse i temmelig nøyaktig 2 mnd og har gått ned 10 kg. Er det for mye for fort? Jeg har spist vanlig ketolysemat. Har vært hos legen og tatt blodprøver nå bare i tilfelle....

  Svar med sitat
Gammel 18-06-08, 21:54   #2
Nike
Seniormedlem
 
Nike sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 44
Innlegg: 847
Nike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlys

Sv: Kan man gå ned for fort i vekt?

Nei, jeg synes ikke dette er urovekkende fort - men stor honnør for kjempeflott resultat - noe av det er nok vann, dersom vi for enkelhets skyld antar at minst 2 av de 10 kiloene er vann, har du gått ned 1 kg i uken, hvilket er helt topp!

Nike er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kalrestr/ Ren mat Svar med sitat
Gammel 18-06-08, 23:24   #3
Løvetann
Medlem
 
Løvetann sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Bor på landet
Innlegg: 471
Løvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt likt

Sv: Kan man gå ned for fort i vekt?

Opprinnelig lagt inn av lill, her.

Jeg har nå gått på ketolyse i temmelig nøyaktig 2 mnd og har gått ned 10 kg. Er det for mye for fort? Jeg har spist vanlig ketolysemat. Har vært hos legen og tatt blodprøver nå bare i tilfelle....

Gratulerer med flott resultat! Hvis du ellers har det bra, er det nok ingen grunn til å bekymre seg for raske resultater. Vi er nok noen som hadde ønsket oss en slik fremgang.

Kan du ikke fortelle litt om hva du har gjort for å få det til?

__________________
Skriver om hverdagen min på ketolysekur her: http://fruloevetannsdiett.blogspot.com/



Løvetann er avlogget   Min kostholdsfilosofi: For tida pause. Ellers lavkarbo/ketolyse/Skaldeman Svar med sitat
Gammel 19-06-08, 10:27   #4
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 66
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: Kan man gå ned for fort i vekt?

Gratulerer med godt resultat. Skulle ønske at dette også var min problemstilling.

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-06-08, 11:45   #5
screwball
Seniormedlem
 
screwball sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Tromsø
Alder: 45
Innlegg: 564
screwball er ny på veien

Sv: Kan man gå ned for fort i vekt?

Opprinnelig lagt inn av lill, her.

Jeg har nå gått på ketolyse i temmelig nøyaktig 2 mnd og har gått ned 10 kg. Er det for mye for fort? Jeg har spist vanlig ketolysemat. Har vært hos legen og tatt blodprøver nå bare i tilfelle....

Jeg har gått ned 20kg på 10 uker og er i kanonform sammenlignet med utgangspunktet, så tror ikke det er skummelt nei. Stå på videre!!!

__________________

Har spist meg ned 30kg og holdt vekta i over to år nå.
2,5 år på lavkarbo - ikke en kur men en livsstil!
screwball er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo under 30g karbo pr dag - masse proteiner. Svar med sitat
Gammel 19-06-08, 12:42   #6
Thorwald
Medlem
 
Thorwald sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Alder: 54
Innlegg: 303
Thorwald er en juvelThorwald er en juvelThorwald er en juvel

Sv: Kan man gå ned for fort i vekt?

Hei og gratulerer med flott resultat!

Jeg har lest at en del leger/fagfolk ikke anbefaler at man går ned mer enn en kilo i uken. Begrunnelsen for en slik anbefaling vet jeg imidlertid ikke. Jeg diskuterte forøvrig dette med en venn av meg som er lege, og også han etterlyste forklaringen på en slik anbefaling. Det eneste jeg synes å huske som begrunnelse var at kroppen trengte tid til å omstille seg, men det er godt mulig at et slikt råd er begrunnet i at man med tradisjonelt kosthold blir nødt til å redusere kaloriinntaket for å få slike resultater og at det av den grunn kanskje ikke er formålstjenelig. Dersom det er noen der ute som kan belyse og begrunne hvorfor man tradisjonelt får råd om at man ikke skal gå ned mer enn en kilo i uken, så ville jeg altså blitt takknemlig for svar.

Ha en riktig fin dag alle sammen!

__________________


Thorwald er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Optimal ernæring Svar med sitat
Gammel 19-06-08, 12:47   #7
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 66
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: Kan man gå ned for fort i vekt?

Mener å ha lest at dersom man går ned for fort så risikerer man å få mye overflødig hud.

