Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Livets lyse side

Ukens Rose!

Livets lyse side Har du en suksesshistorie, nådd et delmål, gått ned et kilo eller to? Føler du for å dele suksess og glede, så er dette stedet.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 24-09-08, 15:57   #1
Drømmepie
Støttemedlem

Drømmepie sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Buskerud
Alder: 43
Drømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastisk

Ukens Rose!

Når man er på et stort forum som dette, er det alltid mennesker man legger ekstra godt merke til.
Mennekser som viser forståelse, som deler gleder og som backer opp de rundt seg.

Er det noen DU føler fortjener en ekstra oppmerksomhet denne uken?

Min ukens Rose vil jeg gi til deg:

Gerd!

Egentlig bare fordi DU er DU!

Men også fordi du er et utrolig godt menneske.
Du bryr deg om andre, og er alltid der med støttende og varme ord.

Startvekt 29.03..2021 89.3 kilo

Vekt per 03.08.2021 81.2
Drømmepie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Sunnere mat og mer aktivitet Svar med sitat
Gammel 30-09-08, 06:50   #2
Drømmepie
Støttemedlem

Drømmepie sin avatar

Drømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastisk

Sv: Ukens Rose!

Denne ukes rose vil jeg gi til deg:

Kristin_B!

Du er en helt fantastisk person som sprer glede og humor. Du er utrolig morsom og får meg ofte til å le. Du er kjempe godt likt og det er vel fortjent så herlig som du er

Vekt per 03.08.2021 81.2
Drømmepie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Sunnere mat og mer aktivitet Svar med sitat
Gammel 30-09-08, 07:14   #3
Pearl
Seniormedlem

Pearl sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 67
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Min ukens rose vil jeg gi til deg Anne for dine mange kloke og hjertevarme innlegg.

Gammel 01-10-08, 13:22   #4
Kristin_B
Seniormedlem

Medlem siden: Feb 2008
Alder: 42
Kristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Stine Marie, her.

Denne ukes rose vil jeg gi til deg:

Kristin_B!

Du er en helt fantastisk person som sprer glede og humor. Du er utrolig morsom og får meg ofte til å le. Du er kjempe godt likt og det er vel fortjent så herlig som du er

wow! Tuuuusen takk vennen! Jeg blir helt målløs jeg

Kristin_B er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-10-08, 15:21   #5
Pearl
Seniormedlem

Pearl sin avatar

Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Denne ukes rose vil jeg gi til Photobscura. Dette fordi du har en engels tålmodighet her inne. Du besvarer om og om igjen på de samme spørsmålene, med utfyllende og kunnskapsrike svar.
Ja, og så bare elsker jeg den rå humoren din.

Gammel 09-10-08, 11:31   #6
Drømmepie
Støttemedlem

Drømmepie sin avatar

Min ukens rose denne uken vil jeg gi til deg:

Lisbeth!

Du er utrolig hyggelig og herlig vesen Lisbeth! Jeg koser meg i dagboken din og du er flink til å susse og klemme på meg og mange andre her inne.
Setter utrolig stor pris på deg

Vekt per 03.08.2021 81.2
Gammel 20-10-08, 08:47   #7
Drømmepie
Støttemedlem

Drømmepie sin avatar

Rufus!

Fordi du er du snuppa! Setter utrolig masse pris på meldingene du sender meg.
Du er helt herlig vennen! Støtter opp og har mye fornuftig å komme med.
Jeg har blitt veldig glad i deg!

Vekt per 03.08.2021 81.2
Gammel 21-10-08, 15:45   #8
scartz
Seniormedlem

scartz sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sandnes (Stavanger)
Alder: 38
scartz er ny på veien

Ista!

For at du alltid kommer med gode råd og har støttet meg igjennom kaffe latte, vektstopp og vannets mange gleder!

scartz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Bedre uten brød - Lutz Svar med sitat
Gammel 28-10-08, 15:06   #9
Drømmepie
Støttemedlem

Drømmepie sin avatar

Impulsiw!

Du er varm og god og har en enorm ståpåvilje Du er støttende og kommer med gode råd. Synes du er en utrolig flott jente som er godt likt av alle

Vekt per 03.08.2021 81.2

Sist redigert av Drømmepie : 03-11-08 kl 07:27.
Gammel 29-10-08, 07:58   #10
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Pearl, her.

Denne ukes rose vil jeg gi til Photobscura. Dette fordi du har en engels tålmodighet her inne. Du besvarer om og om igjen på de samme spørsmålene, med utfyllende og kunnskapsrike svar.
Ja, og så bare elsker jeg den rå humoren din.

Denne så jeg ikke før nå! Åh, tusen takk Pearl! Ble kjemperørt nå! !

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 03-11-08, 07:27   #11
Drømmepie
Støttemedlem

Drømmepie sin avatar

Ukens rose denne uken vil jeg gi til deg:

Kitt!

Du viser en enorm omsorg og omtanke for alle her på forumet.
Tusen takk for at du er du og at du er der med oppmuntrende og gode ord når man trenger det

Vekt per 03.08.2021 81.2
Gammel 03-11-08, 08:35   #12
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Hvor: Asker
Alder: 57
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Tusen takk, Stine Marie!
Nå ble jeg nesten helt rørt!
Så hyggelig med en sånn oppmerksomhet å starte uken med!

