Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Hvor får man kjøpt lavkarbopitabrød og tacolefser nå?

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 04-01-09, 18:48   #26
Impulsiw
Seniormedlem
 
Impulsiw sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Øvre romerike
Alder: 57
Innlegg: 12.140
Impulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastisk

Sv: Hvor får man kjøpt lavkarbopitabrød og tacolefser nå?

Ja det finnes tror noen har prøvd å lage også...

__________________
[IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot.png[/IMG][IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot-1.png[/IMG]
Filmsnutter av snuppen Min journal Pommehagen
Operert med gastric bypas ved Asker og bærum sykehus 10 mai 2010

Impulsiw er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedonaktig Svar med sitat
Gammel 04-01-09, 19:25   #27
Impulsiw
Seniormedlem
 
Impulsiw sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Øvre romerike
Alder: 57
Innlegg: 12.140
Impulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastisk

Sv: Hvor får man kjøpt lavkarbopitabrød og tacolefser nå?

http://forum.lavkarbo.no/showthread....ight=tortillas

__________________
[IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot.png[/IMG][IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot-1.png[/IMG]
Filmsnutter av snuppen Min journal Pommehagen
Operert med gastric bypas ved Asker og bærum sykehus 10 mai 2010

Impulsiw er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedonaktig Svar med sitat
Gammel 04-01-09, 20:55   #28
trillian78
Seniormedlem
 
trillian78 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Oslo
Alder: 46
Innlegg: 1.175
trillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt av

Sv: Hvor får man kjøpt lavkarbopitabrød og tacolefser nå?

Sendte en mail til lavkarbopikene om mama lupes tortillas. De svarte at de ville komme i salg igjen i løpet av januar

__________________
¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸ ><((((º>
trillian78 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 04-01-09, 21:06   #29
Impulsiw
Seniormedlem
 
Impulsiw sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Øvre romerike
Alder: 57
Innlegg: 12.140
Impulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastisk

Sv: Hvor får man kjøpt lavkarbopitabrød og tacolefser nå?

Det var da jammen godt..kanskje de tar inn pitabrød også

__________________
[IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot.png[/IMG][IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot-1.png[/IMG]
Filmsnutter av snuppen Min journal Pommehagen
Operert med gastric bypas ved Asker og bærum sykehus 10 mai 2010

Impulsiw er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedonaktig Svar med sitat
Gammel 06-01-09, 23:18   #30
skatcat
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 21
skatcat er på en erverdig vei

Sv: Hvor får man kjøpt lavkarbopitabrød og tacolefser nå?

Hei!!

Nå har jeg bestil Mama Lupes tortilla-lefser hos Lavkarbopikene!

Har ikke prøvd de før, så jeg er litt spent!!

Er det noen som har forslag til hva jeg skal ha inni som smaker bra??

__________________


skatcat er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 06-01-09, 23:22   #31
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Hvor får man kjøpt lavkarbopitabrød og tacolefser nå?

Opprinnelig lagt inn av skatcat, her.

Hei!!

Nå har jeg bestil Mama Lupes tortilla-lefser hos Lavkarbopikene!

Har ikke prøvd de før, så jeg er litt spent!!

Er det noen som har forslag til hva jeg skal ha inni som smaker bra??

Du har sikkert brukt vanlige tortillas før, du bruker bare disse i stedet. Jeg bruker dem til taco/burritos/quesadillas, som wraps eller som pizzabunn. De gir kjempegod, tynn pizzabunn faktisk.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 06-01-09, 23:41   #32
skatcat
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 21
skatcat er på en erverdig vei

Sv: Hvor får man kjøpt lavkarbopitabrød og tacolefser nå?

Takk, Iset!
Pizzabunn var en god ide!

Jeg har brukt tortilla-lefser med varm mat, det jeg egentlig var ute etter var forslag til ting å ha i wraps, kalde, som lunsj på jobben.
Har spist det ute på kafe, og de er alltid så gode, men nå er jeg "blank" på hva som har vært inni de!!