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-06-08, 13:00   #8
Vibeke-67
Seniormedlem
 
Vibeke-67 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 56
Innlegg: 1.934
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Kan man gå ned for fort i vekt?

Hei og grattis!
tror det stemmer det som pearl sier, at om du går for fort ned risikerer man å få mye overflødig hud. men det kommer jo også an på hvor mye du går ned på kort tid, da! Jeg har gått ned ca 15 kg på ca ett år, går ned ca ett til to kg i måneden. det går ikke fort akkurat, men jeg tenker ikke noe over det. har god tid. Huden har strammet seg opp ganske bra, bare litt slapt under overarmene, men det kan kanskje trening hjelpe på?
men naboen min gikk ned ca 70 kg på et år !!! og mye slapt.
Så det er noen en sammenheng mellom hvor mye og hvor kjapt da?
men det er jo litt vanskelig å kontrollere da, hvis man holder dietten og gjør det man skal. Kanskje det stopper opp etter en stund?

uansett - lykke til videre!

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat
Gammel 19-06-08, 13:33   #9
lill
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Kan man gå ned for fort i vekt?

Opprinnelig lagt inn av Løvetann, her.

Kan du ikke fortelle litt om hva du har gjort for å få det til?

Hm. Det vet jeg ikke helt. Jeg har spist som enbefalt i ketolyseboka, og i tillegg har jeg både drukket cola light, spist masse store ifa, baconchips og sukkerfri sjokolade/vingummi... Kanskje jeg bare har anlegg for ketolyse?

I tillegg har jeg trent forsiktig, og så har jeg små barn som jeg løper en del etter

  Svar med sitat
Gammel 19-06-08, 16:34   #10
Løvetann
Medlem
 
Løvetann sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Bor på landet
Innlegg: 471
Løvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt likt

Sv: Kan man gå ned for fort i vekt?

Opprinnelig lagt inn av lill, her.

Hm. Det vet jeg ikke helt. Jeg har spist som enbefalt i ketolyseboka, og i tillegg har jeg både drukket cola light, spist masse store ifa, baconchips og sukkerfri sjokolade/vingummi... Kanskje jeg bare har anlegg for ketolyse?

I tillegg har jeg trent forsiktig, og så har jeg små barn som jeg løper en del etter

"Anlegg for ketolyse"! Sukk. *misunnelig*

De små barna sørger nok for at du får vesentlig mer mosjon enn meg.

Lykke til videre! Skal bli spennende å følge med deg.

__________________
Skriver om hverdagen min på ketolysekur her: http://fruloevetannsdiett.blogspot.com/



Løvetann er avlogget   Min kostholdsfilosofi: For tida pause. Ellers lavkarbo/ketolyse/Skaldeman Svar med sitat
Gammel 19-06-08, 20:16   #11
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: Kan man gå ned for fort i vekt?

Hei
Det finnes nye, Svenske undersøkelser som indikerer at de som går fortest og mest ned, har størst sjanse for å unngå vektøkning etter slankekuren.
Lykke til
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 19-06-08, 20:20   #12
Nike
Seniormedlem
 
Nike sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 44
Innlegg: 847
Nike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlys

Sv: Kan man gå ned for fort i vekt?

Opprinnelig lagt inn av Torkil, her.

Hei
Det finnes nye, Svenske undersøkelser som indikerer at de som går fortest og mest ned, har størst sjanse for å unngå vektøkning etter slankekuren.
Lykke til
Torkil

Kan du si noe om hva dette skyldes?

Nike er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kalrestr/ Ren mat Svar med sitat
Gammel 19-06-08, 20:43   #13
noli
Medlem
 
noli sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Alder: 39
Innlegg: 132
noli har en fantastisk aura rundt segnoli har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Kan man gå ned for fort i vekt?

Ja, det hadde vært interessant. Jeg har nemlig alltid lært at det er omvendt.

__________________


noli er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-06-08, 10:31   #14
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 66
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: Kan man gå ned for fort i vekt?

Opprinnelig lagt inn av Torkil, her.

Hei
Det finnes nye, Svenske undersøkelser som indikerer at de som går fortest og mest ned, har størst sjanse for å unngå vektøkning etter slankekuren.
Lykke til
Torkil

Søren og.

