Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#26 |
Supermoderator
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 45
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Må man kjøpe tablettene fra ketolyse.no
OK, da får jeg gjøre et nytt forsøk på å bestille dem. Men hvis jeg da bruker de pillene, så vil det vel være lurt å droppe de andre vitaminene mens jeg tar ketolysepillene? Jeg er generelt litt skeptisk til å bøtte innpå en sabla cocktail av vitaminer og mineraler, man skal jo ikke ta for mye heller ... |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening
![]() |
![]() |
#27 |
Sperret
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Det kalde nord
Alder: 42
![]() |
|
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Fedon`ish.....
![]() |
![]() |
#28 |
Sperret
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Medlem
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() |
Sv: Må man kjøpe tablettene fra ketolyse.noOm du bor i Oslo kan du kjøpe de på Meny på Oslo City. Kalbakken også, mulig det er fler |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: lchf
![]() |
![]() |
#30 |
Supermoderator
Jeg har boken, så jeg forstår jo hvorfor man skal ta pillene, men siden kosttilskuddene jeg allerede tar inneholder de samme vitaminene og mineralene (utenom magnesium som visstnok bare skal være godt for leggkramper o.l. hvis jeg ikke har misforstått..?), lurte jeg bare på om det var noe poeng i seg selv å ta akkurat DISSE pillene |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Supermoderator
Sv: Må man kjøpe tablettene fra ketolyse.noTakk Adriane, vi drev visst simultanskriving |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Seniormedlem
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Fjerdingby
Alder: 58
Sv: Må man kjøpe tablettene fra ketolyse.noMener at det står i boka at man ikke trenger andre vitaminer enn de ketolysetablettene.
![]() |
![]() |
#33 |
Supermoderator
Da skal jeg få tak i de pillene, og så dropper jeg vitaminpilla og kalsiumen mens jeg går på ketogent kosthold |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Supermoderator
Medlem siden: May 2008
Alder: 44
Sv: Må man kjøpe tablettene fra ketolyse.noHvis man kjøper ketolysetablettene så trenger man ikke noe annet kosttilskudd, dette har jeg spurt Torkil om personlig i en mail og fikk beskjed om at det holdt hvis man er normalt frisk |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11
![]() |
![]() |
#35 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vaanskelig ja. Er så individuelt. Jeg gikk ned 4 kg mine 13 første uker på ketolyse (nesten 3 mnd) Jeg skal ned iallefall 10 kg til, og har som mål 9 måneder framover i tid. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
![]() |
![]() |
#36 |
Supermoderator
Sv: Må man kjøpe tablettene fra ketolyse.noKjempevanskelig å svare på Lykkelig, jeg har tatt av 15 kg på 13 uker, men så har jeg masssse mer enn deg å ta av. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11
![]() |
![]() |
#37 |
Juniormedlem
Hvor: Trondheim/Bergen (jepp, ukependler)
![]() |
Sv: Må man kjøpe tablettene fra ketolyse.noHei! Ja, det med om man virkelig trenger de pillene lurer jeg også på. Har gått på kuren siden starten av mai og er straks tom for pillene. Har slurva en del i det siste pga. ferie og et surrehue jeg sliter med. Men, jeg har jo strengt tatt ikke merka noen forskjell. Når jeg leser her inne får jeg jo nesten inntrykk at jeg burde ha krepert for lengst
![]() |
![]() |
#38 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Aust Agder
Alder: 39
det går jo mye på det at man har jo kuttet ut mange matvarer som man før pleide å få vitaminer fra. Og da må man jo ha noe som erstatter de, som ikke kommer fra grønnsaker. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Mamma til William. Ny start med sunn mat!
![]() |
![]() |
#39 |
Seniormedlem
Alder: 49
![]() ![]() ![]() ![]() |
Poenget er vel mest at selv om man spiser mer grønnsaker enn før, så er Ketolyse et veldig restriktivt kosthold. Det er vanskelig for kroppen å få i seg alle næringsstoffene den trenger uten at det inntas et bredere spekter av matvarer. I tillegg vil en riktig blanding av kosttilskudd hjelpe til med fettforbrenningen. Jeg tror overhodet ikke du kreperer av å ikke spise dem |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert ketogen diett med utgangspunkt i Ketolyse
![]() |
![]() |
#40 |
Supermoderator
Sv: Må man kjøpe tablettene fra ketolyse.noJa i utgangspunktet ville jeg jo ta disse pillene, men så er det tydeligvis noe kluss når jeg skal betale, om det er banken etter ketolyse.no eller noe annet vet jeg ikke |
![]() |
![]() |
![]() |
#41 |
Seniormedlem
Hvor: Aust Agder
Alder: 39
Ja ikke sant |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Mamma til William. Ny start med sunn mat!