__________________


skatcat er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 07-01-09, 09:06   #33
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Hvor får man kjøpt lavkarbopitabrød og tacolefser nå?

Du kan ha hva du vil inni. Jeg synes det er godt med et lag kremost, masse skinke/kylling eller lignende og hakket purre og litt krydder på toppen før jeg ruller sammen. Eller kremost og røkelaks. I jula laget jeg faktisk pinnekjøtt-burrito, hehe. Hadde kålrabistappe og pinnekjøtt inni og rullet sammen. Var overraskende godt (jeg har ikke diktet det selv altså, det er en helt vanlig matrett lenger nord, visstnok).

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 07-01-09, 10:08   #34
smil!
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: lørenskog
Innlegg: 354
smil! er ny på veien

Sv: Hvor får man kjøpt lavkarbopitabrød og tacolefser nå?

argg..... nå bestilte jeg lefsene fra lavkarbopikene.. og når jeg hadde betalt klikket jeg for å få kvittering og kom bare tilbake til min egen bestilling!! og varene står fremdeles i handlekurven min.... og i ordrehistorikken der ligger det da ingen ordre...

prøvde sende de mail.. noen som vet om de er raske på å svare??? og hvor lang tid tar det å få varene derfra? synes egentlig det var litt dyr frakt..

__________________



min journal
smil! er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-01-09, 10:30   #35
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Hvor får man kjøpt lavkarbopitabrød og tacolefser nå?

De svarer veldig kjapt på mail og du får varere veldig raskt, som regel. Det har nok skjedd en feil da du bestilte, men de fikser opp i det umiddelbart når de leser mailen din.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 10-01-09, 13:30   #36
trillian78
Seniormedlem
 
trillian78 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Oslo
Alder: 46
Innlegg: 1.175
trillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt av

Sv: Hvor får man kjøpt lavkarbopitabrød og tacolefser nå?

Nei nei nei! Aarrrgh! Nå har jeg venta og venta og venta på at lavkarbopikene skulle ta inn mama lupes. Så kom de endelig for noen dager siden. I dag skulle jeg bestille (fikk lønn i går ), og hva har skjedd??? Utsolgt ALLEREDE! Dammit! Jeg som har gleda meg sånn til tortillas!

Sjekka dialife.dk, men de skal ha 211 kr for frakten, noe som gjør at det blir alt for dyrt. Blir jo toll på dette også... Grrrr! Samme med mindresukker.com ettersom at varene blir sendt fra sverige. Tre pakker mama lupe's + frakt = 395 . Da kan jeg like gjerne kjøre til sverige...

Er det noen som vet hvorfor det er så himla vanskelig å få tak i disse tortillaene i Norge? Det blir vel tilslutt til å å bake selv... Men egentlig er jeg for lat. Har et bittelite kjøkken med typ en halv kvadratmeter kjøkkenbenk. Litt tungvindt med baking og kjevling og sånn på så liten plass...

__________________
¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸ ><((((º>
trillian78 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 10-01-09, 13:40   #37
trillian78
Seniormedlem
 
trillian78 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Oslo
Alder: 46
Innlegg: 1.175
trillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt av

Sv: Hvor får man kjøpt lavkarbopitabrød og tacolefser nå?

Fikk foressten beskjed om at lavkarbopikene har bestilt ny ladning, men at det sikkert tar en mnd før de har dem inne igjen... Må være på hugget neste gang skjønner jeg.

__________________
¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸ ><((((º>
trillian78 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 10-01-09, 20:03   #38
Impulsiw
Seniormedlem
 
Impulsiw sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Øvre romerike
Alder: 57
Innlegg: 12.140
Impulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastisk

Sv: Hvor får man kjøpt lavkarbopitabrød og tacolefser nå?