Gammel 03-11-08, 09:34   #13
Drømmepie
Støttemedlem

Drømmepie sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Tusen takk, Stine Marie!
Nå ble jeg nesten helt rørt!
Så hyggelig med en sånn oppmerksomhet å starte uken med!

Vel fortjent vennen

Vekt per 03.08.2021 81.2
Gammel 03-11-08, 10:18   #14
Kristin_B
Seniormedlem

Medlem siden: Feb 2008
Alder: 42
Kristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastisk

Ukens rose denne uken vil jeg gi til deg:

Kitt!

Du viser en enorm omsorg og omtanke for alle her på forumet.
Tusen takk for at du er du og at du er der med oppmuntrende og gode ord når man trenger det

kan ikke annet enn å signere denne

Kristin_B er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-11-08, 14:19   #15
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Hvor: Asker
Alder: 57
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Tusen takk, begge to!

Gammel 03-11-08, 19:10   #16
Pearl
Seniormedlem

Pearl sin avatar

Min ukes rose vil jeg gi til deg Stine Marie som er så utrolig søt at du starter en så søt tråd som dette her.

http://home.no.net/sistehel/Statione...r/khhroses.zip

Gammel 03-11-08, 19:19   #17
Anne
Tar i mot hjelp....

Anne sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Min ukens rose vil jeg gi til deg Anne for dine mange kloke og hjertevarme innlegg.

Tusen takk, Pearl. Ble rørt nå....

Og jeg sender ukens rose til Admin og moderatorer...for fantastisk jobb i bakgrunn.

2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn

Sist redigert av Anne : 04-11-08 kl 10:52.
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 03-11-08, 19:39   #18
tonetrollet
Medlem

tonetrollet sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Nesodden
Alder: 58
tonetrollet er ny på veien

Min rose går til vibeke40, for omsorg, støtte og bøtter med humor Dersom det er sant at en god latter forlenger livet så ble jeg mye yngre av Yogadudeinnlegget!

Stadig nye utfordringer! Nr 1: komme meg under 80 kg
tonetrollet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo f.o.m. høst 08 + Gastric bypass operert ved Gjøvik sykehus 17.03.14 + trening Svar med sitat
Gammel 04-11-08, 08:12   #19
Drømmepie
Støttemedlem

Drømmepie sin avatar

Min ukes rose vil jeg gi til deg Stine Marie som er så utrolig søt at du starter en så søt tråd som dette her.

http://home.no.net/sistehel/Statione...r/khhroses.zip

Så søt du er

Tusen takk

Vekt per 03.08.2021 81.2
Gammel 04-11-08, 08:56   #20
Impulsiw
Seniormedlem

Impulsiw sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Øvre romerike
Impulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastisk

Impulsiw!

Du er varm og god og har en enorm ståpåvilje Du er støttende og kommer med gode råd. Synes du er en utrolig flott jente som er godt likt av alle

Takk søte deg...så denne føst nå men er VELDIG glad for rosene

håper det går bra med den lille... skjønner godt du er bekymret. Det er mammabekymring og den kan man ikke rå med selv om det er "logisk" at ting skal gå bra.

Var innom englesiden.com i sted...herregud..jeg satt og gråt og tenkte på hvor heldig jeg er som har en frisk liten duttebass på 1 år.. Noen ganger er det nødvendig å lese eller se noe grusomt for å klare å sette mer pris på det man har!

Impulsiw er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedonaktig Svar med sitat
Gammel 04-11-08, 09:02   #21
Impulsiw
Seniormedlem

Impulsiw sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Øvre romerike
Impulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastisk

Ukens rose fra meg går til flere her. Jeg klarer ikke plukke ut noen som fortjener den mer enn andre for det er mange her som er rause og forståelsesfulle og gode mennesker...

Gerd, kristinB, StineK, Lisbeht, Tullehøna, Hjørdis, Sirimor, "pusungen", Kitt, Karbosara, Tante Sofie, Rufus, Amariel, Tonetrollet, Tone... det er MANGE flere og de det gjeder vet det

Ukens rose går til ALLE de som har støttet og hjulpet meg her på lavkarbo

Impulsiw er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedonaktig Svar med sitat
Gammel 12-11-08, 20:32   #22
Drømmepie
Støttemedlem

Drømmepie sin avatar

Majama!

Du er bare så utrolig omtenksom og kjempe flink til å komme innom dagboken min.... Det setter jeg utrolig masse pris på...
Du har blitt en person her inne som jeg har lagt merke til og liker veldig godt

Vekt per 03.08.2021 81.2
Gammel 02-03-09, 15:15   #23
Alyssa
Seniormedlem

Alyssa sin avatar

Medlem siden: Aug 2006
Alder: 48
Alyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastisk

Kom over denne tråden nå, fantastisk tråd

Min ukens rose går til:

Kristin_B!

Du er helt fantastisk, vennen
Snill, god, morsom, forståelsesfull, omtenksom ... Love you!

Alyssa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Ukens tilbud Lisbeth Lavkarbo generelt 69 26-11-12 21:08
ukens tilbud Trolljenta Lavkarbo generelt 8 16-03-07 19:37
Ikke kjøp ukens KK Marianne Generell diskusjon 9 07-12-04 20:19
Baby rose magdalena Livets lyse side 2 03-06-04 21:45

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:16.