Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Ikke vektnedgang første uke ...

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 09-07-08, 13:40   #1
Turi
Medlem
 
Turi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 52
Turi er på en erverdig vei

Ikke vektnedgang første uke ...

Det lurer jeg på, er det vanligt?

Jeg får jo slenge på i samre slengen at jeg har lavt, men medisinert, stoffskifte, og har tisset på stix og hatt utslag på det nest mørkeste utslaget. Jeg drikker godt, ca 3 liter pr dag.

Noen som aner hvorfor, hva jeg skal gjøre?

__________________


Turi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-07-08, 13:52   #2
Areola
Supermoderator
 
Areola sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Innlegg: 2.025
Areola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt av

Sv: Ikke vektnedgang første uke..

har du slanket deg/gått ned i vekt ukene før du begynte på lavkarbo?
Når på dagen veide du deg? Vært plaget med forstoppelse?
Helt sikker på at du har spist riktig? Sleng gjerne med en matliste og hva slags mat du har "kost" deg med, om du har gjort det.

__________________
Vil du ha en ticker? Les her
Areola er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lchf Svar med sitat
Gammel 09-07-08, 16:52   #3
Turi
Medlem
 
Turi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 52
Turi er på en erverdig vei

Sv: Ikke vektnedgang første uke..

Opprinnelig lagt inn av Areola, her.

har du slanket deg/gått ned i vekt ukene før du begynte på lavkarbo?
Når på dagen veide du deg? Vært plaget med forstoppelse?
Helt sikker på at du har spist riktig? Sleng gjerne med en matliste og hva slags mat du har "kost" deg med, om du har gjort det.

Har ikke slanket meg i tiden før jeg startet på lavkarbo.
Jeg veide meg på ettermiddagen, ikke forstoppelse, mer diare de første 3 dagene(hjertens åpen her men..). Tror jeg har spist riktig.

Det jeg har spist er masse kylling, grønnsaker, egg, bacon, meierismør, krepsehaler, litt fet dressing med lite karber, svinekjøtt og biffkjøtt og masse salater, tomat, agurk, kom på mer: ziggy brød med kylling-pizzafyll med cf, og surret kjøttet i cf med krydder til andre måltider.

Eneste jeg har kost meg med er litt baconsvor, (o,5g karb pr 100) men det syns nesten ikke på posen at jeg har tatt noe og en og anne jordebær.

__________________


Turi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-07-08, 23:16   #4
Ista
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Det kalde nord
Alder: 41
Innlegg: 164
Ista er ny på veien

Sv: Ikke vektnedgang første uke..

Hadde heller ikke store nedgangen i begynnelsen av kuren!!Men fikk utslag på stix 2 dagen.Det som er viktig er å telle karber den første tiden,det er lett å få i seg for mye.Unngå søtstoffer den første tiden,la kroppen slippe dette i begynnelsen!!
Tar du ketolyse tilskuddene??Det er veldig viktig.Husk også å få deg litt trim..Det HJELPER!!!
Kroppen trenger også å stabilisere seg,så i begynnelsen ser man kanskje ikke store vektnedgangen..Kanskje du skal ta frem et målebånd etterhvert å måle deg??Selv om vekta kanskje står stille,så blir det forbrent fett..Å det kan du se ved å måle midj,hofte etc...

Masse lykke til med kuren

Ista er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon`ish..... Svar med sitat
Gammel 11-07-08, 07:24   #5
Areola
Supermoderator
 
Areola sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Innlegg: 2.025
Areola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt av

Sv: Ikke vektnedgang første uke..

Maten ser fin ut den, men vei deg om morgenen etter at du har vært på do, hver gang du veier deg
Da har du et likt utgangspunkt når du kan sammenligne vekta!
Jeg kan gå opp 2 kilo på et par timer - husk at du faktisk putter i deg (forhåpentlig) mye vann og tungt kjøtt

__________________
Vil du ha en ticker? Les her
Areola er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lchf Svar med sitat
Gammel 11-07-08, 13:37   #6
Turi
Medlem
 
Turi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 52
Turi er på en erverdig vei

Sv: Ikke vektnedgang første uke..

Takk for svar. Skal huske på å veie meg om morgenen, om det går. Har ikke vekt selv, så jeg låner foreldrene sin. Er der litt sjelden om morgenen.

Kan kanskje være at jeg fikk mensen og, har det så sjeldent at jeg tenker nesten ikke over det. Og går gjerne opp litt uken føre.

__________________


Turi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Kritikk av ketosebaserte dietter (flyttet fra en introduksjonstråd) vintage Ketolysekuren 79 02-08-07 18:42


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no