Prøv å bestille fra www.netrition.com mange som har bestilt derfra..meg inkl. pass på at du holder deg under 200 kroner (frakt kommer i tillegg og er ikke tollbelagt)... så blir det ikke toll...

__________________
[IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot.png[/IMG][IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot-1.png[/IMG]
Filmsnutter av snuppen Min journal Pommehagen
Operert med gastric bypas ved Asker og bærum sykehus 10 mai 2010

Impulsiw er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedonaktig Svar med sitat
Gammel 20-01-09, 23:29   #39
sma
Seniormedlem
 
sma sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Sverige
Alder: 46
Innlegg: 949
sma er en juvelsma er en juvelsma er en juvel

Sv: Hvor får man kjøpt lavkarbopitabrød og tacolefser nå?

Jeg syns både netrition og dialife tar uhorvelig masse i frakt! Og det irriterer meg voldsomt!

Betaler dere virkelig flere hundre kroner for å få dette hjem? Eller er det jeg som gjør noe feil

__________________
sma når målet......til slutt....
Min Journal

sma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: GBP-operert 08.02.2011 Svar med sitat
Gammel 21-01-09, 11:50   #40
BobBob
Juniormedlem
 
BobBob sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Innlegg: 48
BobBob er ny på veien

Sv: Hvor får man kjøpt lavkarbopitabrød og tacolefser nå?

Jeg begriper ikke at man må bestille disse på nett. Skulle jo tro markedet var stort nok til at de kunne tatt dem inn i vanlige matvareforretninger, eller i alle fall helsekost. :-/

__________________
BobBob er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 21-01-09, 13:51   #41
sma
Seniormedlem
 
sma sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Sverige
Alder: 46
Innlegg: 949
sma er en juvelsma er en juvelsma er en juvel

Sv: Hvor får man kjøpt lavkarbopitabrød og tacolefser nå?

Opprinnelig lagt inn av BobBob, her.

Jeg begriper ikke at man må bestille disse på nett. Skulle jo tro markedet var stort nok til at de kunne tatt dem inn i vanlige matvareforretninger, eller i alle fall helsekost. :-/

Ja, ikke sant?! Jeg skal gå en runde på byens heleskostforretninger og høre om muligheten for å ta de inn. Men ofte så er det det at leverandørene ikke har slike produkter.. Jeg vil også ha tortilla!!

__________________
sma når målet......til slutt....
Min Journal

sma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: GBP-operert 08.02.2011 Svar med sitat
Gammel 25-01-09, 19:41   #42
Impulsiw
Seniormedlem
 
Impulsiw sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Øvre romerike
Alder: 57
Innlegg: 12.140
Impulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastisk

Sv: Hvor får man kjøpt lavkarbopitabrød og tacolefser nå?


Har gitt opp hele lefsegreia jeg.. Når jeg vet jeg skal ha pita eller taco til middag..kutter jeg drastisk ned på karboinntaket i løpet av dagen og spiser litt pitabrød/nanbrød/tacolefse.... Men det er ikke ofte altså..kanskje hver 14 dag

__________________
[IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot.png[/IMG][IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot-1.png[/IMG]
Filmsnutter av snuppen Min journal Pommehagen
Operert med gastric bypas ved Asker og bærum sykehus 10 mai 2010

Impulsiw er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedonaktig Svar med sitat
Gammel 25-01-09, 19:45   #43
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Hvor får man kjøpt lavkarbopitabrød og tacolefser nå?

Jeg handler både lavkarbopasta, lavkarbopita og lavkarbotacolefser på dialife.dk. Jeg handler gjerne for 1000-1500 kr i slengen, men damene der porsjonerer det slik at jeg slipper betale toll. Frakta kommer kanskje oppi 200-300 kr. Men det koster jaggu noe også å skulle bestille fra andre steder.

Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 25-01-09, 19:47   #44
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Hvor får man kjøpt lavkarbopitabrød og tacolefser nå?

