Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Trening

Release YOUR potential & Ketolyse

Trening Forumet for tips, diskusjoner og spørsmål angående trening og lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 29-06-08, 15:47   #1
Madamim
Medlem
 
Madamim sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Alder: 45
Innlegg: 124
Madamim er ny på veien

Release YOUR potential & Ketolyse

Jeg lurer på om Grunnprogrammet i RYP er forenelig med ketolyse? regnes den styrke- og kondisjonstreningen som hard og blir for mye for en på ketolyse?
Er det kanskje en bedre ide å spandere noen kroner på en personlig treners vurdering og få et program mer tilpasset meg? Er ikke for å gå ned fortere eller noe jeg vil trene, bare stramme opp fysikken så jeg slipper å se ut som en slapp saccosekk

Omtalte RYP: https://www.tn.no/assets/media/RYPver2_1.pdf

Madamim er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-06-08, 15:52   #2
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Release YOUR potential & Ketolyse.

Jeg har ryp'et på atkins, og det gikk fint
Bare å prøve seg frem og kjenne godt etter

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 29-06-08, 16:15   #3
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 66
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: Release YOUR potential & Ketolyse

ryp?

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-06-08, 16:24   #4
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Release YOUR potential & Ketolyse

Sjekk linken øverst

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 29-06-08, 16:39   #5
Madamim
Medlem
 
Madamim sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Alder: 45
Innlegg: 124
Madamim er ny på veien

Sv: Release YOUR potential & Ketolyse

Og det virket også, Aline?

Madamim er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-06-08, 16:59   #6
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Release YOUR potential & Ketolyse

Det virket så lenge jeg holdt på (gav meg litt fort )

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 29-06-08, 17:02   #7
Madamim
Medlem
 
Madamim sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Alder: 45
Innlegg: 124
Madamim er ny på veien

Sv: Release YOUR potential & Ketolyse

Hvorfor ga du opp?
Jeg er ikke så flink til å gi max når det gjelder trening, men ser jeg resultat kjapt så er jo det en gulrot i seg selv

Madamim er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-06-08, 17:43   #8
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 66
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: Release YOUR potential & Ketolyse

Har sjekket linken. Det var litt for heftig for meg. Jeg er fornøyd hvis jeg greier litt elipsetrening og styrketrening og en tur i ny og ne.

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-06-08, 17:57   #9
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Release YOUR potential & Ketolyse

Jeg har ikke en stabil nok hverdag til å klare tre dager i uken i så mange uker av gangen. Reiser osv gjorde at det ble avbrudd i ny og ne.

Men jeg har lyst til å starte på igjen til høsten. Ingen store reiseplaner ennå

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 29-06-08, 18:41   #10
Madamim
Medlem
 
Madamim sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Alder: 45
Innlegg: 124
Madamim er ny på veien

Sv: Release YOUR potential & Ketolyse

Ah, skjønner Jeg reiser ikke og treningsenteret er åpent fra 05.00- 23.00 så dette burde jeg få plottet inn
Men vi får i oss nok protein og denslags ja? Trenger ikke noe ekstra? Kanskje ta med en sneie frokostpannekake til etterpå?

Madamim er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-06-08, 19:32   #11
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Release YOUR potential & Ketolyse

Frokostpannekake var veldig lurt Greit å få litt ekstra proteiner rett etter trening

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 29-06-08, 19:48   #12
Vibeke-67
Seniormedlem
 
Vibeke-67 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 56
Innlegg: 1.934
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Release YOUR potential & Ketolyse

Hm, heftig forside... han duden med kylling og de egga, wow.... blir litt stressa av mindre.
Minner litt om da jeg trente på vektergården, med alle disse unge guttaboys som pumpet jern. Apparatene sto ganske tett, og hvor skal man se liksom? Så jeg hadde på ipoden og hørte på lydbok - krim - og forsøkte å ha et ufokusert blikk ut i lokalet. Men hvor enn jeg så var det en mannemuskel blikket havnet på. Den dagen jeg oppdaget at jeg stirret på låret til en fyr med meget kort shorts, sånn ca 1 meter fra der jeg trente, og fyren plutselig satte seg opp og det viste seg at det var en meget god kollega av meg, da skiftet jeg treningssenter. Det blir rett og slett for heftig for meg.
Ellers virker det jo bra da, å bli fulgt opp av personlig trener.

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat
Gammel 29-06-08, 20:14   #13
Madamim
Medlem
 
Madamim sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Alder: 45
Innlegg: 124
Madamim er ny på veien

Sv: Release YOUR potential & Ketolyse

Hihi, jeg søkte på den personlige treneren de har der... My god, da fikk jeg litt prestasjonsangst, omtrent sånn en vurderer å trene seg opp på et annet senter før en begynner der

Madamim er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-06-08, 14:52   #14
luringen
Seniormedlem
 
luringen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 56
Innlegg: 2.399
luringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressurs

Sv: Release YOUR potential & Ketolyse

aiaia...jeg tar en sånn takk... ..knise...

__________________
luringen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo a'la Luringen Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Ketolyse og trening Sanko Trening 3 12-06-08 13:51
Blodtypediett og Ketolyse Hjørdis Blodtypedietten 3 08-04-08 15:01
Endre litt på Ketolyse. Nille eller andre som er flinke med forskjellige filosofier. SkinnyToBe Ketolysekuren 11 08-01-08 18:05
EAT og ketolyse, noen som har prøvd begge deler? LilleVille Lavkarbo generelt 0 29-11-06 11:30
Hva er grunnen til at dere valgte ketolyse? Titti Ketolysekuren 12 26-10-06 02:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no