Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Livets lyse side

Hvordan gjøre katter husrene

Livets lyse side Har du en suksesshistorie, nådd et delmål, gått ned et kilo eller to? Føler du for å dele suksess og glede, så er dette stedet.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 15-08-08, 09:16   #26
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan gjøre katter husrene

Nille: Var det dere som holdt til å Skillebekk??? Var mye innom den butikken da jeg bodde der for mange år siden!

Paradisoskar: Haha, referanse would be the right word, yes! Sånn går det rett før leggetid med linsene ute og brillene ute av syne (har lett etter dem i to uker nå...)

Jeg har også forelsket meg totalt i disse krapylene jeg fant på finn no, så om jeg ikke finner ut noe snart om min potensielle kattepus, så ringer jeg:

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 15-08-08, 09:18   #27
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Den butikken het visst Opus 8 når jeg tenker meg om, men det kan kanskje stemme?

Rockantikvariatet og Bennys var mine store svakheter i gamle dager.

Siste rest, nytt forsøk:

Gammel 15-08-08, 09:47   #28
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Den butikken het visst Opus 8 når jeg tenker meg om, men det kan kanskje stemme?

Rockantikvariatet og Bennys var mine store svakheter i gamle dager.

Nei bare Opus, den lå i Stavanger (Øvre Holmegate) og den ble lagt ned i 1988/89. Noen kjøpte den opp. Kanskje de kalte den Opus 8 ?

Sist redigert av Nille : 15-08-08 kl 14:10.
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 15-08-08, 13:42   #29
swimzy
Medlem

swimzy sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: oppland
Alder: 43
swimzy er ny på veien

såå søte puser!!! har selv kattepuser, er så herlige dyr

swimzy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: prøver meg på Sofie Hexeberg Svar med sitat
Gammel 15-08-08, 20:10   #30
Tone-G
Seniormedlem

Tone-G sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Porsgrunn
Alder: 53
Tone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastisk

Sååå skjønne puser ja Ligner på min, bare at den har noen hvite flekker..

Inatt kom pus seg inn på soverommet mitt, hun er bare en kattunge da. Så kom hun opp i sengen å begynnte å leke med meg å springe i sengen. Veldig fint å våkne med klørne hennes i armen min Jeg fikk henne ned på gulvet igjen. Men da jeg våknet idag tidlig var hun på plass igjen, å da hadde hun tisset i sengen min. For en grisepus asså, så hadde hun gravd over tisset med dyna mi. Den ligger forresten i maskina på kokvask nå

Ja, det jeg er redd for er at hun skal fortsette med å tisse rundt omkring. Hun er jo flink til å gå på do i kassa si, å jeg passer på at det er rent og fint der. Jeg kan ikke skjønne hvorfor hun tisset i sengen asså!

Er det noen som har tips til hva jeg kan gjøre for at det ikke skal skje?

Uke 1, -5,8 kilo. Uke 2, 0 Kilo. Uke 3, 1,5 kilo
Tone-G er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spiser smør på flesk :) Svar med sitat
Gammel 15-08-08, 20:25   #31
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Etter hva jeg har lest meg fram til, og fått tips om, om du tar dem i akten, så er det greit å gi strengt uttrykk for at det ikke er greit, og bære dem rett i kassa. Men det må skje fort, har det gått for lang tid, så skjønner de ikke hva du er sinna for!

Siste rest, nytt forsøk:

Gammel 15-08-08, 20:28   #32
Tone-G
Seniormedlem

Tone-G sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Porsgrunn
Alder: 53
Tone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastisk

Ja, det gjorde jeg så fort jeg oppdaga det
Men jeg er redd det var en liten stund siden. Hun herjet fært i fotenden av senga før jeg oppdaga den våte flekken under den våte dyna..

Uke 1, -5,8 kilo. Uke 2, 0 Kilo. Uke 3, 1,5 kilo
Tone-G er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spiser smør på flesk :) Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Katter på Atkinsdietten Summer Generell diskusjon 8 16-08-05 17:42
Hvordan gjøre vedvarende vekttap!Oppdatert på NORSK! HP Atkins kosthold 0 01-03-04 00:03
Diskusjon av den gamle hvordan gjøre introduksjoen HP Induksjonen 11 26-02-04 16:34
Hvordan gjøre Atkins HP Atkins kosthold 0 13-02-04 23:48

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:18.