Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Hvor lang tid før matlysten forsvinner?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 10-07-08, 16:10   #1
Jellyfish
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2008
Alder: 44
Innlegg: 14
Jellyfish er på en erverdig vei

Hvor lang tid før matlysten forsvinner?

Har lest både i boka og flere steder her inne at matlysten/sultfølelsen etterhvert blir borte, men hvor lang tid tar det? Synes igrunn jeg er like glupsk som før

__________________


Jellyfish er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-07-08, 16:29   #2
Fungirl
Supermoderator
 
Fungirl sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 43
Innlegg: 3.021
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Hvor lang tid før matlysten forsvinner?

Matlysten skal vel ikke forsvinne for man må jo fortsatt få i seg mat Men det at man går rundt og er småsulten hele tiden forsvinner som regel på ketolyse hvis man får i seg nok fett da, er jo dette som skal mette oss slik at vi ikke går rundt og småspiser
Første ukene er nok matfokuset ganske stort på ketolyse siden man skal venne kroppen til noe helt nytt men etterhvert tenker man mindre på mat, gjør iallefall jeg og har inntrykk av at andre også opplever det slik. Men er selvsagt individuelle forskjeller her også

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Gammel 10-07-08, 19:45   #3
nattfrue
Seniormedlem
 
nattfrue sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 740
nattfrue er virkelig snillnattfrue er virkelig snillnattfrue er virkelig snillnattfrue er virkelig snill

Sv: Hvor lang tid før matlysten forsvinner?

Tror det er veldig individuelt, men selv så mistet jeg mye av matlysten (dvs. kanskje ikke matlysten, men suget etter mat/søtsaker) allerede første dagen. Det var nok også litt fordi jeg var kvalm, for all del. De tilfellene jeg har hatt av mat/søtsug etterpå, har stort sett vært "psykiske", dvs. ikke reell sult - de vanlige måltidene spiser jeg mer etter klokka enn etter sultfølelse. Tror antakelig det er en nøkkelfaktor å få i seg nok fett?

__________________
Quidquid latine dictum sit, altum sonatur.
Min journal
nattfrue er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert ketogen diett med utgangspunkt i Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Jippi! Jeg Klarte det. På sykkel til Hallingdal Kristian Livets lyse side 15 05-10-08 23:39
Hvor lang tid tok det, før DU merka endringer? Borealis PCOS og karbohydratkontroll 6 12-06-06 13:51
Før og etterbilder konkurranse lowcaarbdieter Lavkarbo generelt 6 14-06-05 15:14
Hvor lang tid gikk det før dere merket noe vekttap?. Miriam Dr Lindbergs 6 16-06-04 10:37
Hvor lang tid før ketose avtar? psilocybe Atkins kosthold 20 27-02-04 14:05


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no