Jeg handler både lavkarbopasta, lavkarbopita og lavkarbotacolefser på dialife.dk. Jeg handler gjerne for 1000-1500 kr i slengen, men damene der porsjonerer det slik at jeg slipper betale toll. Frakta kommer kanskje oppi 200-300 kr pr bestilling, men det koster jaggu noe å skulle bestille fra andre steder også.

Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 25-01-09, 20:19   #45
luringen
Seniormedlem
 
luringen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 57
Innlegg: 2.399
luringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressurs

Sv: Hvor får man kjøpt lavkarbopitabrød og tacolefser nå?

har da nettopp bestilt og fått tortillas fra lavkarbopikene jeg da? Men venter enda på JBKM derfra..

__________________
luringen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo a'la Luringen Svar med sitat
Gammel 25-01-09, 20:52   #46
trillian78
Seniormedlem
 
trillian78 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Oslo
Alder: 46
Innlegg: 1.175
trillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt av

Sv: Hvor får man kjøpt lavkarbopitabrød og tacolefser nå?

Opprinnelig lagt inn av luringen, her.

har da nettopp bestilt og fått tortillas fra lavkarbopikene jeg da? Men venter enda på JBKM derfra..

Da var du blant de heldige. De var utsolgt typ fire dager etter at de hadde fått dem inn igjen...

Lurer litt på om jeg skulle prøve å lage sjøl... Fant denne oppskriften (gidder ikke oversette den):

Sitat:

--Healthy Gluten-Free Wraps/Tortillas
Makes two wraps

Ingredients:
2 tablespoons flax seed meal
1 tablespoon sesame seed meal (Could sub more flax meal here)
2 tablespoons pecan or almond meal
1 tablespoon oat OR buckwheat flour
1/2 teaspoon protein powder
1/2 teaspoon xanthan or guar gum
1/8 teaspoon sea salt
1/4 teaspoon baking powder
1/4 teaspoon olive oil
1/2 teaspoon vinegar
1 tablespoon coconut milk OR heavy cream
1/4 teaspoon honey OR blackstrap molasses
4 tablespoons warm water
Herbs and spices, to taste

Preparation:
Preheat oven to 375 degrees Fahrenheit.

Mix together dry ingredients. Whisk together wet ingredients in a separate bowl. Beat wet ingredients into dry ingredients vigorously with a mixer or whisk. Divide batter into two sticky masses. Drop in balls on to a greased cookie sheet or silicone baking mat. Press a piece of plastic wrap over dough balls. Flatten rounds with hand, and use a rolling pin over the plastic wrap until dough is 1/8 inch thickness. Peel off plastic wrap and smooth over any bubbles with fingertips. Bake at 375 degrees for 8 minutes. Let wraps rest on silicone mat until lukewarm to the touch, then carefully run a sharp spatula around the bottom to unstick. Let cool completely and store between sheets of paper towel in a plastic baggie on the countertop.

If you over bake the wraps, there will be dry crispy spots on them. If you under bake the them, they will be doughy on the inside. The key is the make sure the dough is spread evenly, with the thickness uniform throughout. It might take a couple of tries because of variations in oven temperatures. Hopefully it won't take you as many failed batches as it did me. I blew through a lot of ingredients testing out these puppies!

~4g net carbs per wrap

Oppskriften ble funnet her.



__________________
¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸ ><((((º>
trillian78 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 26-01-09, 15:35   #47
Odde
Medlem
 
Medlem siden: May 2006
Hvor: Molde
Alder: 62
Innlegg: 115
Odde er på en erverdig vei

Sv: Hvor får man kjøpt lavkarbopitabrød og tacolefser nå?

Opprinnelig lagt inn av trillian78, her.

