Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Kosttilskudd

Karbohydratblokkere

Kosttilskudd Spørsmål, tips og anbefalinger av vitaminer, mineraler og andre kosttilskudd.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 01-07-08, 20:40   #1
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 66
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Karbohydratblokkere

Er det noen som har erfaring med å bruke karbohydratblokkere. Ser en oversikt over flere merker i Mat og Helse nr. 4/2008. Disse skal altså blokkere og/eller forlenge fordøyelsen av karbohydrater. Det sunneste er vel å spise lite karbohydrater tenker jeg, men i enkelte sammenhenger kan det være vanskelig å få lite nok karbohydrater, f..eks ferier og andre turer. Da kunne det jo være enkelt hvis man kunne stoppe opptaket av karbohydrater med en pille.

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-07-08, 21:04   #2
Søster
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Alder: 47
Innlegg: 145
Søster er ny på veien

Sv: Karbohydratblokkere

Ja, for enkelt til å være sant. Har prøvd en gang og det hadde absolutt ingen effekt. Har ikke troen på slike produkter

Søster er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på ketolyse :-) Svar med sitat
Gammel 02-07-08, 09:15   #3
ladylene
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Alder: 35
Innlegg: 1
ladylene er på en erverdig vei

Sv: Karbohydratblokkere

Har ikke prøvd disse selv, men min mor har tatt sånne karbobolkker piller snart et par mnd, spiser som hun alltid har gjort. Ikke noen form for diett og gått litt turer... å de har virket på henne hun har gått ned rundt en 5 kg. så tror sånne ting er litt hva du gjør det til selv... tror du ikke på det så klart at det heller ikke virker, eller kanskje de bare virker forskjellig på folk ikke vet jeg, men på min mor fungerer det bra

ladylene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: har gitt opp og gitt meg selv feri... Svar med sitat
Gammel 02-07-08, 09:16   #4
Tuppen
Seniormedlem
 
Tuppen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: ut i bygda utenfor ålesund
Alder: 40
Innlegg: 5.910
Tuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastisk

Sv: Karbohydratblokkere

prøvde de for to år siden i to mnds periode.. funket ikke på meg- pengene rett ut av vinduet... flott hvis de funker på noen

__________________
Tuppen er klar for 2008


- "målet er å være slank og fin til bryllupet sommeren 2009 "
Min Journal
Tuppen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo inntil videre Svar med sitat
Gammel 03-07-08, 00:27   #5
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 66
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: Karbohydratblokkere

Opprinnelig lagt inn av ladylene, her.

Har ikke prøvd disse selv, men min mor har tatt sånne karbobolkker piller snart et par mnd, spiser som hun alltid har gjort. Ikke noen form for diett og gått litt turer... å de har virket på henne hun har gått ned rundt en 5 kg. så tror sånne ting er litt hva du gjør det til selv... tror du ikke på det så klart at det heller ikke virker, eller kanskje de bare virker forskjellig på folk ikke vet jeg, men på min mor fungerer det bra

Vet du hva slags type hun prøvde?

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no