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-06-08, 13:36   #15
Vibeke-67
Seniormedlem
 
Vibeke-67 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 56
Innlegg: 1.934
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Kan man gå ned for fort i vekt?

Opprinnelig lagt inn av Pearl, her.

Søren og.

Ja ikke sant.... tror ikke helt på disse svenskene nei

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat
Gammel 27-06-08, 07:29   #16
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: Kan man gå ned for fort i vekt?

Hei
Jeg fikk opplysningene fra de som driver Evjeklinikken, det var en Svensk undersøkelse som viste at de som går fortest ned hadde større sjanse for å beholde målvekten, enn de som gik sent ned i vekt.
Det var veldig overraskende og må bekreftes i andre studier før det blir en sannhet. Men man trenger i hvert tilfelle ikke være redd for at det går for fort. Det med løs hud har jeg lite tro på. Journalisten i Vi Menn, som gikk ned 25 kilo på 100 dager har ikke for mye løs hud. Jeg er ganske sikker på at det har med utgangspnktet å gjøre. Har man fettfold nederst på magen (hengemage) vil ingen slanking kunne fjerne den , men selvfølgelig gjøre den tynnere. Den må opereres bort med bukplastikk ETTER man er ferdig med slankingen.
Vennlig Hilsen
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 27-06-08, 10:04   #17
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 66
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: Kan man gå ned for fort i vekt?

Opprinnelig lagt inn av Torkil, her.

Hei
Har man fettfold nederst på magen (hengemage) vil ingen slanking kunne fjerne den , Vennlig Hilsen
Torkil

Søren og.

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-06-08, 10:07   #18
Max
Seniormedlem
 
Max sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Nettopp!
Alder: 45
Innlegg: 3.909
Max er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastisk

Sv: Kan man gå ned for fort i vekt?

Opprinnelig lagt inn av Torkil, her.

Hei
Jeg fikk opplysningene fra de som driver Evjeklinikken, det var en Svensk undersøkelse som viste at de som går fortest ned hadde større sjanse for å beholde målvekten, enn de som gik sent ned i vekt.
Det var veldig overraskende og må bekreftes i andre studier før det blir en sannhet. Men man trenger i hvert tilfelle ikke være redd for at det går for fort. Det med løs hud har jeg lite tro på. Journalisten i Vi Menn, som gikk ned 25 kilo på 100 dager har ikke for mye løs hud. Jeg er ganske sikker på at det har med utgangspnktet å gjøre. Har man fettfold nederst på magen (hengemage) vil ingen slanking kunne fjerne den , men selvfølgelig gjøre den tynnere. Den må opereres bort med bukplastikk ETTER man er ferdig med slankingen.
Vennlig Hilsen
Torkil

Påkkern også altså. Du har ingen hete tips for å bli kvitt den du heller?

Broren min er fysioterapeut, og var så imponert over vekttapet mitt. Men han sa også at slik som magen og "håndtakene" over hoftene, ikke kan slankes bort, eller trenes bort. Det er jo for mye hud, det er ikke mye fett igjen der egentlig..

__________________
På tide å bytte signatur...?
Max er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse! Svar med sitat
Gammel 27-06-08, 10:12   #19
Megvel
Seniormedlem
 
Megvel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 51
Innlegg: 2.547
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: Kan man gå ned for fort i vekt?

Men som etter graviditet, sånne "sexy" hold inn underbukser, sånne som går laaangt oppetter magen med hold inn-parti, kan føre til at huden krymper om den brukes mens man minsker! Selv gikk jeg med sånn etter gravvis, og trekkspillmagen trakk seg inn ikke la seg ned. Kjempelurt!

__________________
Nyttårsforsett: Å spise kun god mat som er bra for meg. Nå konvertert Atkins-spiser!!! Min journal-velkommen inn! Jeg er bestandig frisk, sånn er det! Ammehjelpen

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat
Gammel 27-06-08, 10:23   #20
Vibeke-67
Seniormedlem
 
Vibeke-67 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 56
Innlegg: 1.934
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Kan man gå ned for fort i vekt?

