Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Eurodiett

Eurodiett og utenlandsturer

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 28-12-08, 13:32   #1
Håp_80
Juniormedlem

Håp_80 sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Rogaland
Alder: 44
Håp_80 er på en erverdig vei

Eurodiett og utenlandsturer

Rett over nyåret så starter jeg på eurodietten, jeg er veldig motivert for dette og skal få det til!

Men tingen er den at jeg skal mye ut å reise til neste år, først skal jeg en mnd til Thailand, deretter 2,5 uker til USA og så skal jeg to mnd til India og Thailand. Når jeg skal reise så mye så ser jeg ikke på reisene som bare "ferie", jeg ser mer på det som at jeg skal flytte litt hit og dit i løpet av året, så å klare å spise sundt og følge eurodietten, ja det skal jeg!

Så det jeg lurer på er om det er lov å ta med seg eurodiett måltidene inn i andre land? Vet noen dette?

Og så lurer jeg på hva dere andre gjør når dere skal ut å reise? Har dere noen tips til hva man bør velge av mat når man for eks skal gå på resturant å spise? For noen resturant besøk er ikke til å komme unna er jeg redd for.

Blir kjempe glad for svar

Håp_80 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolysish Svar med sitat
Gammel 01-01-09, 18:41   #2
moma
Medlem

Medlem siden: Sep 2008
moma er på en erverdig vei

Sv: Eurodiett og utenlandsturer

Jeg har vært noe ute og reist i de knappe to mnd jeg har holdt på, og har tatt med meg produktene uten å spørre Så har jeg valgt hotellrom med vannkoker på rommet, det gjør ting atskillig enklere. Og tatt med meg barer til de måltidene jeg ikke får laget egen mat. På flyturene hadde jeg nøtter med meg også, og bestilte vegetarmat. Jeg har også lest meg litt opp her inne på forumet hva som er greit å spise når jeg ikke har posene tilgjengelig og det er jo ganske mye egentlig! Fase 2 f.eks, kan du jo spise et helt herremåltid på masse grønnsaker og en god dose kjøtt/fisk/kylling! I USA har de vel hatt lavkarbo-craze så lenge at de sikkert har egne valg på menyene.

moma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet / Fedon Svar med sitat
Gammel 01-01-09, 22:02   #3
Håp_80
Juniormedlem

Håp_80 sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Rogaland
Alder: 44
Håp_80 er på en erverdig vei

Sv: Eurodiett og utenlandsturer

Supre råd moma! Finner ikke helt ut av i hvilke tråd det står om mat man kan spise når man ikke har posene tilgjengelige, en slik tråd hadde vært til utrolig god hjelp, vet noen hvor jeg finner denne tråden (hvis det finnes en spesifikk en da...)?

Håp_80 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolysish Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hva er Eurodiett? Summer Eurodiett 12 01-03-13 22:47
Eurodiett-bar Petit Fleur Eurodiett 7 25-09-08 17:33
Spm om eurodiett kilo Eurodiett 10 16-05-08 17:20
Ny på Eurodiett Ruska Eurodiett 13 25-01-08 12:12
Maz, hva er Eurodiett? Summer Andre dietter 6 11-01-04 07:32

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:04.