Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Trening

Bli med i 21-klubben!

Trening Forumet for tips, diskusjoner og spørsmål angående trening og lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 06-10-04, 21:05   #51
HP
Systemutvikler

HP sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 49
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Skjønner mer enn dere tror...

Gammel 06-10-04, 21:06   #52
Summer
Klar for nytt år!

Summer sin avatar

Hvor: Mer sentralt
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

*knis*

Og marianne:
Jeg har ikke tatt noen i går og i dag, så det er bare å starte, jeg begynner på nytt i morgen tror jeg... (syk)

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 07-10-04, 16:28   #53
Marianne
Livsdesigner

Marianne sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Østlandet
Marianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastisk

Hei dere!

Jeg startet på ritene i dag morges, og som den perfeksjonisten jeg er, gikk jeg igang og snurret 5-6 ganger rundt på første rite - enda jeg VISSTE at man skulle gå forsiktig i gang, det sto jo så klart flere steder. Og jeg blei så forferdelig svimmel! Virkelig dårlig ble jeg. Og så ga det seg ikke, så jeg måtte gå å legge meg. Sov en stund, men ble ikke bra.
Og faktisk så er jeg ennå ikke helt bra, ganske uvel. TEnk å være så dum, typisk meg å overdrive i alt jeg gjør.

Ikke gå for hardt igang dere som ennå ikke har begynt

Ha en fin kveld!
marianne

I expand my life to include the possibilities of miracles!
Marianne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg m/egne tilpasninger Svar med sitat
Gammel 07-10-04, 16:41   #54
Huldr
Gudinne

Huldr sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 53
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Lise

*knis*

Og marianne:
Jeg har ikke tatt noen i går og i dag, så det er bare å starte, jeg begynner på nytt i morgen tror jeg... (syk)

Takk og pris... ikke bare jeg som ikke har gjort dem da... Trodde du gjorde dem SELV om du var syk Lise, og da burde jeg ikke være dårligere vel? Men nå kan jeg slappe av med god samvittighet... Har ikke glemt at jeg skal være med i klubben, da...

Oi, Marianne, det der hørtes ikke bra ut! God bedring - og vær forsiktig da!

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 07-10-04, 16:55   #55
Summer
Klar for nytt år!

Summer sin avatar

Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av marianne

Hei dere!

Jeg startet på ritene i dag morges, og som den perfeksjonisten jeg er, gikk jeg igang og snurret 5-6 ganger rundt på første rite - enda jeg VISSTE at man skulle gå forsiktig i gang, det sto jo så klart flere steder. Og jeg blei så forferdelig svimmel! Virkelig dårlig ble jeg. Og så ga det seg ikke, så jeg måtte gå å legge meg. Sov en stund, men ble ikke bra.
Og faktisk så er jeg ennå ikke helt bra, ganske uvel. TEnk å være så dum, typisk meg å overdrive i alt jeg gjør.

Ikke gå for hardt igang dere som ennå ikke har begynt

Ha en fin kveld!
marianne

*ler* er det ikke typisk.. Dette ser jo såååå enkelt ut, også tar vi godt i....
...også går det ikke så bra....
Men jeg må jo få le litt da... for jeg kjenner meg såååå igjen...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 07-10-04, 16:57   #56
Summer
Klar for nytt år!

Summer sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Scilla

Takk og pris... ikke bare jeg som ikke har gjort dem da... Trodde du gjorde dem SELV om du var syk Lise, og da burde jeg ikke være dårligere vel? Men nå kan jeg slappe av med god samvittighet... Har ikke glemt at jeg skal være med i klubben, da...

Oi, Marianne, det der hørtes ikke bra ut! God bedring - og vær forsiktig da!

Når jeg er sånn syk, så klarer jeg ikke bevege meg ordentlig engang... Det er smertefult å hente en kopp ut av et skap...
Men hadde jeg ikke det hatt, så hadde jeg nok gjort dem selv om jeg var syk.. hvertfall en gang gjennom...

Tror jeg skal forøke meg igjen i kveld.
PS tar du masse C vitamin?

