Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Juniormedlem
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Vestby, Akershus
Alder: 56
![]() |
Fryktelig ny og nysgjerrigHar bestilt ketolyseboka i dag, og er så spent! Skal ned ca 20 kg, og lurer egentlig på hva dette er for noe. Noen som kan fortelle om en vanlig dag på ketolyse? Er det "farlig" å sprekke? Hva med rødvin? (Blir 40 om veeeeldig kort tid...) |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Medlem siden: May 2008
Hvor: Bor på landet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fryktelig ny og nysgjerrigVelkommen til ketolyseforumet - håper du får glede og nytte av ketolysekuren!
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Medlem siden: Dec 2008
Alder: 48
![]() |
Sv: Fryktelig ny og nysgjerrigHei ! Velkommen ! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Eurodiet
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Medlem siden: May 2008
Hvor: Bor på landet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fryktelig ny og nysgjerrig
Ja, en sprekk får større konsekvenser på ketolysekuren enn på vanlige slankekurer. Når kroppen er i ketose, er den innstilt på den typen fettforbrenning. Hvis du tar kroppen ut og inn av ketose, forvirrer du kroppen.
Rødvin som kos går bra, vet du! En av de flotte tingene med ketolysekuren. Men ikke på tom mage, ikke typer med høyt sukkerinnhold og ikke for store mengder. Noen velger å unngå rødvin de første ukene, for å være sikker på å komme godt inn i ketose. (Jeg ventet fire uker, så vidt jeg husker.)
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 41
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fryktelig ny og nysgjerrigHei og velkommen! De fleste spørsmål besvares når man får boka. Det er viktig å sette seg ordentlig inn i hva slags diett/kur dette er for noe, og følge den til punkt og prikke. Sprekker er ikke "farlig" per se, men det tar uforholdsmessig lang tid å komme tilbake i ketose etter en karbosprekk, og det smaker liksom ikke så godt, når man ser hva sprekken gjør med kropp og vekt. "Kosen" svarer liksom ikke til resultatet av sprekken. Sant og si så har man ikke lyst til å sprekke heller når man først er godt i gang!
2018: Ned 5-10 kg etter sykdomsperiode. (Tidligere vekttap: 21 kg i perioden 2007-2010) ![]() Sist redigert av wollafruen : 10-01-09 kl 20:13. Årsak: Tilføye menyforslag |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo 70-5-25
![]() |
![]() |
#6 |
Seniormedlem
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sør-Trønder i Tigerstaden
Alder: 65
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fryktelig ny og nysgjerrigMange bra svar over - men bare vær klar over at for noen(inkludert meg) så stopper vektnedgang av brøderstaniger - inkludert Torkilds pizza. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse- nu mere Skaldeman :)
![]() |
![]() |
#7 |
Juniormedlem
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Vestby, Akershus
Alder: 56
![]() |
Sv: Fryktelig ny og nysgjerrigTakk for svar. Rødvinen og sprekken er myntet på den 23 januar, da blir jeg 40. Gjør nok som det foreslås, å vente til den er over gitt. Igjen, takk for fine tips. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#8 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 67
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fryktelig ny og nysgjerrigHei |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Forferdelig nysgjerrig! | VK-Tutta kutter karbs | Ketolysekuren | 12 | 23-04-08 22:26 |
Nysgjerrig på Ketolyse | Mat-mor | Ketolysekuren | 3 | 12-07-07 18:16 |
Er det fryktelig dyrt med ... | MorStine | Ketolysekuren | 16 | 23-05-07 10:11 |
Nysgjerrig | Gir | Lavkarbo generelt | 8 | 13-11-04 20:08 |