![]() |
![]() |
#42 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 67
|
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren
![]() |
![]() |
#43 |
Gjest
|
Sv: Må man kjøpe tablettene fra ketolyse.noHei, |
![]() |
![]() |
#44 |
Medlem
Alder: 53
![]() |
Hei! jeg har selv gått ned 15 kilo for 3 år siden og har nå begynt igjen for å gå ned de siste 5. Har 2 igjen! Jeg har aldri tatt disse tablettene, syns det er bare tull når man ikke har mer å gå ned. Jeg har perfekt kolesterol, og vitamin og mineral-innhold i kroppen. Nå skal det sies at jeg heller aldri har hatt problemer med å spise lavkarbo, har bare litt vondt i hodet de første par dagene i ketose.... |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo(max 20 g)
![]() |
![]() |
#45 |
Sperret
![]() |
Sv: Må man kjøpe tablettene fra ketolyse.noEr vell helt opp til hver enkelt om dem vil ta piller eller ikke,men som det står i boken i det avsnitte om tablettene,så tar jeg dem i stede for å la være...Har satt meg så pass inn i dette at jeg tror kroppen trenger dem for å fungere maximalt,over tid spesielt,men at noen lar være er jo helt greit.Det funker sikkert prima,men viser det seg at det ikke gjør det en dag..Så kanskje det er greit å begynne på dem?For det er jo anbefalt av Torkil,og han er lege.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Seniormedlem
Sv: Må man kjøpe tablettene fra ketolyse.noDet er jo bare å la være å ta disse pillene! Men hvis man ønsker å ta vitaminer er ketolystablettene av de billigste, og det er bare 4 piller om dagen, i motsetning til å måtte spise enda fler for å dekke det samme "behovet".
![]() |
![]() |
#47 |
Seniormedlem
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Må man kjøpe tablettene fra ketolyse.noTjaaaa, jenter nå er det heller ikke sånn at man merker at man mangler de fleste vitaminer og mineraler etter en kort stund da. Noen ganger kan det ta litt tid før kroppen viser tegn på å mangle noe. Som feks håravfall pga lite b-vitamin osv. Så jeg ville vel heller tatt de jeg da. Men klart, det er opp til den enkelte. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ketolyse/fettfestivalen!
![]() |
![]() |
#48 |
Medlem
Medlem siden: Aug 2008
![]() |
Sv: Må man kjøpe tablettene fra ketolyse.noDet var da voldsomt som denne tråden tok av... |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#49 |
Gjest
|
Har ikke på noen måte antydet at det drives med tricks, eller at noen har skumle motiver. Men det er nå egentlig ikke nødvendig å betale noen noe som helst for å kunne gå ned i vekt....... det er så mye god informasjon tilgjengelig for den som leter. Har lest og hørt folk si at de f.eks. ikke har råd til å begynne kuren før neste lønn, eller at de må vente til de har fått pakken i posten osv.. Og det synes jeg er synd. |
![]() |
![]() |
#50 |
Seniormedlem
Det kan godt hende du ikke gjorde det. De færreste mener vel at de har skumle hensikter, og de fleste ønsker vel at det de framstiller av kurer for almennheten skal virke, og dermed blir det jo en slags industri av det uansett. Ville bare få understreke at alt man putter i munnen er frivillig. Så er det opp til hver enkelt å ta ansvar for egen kropp og pleie den etter beste evne. Det som forundrer meg er at det så ofte virker som at folk skal finne opp kruttet selv, enda noen har gjort det for dem. Når da en kur en konstruert til å gi optimal virkning med vitamintabletter og alt man trenger å vite om dette kostholdet i en bok, skrevet av en lege som har forsket på dette, så skal man likevel lage sine egne veier, og etterpå spørre andre om dette kan virker, enda de heller kanskje ikke har så mye peiling som forfatteren.
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Tips til å huske tablettene? | Mayella | Ketolysekuren | 8 | 22-02-08 17:47 |
Hvor mye ug er det i disse tablettene? | Hønemor | Ketolysekuren | 5 | 12-02-08 14:15 |
Når ta de enkelte tablettene? | Babalotta | Ketolysekuren | 20 | 13-10-07 16:28 |
Kombinere tablettene | 01jun07 | Ketolysekuren | 5 | 09-08-07 07:21 |
Ketolyse-tablettene? Trenger raskt svar.. | touran | Ketolysekuren | 5 | 25-05-07 20:35 |