Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Dr Lindbergs

Yoghurt og melk

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 06-01-05, 04:09   #26
mofe
Seniormedlem

mofe sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Kaninen

Uansett, idag spiste jeg 100g kjøtt/fisk/egg og 200g grønnsaker pr måltid, og IKKE yoghurt! Det ble for komplisert, hehe!

Hmmm, var det riktig sammensatt, Fedonisten?

Flott!

Gammel 06-01-05, 04:14   #27
Fedonisten
Supermoderator

Fedonisten sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 54
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Uansett, idag spiste jeg 100g kjøtt/fisk/egg og 200g grønnsaker pr måltid, og IKKE yoghurt! Det ble for komplisert, hehe!

Hmmm, var det riktig sammensatt, Fedonisten?

Syns du skal være fornøyd jeg!

Men har du fått i deg noe sunt fett som f.eks. kaldpressede oljer eller nøtter eller avokado eller no' i dag? *hvisker veldig lavt for ikke å høres streng ut....*

Vel. Selv om det kanskje blei feil, er det i allefall en GIGANT forbedring fra slik jeg har spist tidligere, så det kan vel ikke være ille....

Takk for hjelpen!

GIGANTISKE forbedringer er alltid VEEEEELDIG BRA!!

*applaus*

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 06-01-05, 19:55   #28
Kaninen
Gjest

Mofe og Fedonisten: det er rart med det, hvordan litt oppmuntring kan gjøre en glad, selv fra ukjente.
Enten så er jeg kjempesulten på anerkjennelse (eller kanskje bare kjempesulten - punktum.. ) eller så trengte jeg visst noen koselige heiarop!

Tusen takk!

Kaninen

Svar med sitat
Gammel 07-01-05, 01:14   #29
smosje
Seniormedlem

smosje sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Oslo
Alder: 45
smosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisk

Enten så er jeg kjempesulten på anerkjennelse (eller kanskje bare kjempesulten - punktum.. )

Gammel 10-03-05, 21:21   #30
luringen
Seniormedlem

luringen sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Alder: 57
luringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressurs

også kan du kose deg med en youplait i kveld vettu...med litt valnøtter, fedonmusli og cottage cheese i så blir det så godt og bra og sundt atte!

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Melk, ost og egg Nille Type O 1 30-07-09 09:57
Melk Kristian Generell ernæringsdebatt 39 06-06-05 04:52
Biola Naturell Yoghurt Carisma Generell ernæringsdebatt 1 11-11-04 12:53
Melk eller vann Maria Eurodiett 5 01-11-04 20:21
Overfølsom for melk donjuanwannabe Generell ernæringsdebatt 3 04-10-04 16:13

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:18.