Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Normalt? (Angående svetting)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 19-07-08, 14:12   #1
annabanana
Medlem
 
annabanana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: møre og romsdal
Alder: 40
Innlegg: 195
annabanana er ny på veien
Question

Normalt? (Angående svetting)

Ja, nå er jeg i full gang med ketolyse etter vel 1 mnd pause. Tror det var lurt med en pause for nå får jeg fullt utslag på sticks og har gått ned de 2 kg jeg la på meg på 5 dager

Men uansett, dette med svetting. Akkurat nå sitter jeg i stolen, og de renner seriøst svettedråper av panne, nakke, leppe.. det kan ikke være sånn?

Det er ikke mer en 14-15 grader ute. Har ikke vært sånn når jeg har vært i ketolyse før... hoh. jeg svetter og svetter.. Har ikke gjort noe som helst mann.. I tilegg så er det ett eller annet annerledes med hjertet (eller så bare føles det sånn). ikke akkurat hjertebank, men mer som at hjertet av og til sier kadysj kadysj i mere sakte fart, isteden for dong dong dong, sånn at pusten blir litt hakkete på en måte.... hmm.. har skjedd 1-2 ganger per dag i ca 3 dager.

Noen med lignende erfaringer? Ikke så super god til å forklare, men uansett..

ps. steike som jeg svetter.. phu

__________________


annabanana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-07-08, 23:37   #2
m19
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Tromsø.
Alder: 35
Innlegg: 36
m19 er på en erverdig vei

Sv: Normalt ? Angående svetting.

Jeg svetter ikke så mye, men etter jeg begynte på ketolyse har jeg blitt GLOVARM. det kjennes nesten ut som jeg er solbrent..noe jeg umulig kan være, siden sola nesten ikke har vært i nord-norge i sommer ...men det at jeg er glovarm hele tiden fører og også til endel svetting, men ikke i like stor grad som det du sier du svetter.

Det at hjerteaktiviteten føles anderledes ut... tja, kanskje bør du ta kontakt med legen din siden du føler noe er unormalt og ubehaglig, og siden det har vart i 3 dager alt...kan jo være greit å fått en legesjekk da..

m19 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 20-07-08, 10:46   #3
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 66
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: Normalt ? Angående svetting.

Hei
Svetting og varmefølelse skyldes høyere forbrenning (stoffskiftet er uendret) det er jo bra. Hjertebank kan skyldes at man ikke tar ketolysetablettene, spesiellt magnesium. Det er forbigående. Blir det påtakelig kan man jo be legen om en sjekk av saltbalanse og evt EKG, men dette er noe som gir seg etter 1-2 uker.
Vennlig Hilsen
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 20-07-08, 18:23   #4
Fungirl
Supermoderator
 
Fungirl sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 44
Innlegg: 3.021
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Normalt ? Angående svetting.

hadde det samme med hjertebank, fikk det når jeg la meg om kvelden, men som Torkil sier så går det over etter noen uker

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Gammel 20-07-08, 23:10   #5
annabanana
Medlem
 
annabanana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: møre og romsdal
Alder: 40
Innlegg: 195
annabanana er ny på veien

Sv: Normalt ? Angående svetting.

ja, nå merker jeg ikke noe mer.
tar ingen tabeletter i tillegg til kuren, så det var sikkert d.

takker for svar

__________________


annabanana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-07-08, 23:13   #6
Linn H
Seniormedlem
 
Linn H sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
Alder: 49
Innlegg: 1.981
Linn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt likt

Sv: Normalt ? Angående svetting.

magnesuim er et must! Tar vekk mange rare "bivirkninger" ved kuren.

Linn H er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-07-08, 19:45   #7
mcfrogner
Ubekreftet Medlem
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 277
mcfrogner er ny på veien

Sv: Normalt? (Angående svetting)

Leste på en debatt på sol at noen hadde brukt Magnesium-tabletter for å svette mindre, uten at dette hadde noe med diett å gjøre for øvrig.

mcfrogner er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo/Atkins/Skaldeman Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Er det normalt? *Missmaya* Ketolysekuren 15 31-08-08 16:03
Hei å hå! Angående ... maten? beate Ketolysekuren 11 05-02-08 08:09
Normalt å rase ned? sjuggerpløm Induksjonen 1 23-11-07 07:46
I ketose allerede 2 dagen på kuren - er det normalt eller? Tette80 Ketolysekuren 15 19-04-07 08:41
Angående lavkarbo blandet med vanlig kosthold Kanari Lavkarbo generelt 6 28-03-06 21:15


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no