Nei nei nei! Aarrrgh! Nå har jeg venta og venta og venta på at lavkarbopikene skulle ta inn mama lupes. Så kom de endelig for noen dager siden. I dag skulle jeg bestille (fikk lønn i går ), og hva har skjedd??? Utsolgt ALLEREDE! Dammit! Jeg som har gleda meg sånn til tortillas!

Sjekka dialife.dk, men de skal ha 211 kr for frakten, noe som gjør at det blir alt for dyrt. Blir jo toll på dette også... Grrrr! Samme med mindresukker.com ettersom at varene blir sendt fra sverige. Tre pakker mama lupe's + frakt = 395 . Da kan jeg like gjerne kjøre til sverige...

Er det noen som vet hvorfor det er så himla vanskelig å få tak i disse tortillaene i Norge? Det blir vel tilslutt til å å bake selv... Men egentlig er jeg for lat. Har et bittelite kjøkken med typ en halv kvadratmeter kjøkkenbenk. Litt tungvindt med baking og kjevling og sånn på så liten plass...

Bestillte 2 pk tortilla, 2 forskjellige typer pitabrød samt 1 stach thick/thin (brukes som johanneskjb. mel) fra netrition.com den 13 januar, og fikk pakken her før helga. Inkludert frakt kom det på 378,- kroner, og det er ikke så helt ille i alle fall. Er enig i at det koster for mye i frakt, men alternativet er jo å sende med båt og det tat 4-6 uker.

OddE

__________________




Odde er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman / Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 26-01-09, 17:42   #48
trillian78
Seniormedlem
 
trillian78 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Oslo
Alder: 46
Innlegg: 1.175
trillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt av

Sv: Hvor får man kjøpt lavkarbopitabrød og tacolefser nå?

Sitat:

Inkludert frakt kom det på 378,- kroner

Kommer det ikke toll på toppen?

__________________
¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸ ><((((º>
trillian78 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 28-01-09, 12:01   #49
Odde
Medlem
 
Medlem siden: May 2006
Hvor: Molde
Alder: 62
Innlegg: 115
Odde er på en erverdig vei

Sv: Hvor får man kjøpt lavkarbopitabrød og tacolefser nå?

Opprinnelig lagt inn av trillian78, her.

Kommer det ikke toll på toppen?

Niks, dette var totalsummen. Så lenge varene koster under 200,- er det ikke toll og moms. Kommer du derimot over 200 for varene, må du betale eventuell toll - samt moms av både varesum og frakt.

Odde

__________________




Odde er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman / Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-01-09, 13:11   #50
snowqueen
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 27
snowqueen er på en erverdig vei

Sv: Hvor får man kjøpt lavkarbopitabrød og tacolefser nå?

Det beste hadde vell vært å fått fra lavkarbopikene, men det er jo så lenge til de får inn! Jeg har funnet noen andre lavkarbo-nettbutikker, noen som har noen erfaringer med noen av disse? De har tortillaene til Mama Lupe

http://www.thelowcarbgrocery.com/cat...roducts_id=694

http://www.locarbu.com/catalog/index...7669c9ae5938cb

Fant foressten ut noe fantastisk! (i hvert fall for min del) Jeg bor på Svalbard, så jeg var usikker på hvordan det var med toll og sånn opp hit, så jeg ringte sysselmannen, og de sa at det var bare å bestille så mye jeg ville, for her betaler man ikke toll/moms, ei heller når man bestiller fra utlandet. Så praktisk!

__________________

snowqueen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvor får man kjøpt splenda? paprika Spørsmål og svar 6 20-05-10 19:18
Hvor får jeg kjøpt ingrediensene? anca-77 Spørsmål og svar 5 26-08-08 12:12
Hvor får man kjøpt? L.S Dr Lindbergs 7 14-10-07 17:42
Hvor får man kjøpt johannesbrødmel? Lollypop! Ketolysekuren 8 03-10-07 14:36
Hvor får jeg kjøpt splenda? Nillomien Spørsmål og svar 1 11-03-07 15:12


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no