Hm, nå har jeg vel ikke hatt så veldig hengemage, men noe var det jo. Jeg har fortsatt endel mage igjen. Da jeg begynte med dette målte jeg meg rundt magen ved navelen, som viste 102 cm. Nå viser målet 81 cm. Over og under dette målet var det store valker, så det hang både over og under kan man si, så navlen ble litt skjult. Dette er nå borte, stort sett. Etter ett år fremstår magen som mye flatere, og huden er stram og fin den!
Men - det som jo må være ett poeng, er at man mener at det ikke er skadelig å gå for fort ned. Og det er jo veldig greit å vite for de som skal gå masse ned! Så får heller en sneglevekttaper som meg som mister 1/2 kg fett i uka tåle å være mer standhaftig når jeg lander på trivselvekt og kroppen er fornøyd med det fettet som er igjen på kroppen.

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat
Gammel 27-06-08, 11:07   #21
matti
Juniormedlem
 
matti sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: norge
Alder: 69
Innlegg: 29
matti er på en erverdig vei

Sv: Kan man gå ned for fort i vekt?

Opprinnelig lagt inn av screwball, her.

Jeg har gått ned 20kg på 10 uker og er i kanonform sammenlignet med utgangspunktet, så tror ikke det er skummelt nei. Stå på videre!!!

hvordan får dere det til? dette er jo supert; 20kg på 10 uker og 10kg på 2mnd.
jeg har bare gått ned 4 kilo siden 8de mai. har stagnert på samme kilo nå lenge.
hva kan jeg gjøre for og komme videre??

matti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: nå må du pinadø skjerpe deg gutt Svar med sitat
Gammel 27-06-08, 11:43   #22
Megvel
Seniormedlem
 
Megvel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 51
Innlegg: 2.547
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: Kan man gå ned for fort i vekt?

Har du journal vi kan titte på menyer i da? Ellers er menyer i jornal en fin måte å få feedback på! Evt har du et par dagsmenyer (med drikke) du kan vise?

__________________
Nyttårsforsett: Å spise kun god mat som er bra for meg. Nå konvertert Atkins-spiser!!! Min journal-velkommen inn! Jeg er bestandig frisk, sånn er det! Ammehjelpen

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat
Gammel 27-06-08, 13:35   #23
matti
Juniormedlem
 
matti sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: norge
Alder: 69
Innlegg: 29
matti er på en erverdig vei

Sv: Kan man gå ned for fort i vekt?

Opprinnelig lagt inn av Megvel, her.

Har du journal vi kan titte på menyer i da? Ellers er menyer i jornal en fin måte å få feedback på! Evt har du et par dagsmenyer (med drikke) du kan vise?

jeg har ikke skrevet journal. jeg er kanskje litt tilfeldig med dagsmenyen, dvs. jeg noterer ikke hva jeg spiser, passer bare på at det er typisk ketolyse mat. fisk, kjøtt, fett (kanske for lite fett?), grønnsaker.

matti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: nå må du pinadø skjerpe deg gutt Svar med sitat
Gammel 27-06-08, 13:59   #24
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Kan man gå ned for fort i vekt?

Angående den svenske undersøkelsen, så har jeg en liten beg to differ. JEG tror at de som klarer å holde seg til kostholdet som fikk dem ned i vekt har størst sjanse for å holde seg nede i vekt

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 27-06-08, 16:07   #25
Vibeke-67
Seniormedlem
 
Vibeke-67 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 56
Innlegg: 1.934
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Kan man gå ned for fort i vekt?

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Angående den svenske undersøkelsen, så har jeg en liten beg to differ. JEG tror at de som klarer å holde seg til kostholdet som fikk dem ned i vekt har størst sjanse for å holde seg nede i vekt

ai-ai -kloke ord fra miss photo! mener, JEG har gått masse ned veldig fort mange ganger i livet jeg, vi snakker om 25 kg på et halvår, og JEG har gått like masse opp igjen minst like fort like mange ganger i livet.
For meg gir det en trygghet at jeg går sakte, sakte ned, samtidig som jeg lever meg inn og med kostholdet. Samtidig har jeg ikke opplevd dette berømmelige platået.
Vi reagerer vel ulikt på dietten, og vi har ulike dietter. Noen trener, andre ikke. Noen kropper har arr i seg etter utallige misslykkede kurer, andre ikke.

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
PCO noen med erfaring eller kunnskap? Maz PCOS og karbohydratkontroll 10 08-04-08 11:34
Hvor mye kan man gå ned på lavkarbo? manesh Lavkarbo generelt 7 28-01-08 22:40
Kan alle gå ned i vekt på ketolyse? Betty Boop Ketolysekuren 20 13-01-08 16:20


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no