Gammel 07-10-04, 17:01   #57
Huldr
Gudinne

Huldr sin avatar

Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Når jeg er sånn syk, så klarer jeg ikke bevege meg ordentlig engang... Det er smertefult å hente en kopp ut av et skap...
Men hadde jeg ikke det hatt, så hadde jeg nok gjort dem selv om jeg var syk.. hvertfall en gang gjennom...

Ja... masse! (flere teskjeer med pulver om dagen)

Trodde du bare var forkjøla jeg... Da kan ikke jeg sammenligne meg med deg akkurat. Uff, stakkars deg!!

Skal prøve å få det til etterhvert likevel da - det hjelper vel ikke noe bedre på hodepinen å sitte her foran PC'en ihvertfall...

Gammel 07-10-04, 17:04   #58
Huldr
Gudinne

Huldr sin avatar

PS... tok noen av øvelsene litt for mange ganger (4-5) første dagen jeg også... men torde ikke si det... Hadde vondt i magen helt til i går...

Gammel 07-10-04, 17:32   #59
Summer
Klar for nytt år!

Summer sin avatar

PS... tok noen av øvelsene litt for mange ganger (4-5) første dagen jeg også... men torde ikke si det... Hadde vondt i magen helt til i går...

Jeg også hadde knallvondt i magemusklene... utrolig hvordan slike "små" enkle øvelser kan virke på en utrenet kropp....

Gammel 07-10-04, 17:48   #60
Huldr
Gudinne

Huldr sin avatar

Lise - svarte på tråden to ganger, så svaret mitt står litt lenger opp. Men du? Er det så lurt å FORØKE seg når du har så vondt?

Gammel 07-10-04, 18:28   #61
Summer
Klar for nytt år!

Summer sin avatar

Lise - svarte på tråden to ganger, så svaret mitt står litt lenger opp. Men du? Er det så lurt å FORØKE seg når du har så vondt?

*knis* det må være eggeløsningen som påvirker meg....

Gammel 10-10-04, 22:41   #62
nalana
Seniormedlem

nalana sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

10. oktober = 10 repetisjoner

Nå begynner det å bli for tøft for meg. Må bremse litt, og holde meg på 10 repetisjoner til alle funker greit. Har skikkelig problemer med de 2 siste av de 5.

Hvordan går det med dere andre, hvor mange er vi som henger med?

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen. Svar med sitat
Gammel 11-10-04, 10:27   #63
HP
Systemutvikler

HP sin avatar

Hvor: Bergen
Alder: 49
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Jeg har tatt noen dagers avbrekk, men idag tok jeg mine 7x6 repitisjoner!

Herlig!

Gammel 12-10-04, 10:24   #64
Summer
Klar for nytt år!

Summer sin avatar

Jeg har startet å nytt igjen i dag med tre repetisjoner.

Gammel 22-11-04, 17:41   #65
Summer
Klar for nytt år!

Summer sin avatar

Noen som har nådd målet og klarer 21 enda?
jeg kommer meg ikke over 4 jeg...

Gammel 22-11-04, 17:56   #66
nalana
Seniormedlem

nalana sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Jeg er desverre nede på 5 igjen. Forbasket at det skal være så vanskelig å få nye gode vaner Gjør det bare av og til. Akkurat nå er det ikke vits i å love full skjerpings en gang. (Halebein-verk, men bare de siste dagene) Neste uke kanskje?

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen. Svar med sitat
Gammel 10-03-05, 15:30   #67
missi
Nytt Medlem

Medlem siden: Mar 2005
Hvor: østfold
Alder: 45
missi er på en erverdig vei

hei hei... jeg tekte jeg skulle prøve å henge med i denne klubben jeg!! starter med tre med en gang jeg har logget av... hi hi..

missi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
En litt lengre innføring i PCOS Albertine PCOS og karbohydratkontroll 1 27-10-08 00:03
Fakta og feiloppfatinger om Atkins Ernæringsmessige Tilnærming HP Atkins kosthold 22 24-06-08 16:56
PCO noen med erfaring eller kunnskap? Maz PCOS og karbohydratkontroll 10 08-04-08 11:34
Lavt stoffskifte MHM Stoffskifte / hormonproblemer 64 18-03-07 15:58
En liten själ talar med Gud Fedonisten Livets lyse side 1 05-05-04 19:57

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:39.