Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Ketolysestix

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 10-08-08, 21:15   #1
K`s choice
Medlem

K`s choice sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
Alder: 42
K`s choice er på en erverdig vei

Ketolysestix

Er alt OK så lenge de slår ut på farge? Jeg er på farge nr to, som det står 10 under. Har vært på ketolyse ei uke nå men har ikke fått kjøpt vekt ennå så jeg tar det på feelingen. Er jeg garantert på fettforbrenning om stixen slår ut?
So many questions..

K`s choice er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tusler over til Lindberg Svar med sitat
Gammel 10-08-08, 21:17   #2
Fungirl
Supermoderator

Fungirl sin avatar

Medlem siden: May 2008
Alder: 44
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Ketolysestix

Så lenge du får utslag på sticken er du i ketose. Har ikke samme stick som deg tydeligvis for er ikke sånn skala på min Bruker de på ketolyse.no.
Betyr at du har ketoner i urinen din rett og slett

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Gammel 10-08-08, 21:27   #3
K`s choice
Medlem

K`s choice sin avatar

Hurra
Bestilte der jeg også, står en skala utenpå selve den runde boksen på min. Fire forskjellige fargetoner. Jeg har en mistanke at jeg får i meg litt for mange karber, i og med at jeg ikke har veid maten til nå. Dessuten slo den ut på rosa allerede på dag tre, før jeg begynte å ta pillene.
Er det virkelig SÅ enkelt å komme i ketose? Nesten for godt til å være sant!

K`s choice er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tusler over til Lindberg Svar med sitat
Gammel 10-08-08, 21:29   #4
Fungirl
Supermoderator

Fungirl sin avatar

Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Er ikke vanskelig å komme i ketose første gangen, men har man sprekker eller spiser for masse karbs slik at man kommer ut av ketosen blir det som regel vanskeligere for hver gang....

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Gammel 10-08-08, 21:37   #5
K`s choice
Medlem

K`s choice sin avatar

Ahh, takk så mye for at du svarer på disse fersking-spørsmålene mine!

Da skal jeg være ekstra forsiktig slik at jeg holder meg i ketose!

Gammel 10-08-08, 21:49   #6
Fungirl
Supermoderator

Fungirl sin avatar

Bare hyggelig å kunne hjelpe
Har vært i ketose helt siden jeg startet for 11 uker siden, til og med vært i ett bryllup og smakt bittelitt kake og en skål med betasuppe så det gikk greit for meg, men litt svakere utslag vel og merke

Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Ketolysestix 67kilo Ketolysekuren 21 09-04-08 16:31
Angående Ketolysestix soltor Ketolysekuren 7 14-07-07 00:00
Ketolysestix - Får ikke 100% utslag (mørke lilla)... Adele Ketolysekuren 8 07-05-07 18:13
Ketolysestix *Tussi* Ketolysekuren 5 17-05-05 21:41

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:23.