Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Plutselig større mage

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 20-08-08, 15:21   #1
Brukernavn
Juniormedlem

Brukernavn sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Telemark
Brukernavn er på en erverdig vei
Unhappy

Plutselig større mage

Jeg er nå i min andre uke på ketolysekuren. Første uken gikk jeg ned 3kg, samt minket 3cm i livet. Magen ble samtidig mye mindre, ja nesten flat (jeg skiller jo på mage og liv) og jeg var kjempefornøyd. SÅ plutselig kom magen min tilbake Jeg målte livet mitt i dag samt veide meg for å se om jeg hadde gått opp, og det hadde jeg ikke, tvert om gått ned ytterligere en kg siden lørdag, og 1 cm mindre i livet, men hva med magen, da?? Den er blitt like stor igjen som før jeg begynte enda jeg har vært veldig nøye med karbene mine, og jeg får mørkelilla på stixene.

Hva kan dette være for slags tull, da??

Brukernavn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-08-08, 15:25   #2
Megvel
Seniormedlem

Megvel sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Alder: 52
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: Plutselig større mage

Det er statistikk med veeeeldig små tall. Hvordan er det med "nr 2"? Kanskje du trenger å øke på med cocosa for å få fart på saker og ting?

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat
Gammel 20-08-08, 15:27   #3
Brukernavn
Juniormedlem

Brukernavn sin avatar

Nummer 2, ja....don't get me started...
Hvor får jeg kjøpt cocosa da, og er det dyrt?

Gammel 20-08-08, 15:36   #4
Megvel
Seniormedlem

Megvel sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Alder: 52
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Virgin Cocosa (som er den du vil ha ) får du på helsekosten, koster vel en 160-170kr for et glass som rommer en halv liter. Varer for evver. Kjøper kanskje hver annen mnd? Det anbefales å starte forsiktig, og jobbe seg opp til en ss eller tre per dag. Jeg har det ennå i kaffen ved frokosten. Nammi. Se også etter cocosasjokolade i oppskriftsforumet!

"sukkerfritt" gotteri som er søtet med matitol kan også sette i gang mye rart, brukes med omhu... Ikke noe å spise en pose av før kino, for å si det sånn...

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat
Gammel 20-08-08, 16:30   #5
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 45
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Megvel har vel dekket det meste, ganske typisk i starten at magen streiker litt. Det kan også lett skje i forkant av menstruasjon at man blir litt oppblåst eller samler vann.

Jeg ville egentlig bare si at jeg lo litt i skjegget over Brukernavnet ditt

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 21-08-08, 09:16   #6
Brukernavn
Juniormedlem

Brukernavn sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Megvel, her.

Virgin Cocosa (som er den du vil ha ) får du på helsekosten, koster vel en 160-170kr for et glass som rommer en halv liter. Varer for evver. Kjøper kanskje hver annen mnd? Det anbefales å starte forsiktig, og jobbe seg opp til en ss eller tre per dag. Jeg har det ennå i kaffen ved frokosten. Nammi. Se også etter cocosasjokolade i oppskriftsforumet!

"sukkerfritt" gotteri som er søtet med matitol kan også sette i gang mye rart, brukes med omhu... Ikke noe å spise en pose av før kino, for å si det sånn...

Takk for gode tips. Skal utprøves!

Gammel 21-08-08, 09:18   #7
Brukernavn
Juniormedlem

Brukernavn sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Jeg ville egentlig bare si at jeg lo litt i skjegget over Brukernavnet ditt

Gammel 21-08-08, 09:21   #8
Siss1
Medlem

Medlem siden: Jun 2007
Alder: 53
Siss1 er ny på veien

Hei! Jeg har sett at mange har nevnt cocosa, men jeg vet faktisk ikke hva deter og hva det er godt for? Er det noe man bør ta?
Takknemlig for svar....

Siss1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo(max 20 g) Svar med sitat
Gammel 21-08-08, 10:25   #9
Lindabtn
Seniormedlem

Lindabtn sin avatar

Hvor: Aust Agder
Alder: 39
Lindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt likt

Opprinnelig lagt inn av Siss1, her.

Hei! Jeg har sett at mange har nevnt cocosa, men jeg vet faktisk ikke hva deter og hva det er godt for? Er det noe man bør ta?
Takknemlig for svar....

http://www.mamut.net/soma1/subdet6.htm

Lindabtn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mamma til William. Ny start med sunn mat! Svar med sitat
Gammel 21-08-08, 10:49   #10
Siss1
Medlem

Alder: 53
Siss1 er ny på veien

Tusen takk for svar!
Men jeg ser at mange tar litt i kaffen?!? Er det godt? Blir ikke det litt som å ta en liten smøklatt i kaffen? Og tar man litt sånn for å øke litt på fettinntaket, eller er det for andre grunner?

Siss1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo(max 20 g) Svar med sitat
Gammel 21-08-08, 11:04   #11
Lindabtn
Seniormedlem

Lindabtn sin avatar

Hvor: Aust Agder
Alder: 39
Lindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt likt

Opprinnelig lagt inn av Siss1, her.

Tusen takk for svar!
Men jeg ser at mange tar litt i kaffen?!? Er det godt? Blir ikke det litt som å ta en liten smøklatt i kaffen? Og tar man litt sånn for å øke litt på fettinntaket, eller er det for andre grunner?

Drikker ikke kaffe eller tar cocosa, men det er en fin måte å få i seg mye fett på. Fett forbrenner fett vettu Maaasse fett på ketolyse!!

Lindabtn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mamma til William. Ny start med sunn mat! Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Har klesstr. blitt mindre eller større? mam Generell diskusjon 15 28-04-07 12:19
Større bilde/avatar? stinasol Spørsmål og svar 4 13-11-06 09:55
C- vitamin gir større vekttap Amygdala Kosttilskudd 12 21-02-05 20:47
Større utenlandske organisasjoner Albertine PCOS og karbohydratkontroll 0 07-05-04 10:56

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:29.